Tosi hienon näkönen, mitkä madallusjouset sulla on tossa vai onko black & deckeriä näytelty jousille? Tarttis itelläki saada omaa vähän matalemmaksi mutta ei taho oikein riittävän matalia jousia löytyä markkinoilta..
kiitosta kiitosta... :D alla 40mm lesjöfors+ 1,5kierrosta rällää, kun ei ole vastaan tullut sopivasti madaltavaa, mietintä myssyn alla kytenyt puolisen vuotta ilma-alusta... :lol:
kyllä se sopivan matalalla menee, pitääpä mittailla joku päivä ja vaikka ilmoitella.... 8)
juu eli tällä hetkellä varavanteet alla ensi kesänä avaratar kuvan vanteet tummemmilla puolilla ja 1" leveemmillä kehillä ( eli sitten on takavanne 11" ja etuvanne 9,5" leveä), muutenkin tulossa lievää muutosta sisälle ja pihalle...
kröhöm... Kaveri toteutti E-hyväksymismerkinnät omiin EI E-hyväksyttyihin silleen, että se otti silikonivaloksen E-hyväksytyistä kristallilampuista siitä kohokuva tekstistä ja valoi epoksia, irroitti kirjain kerrallaan ja liimasi merkinnän uusiin lamppuihin pikaliimalla. Eroa ei huomaa kun on vakaa käsi
Tuohan on nerokasta. Sille miehelle pitäisi antaa joku palkinto tuosta hyvästä.
Sergey kirjoitti:kröhöm... Kaveri toteutti E-hyväksymismerkinnät omiin EI E-hyväksyttyihin silleen, että se otti silikonivaloksen E-hyväksytyistä kristallilampuista siitä kohokuva tekstistä ja valoi epoksia, irroitti kirjain kerrallaan ja liimasi merkinnän uusiin lamppuihin pikaliimalla. Eroa ei huomaa kun on vakaa käsi
jarrutan kirjoitti:Tuohan on nerokasta. Sille miehelle pitäisi antaa joku palkinto tuosta hyvästä.
Sergey kirjoitti:kröhöm... Kaveri toteutti E-hyväksymismerkinnät omiin EI E-hyväksyttyihin silleen, että se otti silikonivaloksen E-hyväksytyistä kristallilampuista siitä kohokuva tekstistä ja valoi epoksia, irroitti kirjain kerrallaan ja liimasi merkinnän uusiin lamppuihin pikaliimalla. Eroa ei huomaa kun on vakaa käsi
samalla HCR merkinnän tilalle DCR niin saa xenonit olla nokalla ihan rauhassa
Ässä on hieno, mut takakontista tuo tähden jämä mäkeen ja erilaista vannetta alle Tontissa kyl on hyvin
jarrutan kirjoitti:Tuohan on nerokasta. Sille miehelle pitäisi antaa joku palkinto tuosta hyvästä.
Sergey kirjoitti:kröhöm... Kaveri toteutti E-hyväksymismerkinnät omiin EI E-hyväksyttyihin silleen, että se otti silikonivaloksen E-hyväksytyistä kristallilampuista siitä kohokuva tekstistä ja valoi epoksia, irroitti kirjain kerrallaan ja liimasi merkinnän uusiin lamppuihin pikaliimalla. Eroa ei huomaa kun on vakaa käsi :P
samalla HCR merkinnän tilalle DCR niin saa xenonit olla nokalla ihan rauhassa ;)
Ässä on hieno, mut takakontista tuo tähden jämä mäkeen ja erilaista vannetta alle ;) Tontissa kyl on hyvin :)
jaha, mä haluan semmosen merkinnän, mistäs päin lamppua semmonen merkintä pitäis löytyä... :lol: juu, tähden jämä muuten lähtis mutku reijät ala puolella... :oops: eikä jaksais koko luukkua ruvetä maalaileen, erillaiset vanteet löytyy jo, ens kesänä vasta alla... :roll:
Mersuja ei korjata, niitä huolletaan
"Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
Hain hullun papereita, sain taxiliitteen
Hyvä lippa sulla ainakin on vanteissa. Olisko liian mustanpuhuva jo noilla tummilla vanteilla. Mun mielestä vanteet vaihtoon johonkin kiiltäväpintaiseen. Muutenhan tuo on tosi siisti laitos
"Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
Makujahan on ihan yhtä monta, kuin meitä maistelijoitakin, mutta itse en ole ikinä pitänyt alumiinivanteista, joissa on musta tai hyvin tumma keskusta. Näyttää minun mielestä ihan vanhoilta mustilta peltivanteilta...
Olisipa quauldin secci ihan eri toisen näköinen, jos ensimmäisissä kuvissa olevat vanteet olisivat alumiinin väriset. Toisissa kuvissa olevat vanteet ei oikein muutoinkaan mielestäni sovi secin tyyliin...
Anteeksi, mutta olen tätä mieltä...
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
mä tykkään noista mustiks maalatuista enemmä. Tummassa autossa liikaa vaaleata on.. liikaa. Ja tälläset levypyörät mitä mersuissa on, edustaa just sitä. Liikaa. Korin väri olis ollut mainio, vai onko ne jopa?
Sergey kirjoitti:mä tykkään noista mustiks maalatuista enemmä. Tummassa autossa liikaa vaaleata on.. liikaa. Ja tälläset levypyörät mitä mersuissa on, edustaa just sitä. Liikaa. Korin väri olis ollut mainio, vai onko ne jopa?