AMG SL70 -96
AMG SL70 -96
ESV Oy tuomassa Suomeen otsikon mukaisen auton. Toivottavasti tulee jollekin onnelliselle foorumilaiselle...
http://www.esv.fi/index.php?info=open&id=565
(oli ainakin allekirjoittaneelle aivan uusi tuttavuus tuo malli...)
http://www.esv.fi/index.php?info=open&id=565
(oli ainakin allekirjoittaneelle aivan uusi tuttavuus tuo malli...)

Kyllä tuon kuvan perusteella sanoisinolevan pikku pusun kokenut, koska peltihän ei ole saman värinen kuin muu auto. Ja eikö tuo kuvakin ole otettu jossain romiksen pihalla

Varmasti tekniikan puolesta aika mukava laite

Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Henkilökohtaisesti uskaltaisin ostaa milloin vaan tuon, jos tuollainen SL kiinnostaisi.
Auton pitää olla tosi hyvässä kunnossa, että 12 vuotta vanhalle autolle annetaan kuntoisuudeksi 4,5 ja sisustalle A.
Tarkastusraporttiin merkitään kaikki auton mainittavat naarmut ja lommot. Lisäksi mahdolliset kolarikorjaukset on kirjattu.
Joku harrastaja onkin tiedostanut jo nämä asiat ja varannut harvinaisuuden omaan talliin.
Auton pitää olla tosi hyvässä kunnossa, että 12 vuotta vanhalle autolle annetaan kuntoisuudeksi 4,5 ja sisustalle A.
Tarkastusraporttiin merkitään kaikki auton mainittavat naarmut ja lommot. Lisäksi mahdolliset kolarikorjaukset on kirjattu.
Joku harrastaja onkin tiedostanut jo nämä asiat ja varannut harvinaisuuden omaan talliin.

CLS 350d Bluetec Shooting Brake
Tuo SL70 näköjään vielä paljon harvinaisempi kuin SL73, eli ei niitä paljon ole tehty...
Kyllähän tuon kehtaisi kaupan pihassa laittaa käyntiin
-> http://www.youtube.com/watch?v=cfoMu2B9rVo
Kyllähän tuon kehtaisi kaupan pihassa laittaa käyntiin

Kyllä toi pelti on aika varmasti saman värinen, aurinko vaan tekee kepposet tossa kun pääsee paistaa peltiin eri kulmasta kuin loksuun...
Kyllä tota vois pitää suht harvinaisena kun mobilesta ei löydy yhtään ja eipä löydy kuin 1 sl73:kään 24tkm ajettu 178k€ hintaan
sl60:sia nyt jo löytyy sentään 9 
Kyllä tota vois pitää suht harvinaisena kun mobilesta ei löydy yhtään ja eipä löydy kuin 1 sl73:kään 24tkm ajettu 178k€ hintaan


M-B S124 E300 TDT Sportline(talviunilla keräämässä voimia), w201 rally edition, Audi Typ81TQ, VW T3 DOKA Syncro, VW T3 Bluestar multivan, kasa muita tölkkejä ja muutama ratalelu.
- laineracing
- Mersumies
- Viestit: 2687
- Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
- Paikkakunta: hämeenlinna
-
- Mersumies
- Viestit: 3403
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
Voisin väittää että omistajalla hyyty hymy, kun rupeaa varaosia tilaamaan saksasta. Nopeasti lyö osiin enemmän rahaa, kuin autoon ostohetkellä.
tosin jos sillä ajaa oikeasti vaan vuodessa sen 1-3tkm harratekäytössä, niin eipä tuo varmaan aivan kauhean hintaiseksi tule. Tai hinnan kauheus riippuu tietysti omistajasta. En tiedä millainen multimiljonääri tuonkin varasi.
tosin jos sillä ajaa oikeasti vaan vuodessa sen 1-3tkm harratekäytössä, niin eipä tuo varmaan aivan kauhean hintaiseksi tule. Tai hinnan kauheus riippuu tietysti omistajasta. En tiedä millainen multimiljonääri tuonkin varasi.
220.128 Black Mirror
aivan, eikä se sitä tarkoita että olis kolaroitu vaikka irvistäiskin... sakepullo jääny konepellin alle ku löyty luukkua kiinni sekin riittää. ai nii mitäs varten nää netin keskustelupalstat on ?? no siksi että persaukiset saa kitistä,valittaa ja spekuloida kämysten kuvien perusteellalaineracing kirjoitti:ei oo ehkä konepelti kunnolla kiinni siinä tokassa kuvassa.

