Otan mielelläni myös vastaan vinkkejä mistä kannattaisi hakea asiantuntevaa osaamista pk-seudulta. Siis ei veho

Siis kyse on kai 722.626 laatikosta? Tuohan on valtavan yleinen, myös W211:ssä käytetty. En ole kuullut juuri muuta kuin ne Valeon radiaattoriongelmista johtuvat vaivat uudemmissa malleissa. Kerrotko lisää.Odin kirjoitti: Juu, olen lukenut ettei ko vaihtesto ole se parhaassa maineessa oleva. Pitäisikö murusista siis oikeasti huolestua, vai vasta sitten jos niitä alkaa tulemaan lisää ja vaihteisto kränää?
Nyt en tähän hätään osaa sanoa numerosta mitään, mutta 5-v automaattiloota S210 -01 facelift peli on kyseessä. Hyvältä on laatikko ainakin tähän asti aina tuntunut, ei nyi ja vaihtaa pehmoisesti.DBFI kirjoitti:Siis kyse on kai 722.626 laatikosta? Tuohan on valtavan yleinen, myös W211:ssä käytetty. En ole kuullut juuri muuta kuin ne Valeon radiaattoriongelmista johtuvat vaivat uudemmissa malleissa. Kerrotko lisää.Odin kirjoitti: Juu, olen lukenut ettei ko vaihtesto ole se parhaassa maineessa oleva. Pitäisikö murusista siis oikeasti huolestua, vai vasta sitten jos niitä alkaa tulemaan lisää ja vaihteisto kränää?
Kyllähän näitä kaikki haukkuu, mutta mistä merkistä löytyy parempi laatikko kuin mersusta ?Odin kirjoitti:
Juu, olen lukenut ettei ko vaihtesto ole se parhaassa maineessa oleva.
Näitä antureita juuri tarkoitin tuossa edellä paskankerääjillä. Ne on induktioantureita eli magneettisia. En edes tiedää onko tuolla magneettiventtiileitä..jussi77 kirjoitti:kyllä noissa on ollut anturivikojakin. kokemusta meinaan on. piuhan perässä näytti rpm sensor nro 3. No anturipaketti vaihtoon vain, 200 euroo oli hinta.
Onpahan se semmoinenkin juttu, että aina kun on joku mekaaninen laite, moottori tai vaihdeaski tms. niin alkuvaiheessa siitä lähtee metallia, kun osat hakee paikkansa ja hioutuu toisiaan vasten sopiviksi.Odin kirjoitti:Huollossa autoon vaihdettiin vaihteiston öljynsuodatin, ja mekaanikko huikkasi katsomaan luokseen. Vanhassa suodattimessa oli messingin näköisiä pieniä metallisiruja. Mistä ihmeestä sellaiset ovat tulleet? Vaihteisto tuntuu (ainakin toistaiseksi) pelaavan täysin normaalisti. Mitä kannattaa tehdä ennen kuin alkaa tulla enempi vikaa? Hyviä arvauksia/tietoa? Autolla on ajettu 217tkm ja loistava peli on ollut ajella jo monta vuotta. Onko nyt se hetki kun joutuu niitä toimintatonneja hakemaan taskusta..?
Otan mielelläni myös vastaan vinkkejä mistä kannattaisi hakea asiantuntevaa osaamista pk-seudulta. Siis ei veho