näyttävät olevan vakkarit aika tarkkoja kuinka monta km/h auton etu ja takarenkaat pyörivät suhteessa keskenään,jos on esim. 1km/h eroa,edessä 235 ja takana 245 niin vielä toimii mutta jos edessä 225 ja takana 255 ja korkeus on sama niin jo lakkaa toimimasta,4km/h eroa..tarkalla on..sama reaktio niin w140,ku väyrysen paveskin..
http://www.autosound.fi/rl/index.htm
onko teillä muilla kuinka ollut samojen asioiden kanssa leikkimistä..
vakionopeudensäätimistä ja rengaskoista
vakionopeudensäätimistä ja rengaskoista
400se -91 möhkö
jossa pellit on vielä pelliä
jossa pellit on vielä pelliä
- tiisselillä
- Vakiokalustoa
- Viestit: 67
- Liittynyt: Ma 05.03.2007 19:38
Mihis luulette tuon ajonhalintajärjestelmien toiminnan perustuvan, voisiko se juurikin olla tuo pyörimisnopeuden ero. Se vakkari ei todellakaan saa toimia, jos pyörissä on nopeus eroa, sillä sehän tarkoittaa tietokoneelle, että tien kitka on liian pieni ja silloin vakkarin sijaan pitäisi aktivoida ajonhallintajärjestelmä.
Ja miksi pitää laittaa noin erikokoisia pyöriä, kun profiilia muuttamalla saa lähes identtisiä pyörän korkeuksia. Meilläkin on tuossa pikkuisessa etu ja takapyörien leveydessä eroa 30 mm, mutta kehässä 4mm, 2001mm > 1997mm.
Ja miksi pitää laittaa noin erikokoisia pyöriä, kun profiilia muuttamalla saa lähes identtisiä pyörän korkeuksia. Meilläkin on tuossa pikkuisessa etu ja takapyörien leveydessä eroa 30 mm, mutta kehässä 4mm, 2001mm > 1997mm.
SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-