jottei ihan taas ohi aiheesta mene niin on kyllä eka kerta kun sl:län ohjaamo kutsuvan näköinen


edit: siinähän ei oo sitä kamalaa penkkimallia, siis tätä, yöks :
http://www.fan-gallerie.de/autogalerie_ ... 4602_2.jpg
onkos faceliftissä jo tuollaiset kivamman näköiset penkit ??
Jep, muuttuu noi penkit ja ovipahvit samalla kun puskurit ja helmatkin.onkos faceliftissä jo tuollaiset kivamman näköiset penkit ??
r129 SL320 , w202 C180 Elegance , w204 C200 CDI Avantgarde
Ex list : R107 380SL , A124 E 200 Cabriolet , w126 300 SE , w202 C280 Sport , w203 C200 Kompressor , w208 CLK 200 Elegance , w208 CLK200 Sport , w208 CLK 230 Komp. Elegance ,w211 E220 CDI , C215 CL 500
Myynnissä sekalaista osaa w126, w202, w210, r129, ym. ....
Ex list : R107 380SL , A124 E 200 Cabriolet , w126 300 SE , w202 C280 Sport , w203 C200 Kompressor , w208 CLK 200 Elegance , w208 CLK200 Sport , w208 CLK 230 Komp. Elegance ,w211 E220 CDI , C215 CL 500
Myynnissä sekalaista osaa w126, w202, w210, r129, ym. ....
Ei kai näitä kukaan viimeisillä rahoillaan osta, toivottavasti, toisaalta jos tuolla on haluttavuus arvoa niin ei sitä kukaan osta jos se ei ole kunnossa ja jos on niin mitä originaalimpi sen parempi hintakehitys.Kryptonite kirjoitti:Voisin väittää että omistajalla hyyty hymy, kun rupeaa varaosia tilaamaan saksasta. Nopeasti lyö osiin enemmän rahaa, kuin autoon ostohetkellä.
tosin jos sillä ajaa oikeasti vaan vuodessa sen 1-3tkm harratekäytössä, niin eipä tuo varmaan aivan kauhean hintaiseksi tule. Tai hinnan kauheus riippuu tietysti omistajasta. En tiedä millainen multimiljonääri tuonkin varasi.
Firmasta en tiedä mutta jos lupaan niinkuin he lupaavat niin ei tuossa kauheaa riskiä ole, lopullinen kauppahan tapahtuu vasta auton saapuessa ja siinä kohtaa kun sen on ostaja tarkistanut.
Kun tuota vertaa ehtoihin joita kaiken maailman "hakijat ja luotto toimittajat" tarjoavat niin tuohan on täysin riskitön, tuon pystyy riitauttamaan todella helposti.
A: Varauksesta teemme aina yksilöidyn varaussopimuksen ja varauslaskun.
Sopimuksesta ilmenee lupaamamme sitova hinta autolle, vaikka joutuisimme siihen teettämään perus huoltotoimenpiteitä ennen luovutusta.
Kun auto on saapunut Suomeen, asiakas saa tarkistaa auton vastaavan odotuksia tiedoiltaan ja kunnoltaan. Auto on myös mahdollista koeajaa. Tarkistettuaan auton kunnon, asiakas voi halutessaan suorittaa loput ennaltasovitusta kauppahinnasta.
Mikäli auto ei vastaa odotuksia, asiakkaalla on täysi oikeus purkaa kauppa ja saada varausmaksu takaisin kokonaisuudessaan
Hummer H2
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
-
- Mersumies
- Viestit: 3403
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
En minä tuota tarkoittanut että auto on heti hajoamassa tai on valmiiksi hajalla. Noilla kilomereillähän autohan on kuin uusi, tai ainakin pitäisi olla.
Tarkoitin sitä, että tuollaisen yksilön kun ottaa päivittäiseen käyttöön ympäri vuoden, niin nopeasti kun rupeaa pistämään uutta kulutusosaa autoon, niin tulee varmaankin melko hintavaksi, kun kyseessä on pirun harvinainen laite.
Vielä kun yhtäkään osaa ei saa valmiina hyllystä. Ja yhtäkään osaa varmaankaan ei ole enään sarjatuotannossa, kun kyseinen mallikaan ei ollut varsinaisessa sarjatuotannossa koskaan. Eli hintavia tulevat olemaan kulutusosat.
Yleensä näitä vanhoja erikoisautoja ikävä kyllä ostaa ne astetta varattomattomat ihmiset, jotka haaveilivat kyseisistä malleista kyseisen mallin tullessa markkinoille, mutta hinnan oltua liian kova, niin haave jäi toteuttamatta, kunnes nyt sitten kun aika on vierähtänyt ja hinta on tippunut.
Erittäin hauskaa koko asiassa on se, että auton arvo laskee, mutta varaosien hinnat pysyvät etupäässä samassa tasossa, kunnes pahimmassa tapauksessa hinnat vain nousevat jälleenmyytävien osien vähentyessä markkinoilta. Sitten kun rupeaa olemaan tilaustyötä, niin varmasti tarpeeksi hapokasta ainakin minun lompakolle.
Tosin minä puhun nyt omasta puolestani näissä raha asioissa. Itse kun en sotke pankin rahaa autotouhuihini ja palkkani ei kaksinen ole, eli ei tarvitse painia tuossa erikoisauto osastossa.
