mb 220cdi pitää kovaa turbon ujellusta?
mb 220cdi pitää kovaa turbon ujellusta?
tuli tollanen mersu hommattua ja olis tommonen vaiva kun pitää pirun moista ujellusta kone huoneen puolelta turbosta turbon välystä ei ole mutta voiko vaikuttaa jos on poistettu turbon jälkeisestä pöntöstä sisus kalut eihän tuo mitään haittaa
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 378
- Liittynyt: La 05.03.2005 19:17
- Paikkakunta: Kangasala
- Viesti:
Re: mb 220cdi pitää kovaa turbon ujellusta?
Luultavasti turbiinisiipi revennyt ja epätasapainossa, viheltää aikansa ja "sorvaa" laakerin väljäksiviritys70 kirjoitti:tuli tollanen mersu hommattua ja olis tommonen vaiva kun pitää pirun moista ujellusta kone huoneen puolelta turbosta turbon välystä ei ole mutta voiko vaikuttaa jos on poistettu turbon jälkeisestä pöntöstä sisus kalut eihän tuo mitään haittaa

Suuri vaara, että moottori alkaa käymään moottoriöljyllä ja käy niin kauan, kun sitä riittää > seurauksena moottorin täystuho

Manuaalivaihteisella iso vaihde päälle ja tukahduttaa jarrulla sammuksiin, automaatin kanssa ongelmia saada sammuun.
Tarkista myös pakosarjan ja ahtoputkien sekä coolerin tiiviys.
Kattien poiston jälkeen turbon vihellys voimistuu mutta ei kuitenkaan häiritsevästi. Sun kannattaa pitää seurantaa päällä jos et vielä turboa irroita. Onneksi noita turboja kuitenkin löytyy markkinoilta kohtuu hinnoilla.
Pitkä rimpsu entisiä joista ainakin kuusi Mersua.
Nykyiset
GLK 220 cdi Emäntä ajelee
ML 270 cdi Allekirjoittanut ajelee
MB 312 Frankia Reissu auto
SLK 230 Kompressor Kesä auto
Nykyiset
GLK 220 cdi Emäntä ajelee
ML 270 cdi Allekirjoittanut ajelee
MB 312 Frankia Reissu auto
SLK 230 Kompressor Kesä auto