w 124 Takapyörän laakeri
w 124 Takapyörän laakeri
Mahtaako olla paha vaihtaa? Onkohan rakenne samanlainen kuin W123/126.?
Pyörännavan ja vanhan laakerin irrotus voi olla työlästä, tarvitaan iso "vetovasara" tai mielellään hydrauliprässi jolla laakerin saa pois / paikalleen pyöräntuentaa irrottamatta.
Rakenne ei ole samanlainen, 124 on yksi kaksirivinen laakeri.
Muuten, farmarissa laakeri on tosi lujassa ilman prässiä.
(Korjaamolla tehdään n. tunnissa.)
Rakenne ei ole samanlainen, 124 on yksi kaksirivinen laakeri.
Muuten, farmarissa laakeri on tosi lujassa ilman prässiä.
(Korjaamolla tehdään n. tunnissa.)
wiimax.fi
En halua pelotella, mutta ittelläni on aika pahoja kokemuksia takapään laakereiden vaihdosta 124 farkkuun. Kahteen on vaihdettu, mutta toisesta ei saatu laakereita irti prässilläkään. Jos ei prässiä käytettävissä, niin suosittelen kyllä lämpimästi korjaamoa, voipi säästää monelta pytytykseltä. Korjaamonkin kanssa kannattaa tosiaa sopia urakasta, ettei tuu ylläreitä.
C43 AMG, 560 SEC, 220 Sb, CLS 320 CDI, CLK 320 CDI, E 220 CDI, SL 500, Mach I, Skyline 240 KGT, 2*OG900, niin ja sokerina pohjalla yksi Foortti