jannek kirjoitti:moro.
ostin tuollaisen kaukokäynnistyksen autoon ja nyt olisi asennus käynnissä, mutta on pari ongelmaa joihin tarvitsen englannin kielen osaajaa!!!
eli tälläinen teksti ohjekirjasta pitäisi saada suomennettua:
A. the autocommand(laitteen merkki) requires the installer to leve the hood open while you press and hold the brake pedal. note that if the unit is not initialized then the autocommand will power up the ignition wire when the brake is depressed. if the ignition does not come on when the brake is depressed - the module is already initialized and you can skip this step 12
B. while depressing the brake with the hood open (with the engine off) turn the ignition key to the "run" (not "start"9) position
C. put the car in gear from the "park" position
D. put the car back in "park" and release the brake andclose the hood.
eli tuossa on asennus ohjeen yksi vaihe joka lyö hieman oman englannin kielen taidon yli. osan kyllä tuostakin jotenkin ymmärrän mutta kirjoitin tuon kohdan kokonaan kun se helpottaa suomentamista kun näkee kokonaisuuden
sitten toinen kohta joka on lyhyempi:
blue wire(sininen johto) ignition 1 (sytytys????????)
Tarkoittaa kait että kytke sininen samaan kuin virtalukolta tuleva sytytys 1. autossa. Tämä johdin antaa 12V käynti ja startti asennosta. Ja on 0V jos ollaan avain off asennossa.
green - ignition 2 (sytytys 2?????? mitä helkkaria kahdella sytytys piuhalla)
connect the green wire to the second ign2 wire (if applicable) of your vehicle.
suoemntakaa nuo jos viitsitte!!
olisin kiitollinen
onko kukaan asentanut autoonsa tuota kaukokäynnistystä???
omani merkki on autocommand mutta tahtoisin kuulla kokemiksia asennuksesta vaikka olisi eri merkkinenkin laite asennettu, sillä en meinaa saada tuota millään toimimaan

MINUNKI KIELENI "KARKEA" JOTEN TÄSSÄ SUUNTAA ANTAVANA. OTIN TÄMÄN SUNNUNTAI AAMUN KIELITUNTINA.
A. the autocommand(laitteen merkki) requires the installer to leve the hood open while you press and hold the brake pedal. note that if the unit is not initialized then the autocommand will power up the ignition wire when the brake is depressed. if the ignition does not come on when the brake is depressed - the module is already initialized and you can skip this step 12
A .Auto command vaatii asennukselta että jätetään konepelti auki ja painetaan ja pidetään jarrupoljinta. Huomaa että jos yksikköä ei ole alustettu niin autocommand antaa virtaa sytytys johtoon kun jarrupoljin vapautetaan. Jos sytytys virta ei tule päälle kun poljin vapautetaan , niin yksikkö on jo alustettu ja voi hypätä tämän kohdan 12.
B. while depressing the brake with the hood open (with the engine off) turn the ignition key to the "run" (not "start"9) position
C. put the car in gear from the "park" position
D. put the car back in "park" and release the brake andclose the hood.
B. Kun päästät jarrun pelti auki (sytytysvirta pois.) käännä avain asentoon virta päällä. (ei start)
C. Laita vaihde P asentoon
D. Laita vaihde takaisin P asentoon ja vapauta jarru sekä avaa pelti.
eli tuossa on asennus ohjeen yksi vaihe joka lyö hieman oman englannin kielen taidon yli. osan kyllä tuostakin jotenkin ymmärrän mutta kirjoitin tuon kohdan kokonaan kun se helpottaa suomentamista kun näkee kokonaisuuden
sitten toinen kohta joka on lyhyempi:
blue wire(sininen johto) ignition 1 (sytytys????????)
connect the blue wire to the ignition 1 wire of your vehicle.
this wire will measure +12v on the test meter in the "run" and "start position, and is off (ground) in the "lock/off" and "accessory" position
Tarkoittaa kait että kytke sininen samaan kuin virtalukolta tuleva sytytys 1. autossa. Tämä johdin antaa 12V käynti ja startti asennosta. Ja on 0V jos ollaan avain off asennossa.
green - ignition 2 (sytytys 2?????? mitä helkkaria kahdella sytytys piuhalla)
connect the green wire to the second ign2 wire (if applicable) of your vehicle.
Kytke vihreä johto auton sytytys 2 johtoon. Eikös sieltä tule joka asennosta tieto? if applicaple eli jos mahdollista)
Lisä apuja tuolta:
http://www.sanakirja.org/search.php