Olen juuri hankkinut 198 tkm ajetun -97 1.8L bensakäyttöisen W202 farmarin automaatilla ja tuli muutama kymysys mieleen:
1. Ajoittainen nykiminen ja kierrosten pudottelu noin 2000 rpm kierroksilla raskaammin kiihdytettäessä. Mikä voisi aiheuttaa? Ei tee läheskään aina ja ei riipu esim. kosteudesta. Pätkii ja nykii siis, mutta ei tasakaasulla. Huoltokirja on täydellinen eli tulpat yms. aika varmasti kunnossa.
Voisiko olla hyötyä, jos veisin jollekin pajalle, jossa saisi töpseliin kiinni ja kattois vikakoodit, mikäli on jäänyt muistiin?
Ei viittis ruveta heti vaihtelee ilmamassa- tai nokka-akselin asennon antureita tai tulpanjohtoja, kun tuntuu mulle ainakin hakuammunnalta.
2. Ajattelin itse huoltaa auton tästä eteenpäin. Mikä huolto-opas / korjauskirja kannattaa hankkia? Tarvitsenko tietokoneohjelmat ja piuhat huoltoja varten eli sekoaako auto, jos sitä ronkkii ilman niitä? Lontoo kyllä taipuu, germaani ei niinkään... Ja jakoavain pysyy jotenkuten hansikkaassa

Kiitos jo ennakkoon vastauksista ja olkaa huoleti, kysymykset eivät varmasti lopu tähän

-Puppa