yksi asia mikä minua ottaa pähän omistaa erikoisauto keskituloisena, että kissojen ja koirien kanssa saa etsiä tekniikan tuntevaa kaveria, jos tulee jotain mystistä oireilua kyseiseen autoon. Arvauslaitoksia löytyy kyllä joka nurkasta, mutta se joka oikeasti löytää ne viat vaihtamatta puolta autoa uusiksi, ovat harvassa varsinkin tälläisten harvinaisten yksilöiden kohdalla.
Tarkoitin sitä, että tuollaisen yksilön kun ottaa päivittäiseen käyttöön ympäri vuoden, niin nopeasti kun rupeaa pistämään uutta kulutusosaa autoon, niin tulee varmaankin melko hintavaksi, kun kyseessä on pirun harvinainen laite.
Vielä kun yhtäkään osaa ei saa valmiina hyllystä. Ja yhtäkään osaa varmaankaan ei ole enään sarjatuotannossa, kun kyseinen mallikaan ei ollut varsinaisessa sarjatuotannossa koskaan. Eli hintavia tulevat olemaan kulutusosat.
Yleensä näitä vanhoja erikoisautoja ikävä kyllä ostaa ne astetta varattomattomat ihmiset, jotka haaveilivat kyseisistä malleista kyseisen mallin tullessa markkinoille, mutta hinnan oltua liian kova, niin haave jäi toteuttamatta, kunnes nyt sitten kun aika on vierähtänyt ja hinta on tippunut.
Erittäin hauskaa koko asiassa on se, että auton arvo laskee, mutta varaosien hinnat pysyvät etupäässä samassa tasossa, kunnes pahimmassa tapauksessa hinnat vain nousevat jälleenmyytävien osien vähentyessä markkinoilta. Sitten kun rupeaa olemaan tilaustyötä, niin varmasti tarpeeksi hapokasta ainakin minun lompakolle.
Tosin minä puhun nyt omasta puolestani näissä raha asioissa. Itse kun en sotke pankin rahaa autotouhuihini ja palkkani ei kaksinen ole, eli ei tarvitse painia tuossa erikoisauto osastossa.
yksi asia mikä minua ottaa pähän omistaa erikoisauto keskituloisena, että kissojen ja koirien kanssa saa etsiä tekniikan tuntevaa kaveria, jos tulee jotain mystistä oireilua kyseiseen autoon. Arvauslaitoksia löytyy kyllä joka nurkasta, mutta se joka oikeasti löytää ne viat vaihtamatta puolta autoa uusiksi, ovat harvassa varsinkin tälläisten harvinaisten yksilöiden kohdalla.
220.128 Black Mirror
Tämä kaikki on niin totta ja erittäin tuttua, voin vain kuvitella mitä kustantaa tuon auton jokin erikoisratkaisu joka löytyy vain siitä mallisarjasta ( joita varmaan on ) jos tuon kaltainen auto on käyttöautona niin se kyllä kysyy lompakkoa.Kryptonite kirjoitti:En minä tuota tarkoittanut että auto on heti hajoamassa tai on valmiiksi hajalla. Noilla kilomereillähän autohan on kuin uusi, tai ainakin pitäisi olla.
Tarkoitin sitä, että tuollaisen yksilön kun ottaa päivittäiseen käyttöön ympäri vuoden, niin nopeasti kun rupeaa pistämään uutta kulutusosaa autoon, niin tulee varmaankin melko hintavaksi, kun kyseessä on pirun harvinainen laite.
Vielä kun yhtäkään osaa ei saa valmiina hyllystä. Ja yhtäkään osaa varmaankaan ei ole enään sarjatuotannossa, kun kyseinen mallikaan ei ollut varsinaisessa sarjatuotannossa koskaan. Eli hintavia tulevat olemaan kulutusosat.
Yleensä näitä vanhoja erikoisautoja ikävä kyllä ostaa ne astetta varattomattomat ihmiset, jotka haaveilivat kyseisistä malleista kyseisen mallin tullessa markkinoille, mutta hinnan oltua liian kova, niin haave jäi toteuttamatta, kunnes nyt sitten kun aika on vierähtänyt ja hinta on tippunut.
Erittäin hauskaa koko asiassa on se, että auton arvo laskee, mutta varaosien hinnat pysyvät etupäässä samassa tasossa, kunnes pahimmassa tapauksessa hinnat vain nousevat jälleenmyytävien osien vähentyessä markkinoilta. Sitten kun rupeaa olemaan tilaustyötä, niin varmasti tarpeeksi hapokasta ainakin minun lompakolle.
Tosin minä puhun nyt omasta puolestani näissä raha asioissa. Itse kun en sotke pankin rahaa autotouhuihini ja palkkani ei kaksinen ole, eli ei tarvitse painia tuossa erikoisauto osastossa.
yksi asia mikä minua ottaa pähän omistaa erikoisauto keskituloisena, että kissojen ja koirien kanssa saa etsiä tekniikan tuntevaa kaveria, jos tulee jotain mystistä oireilua kyseiseen autoon. Arvauslaitoksia löytyy kyllä joka nurkasta, mutta se joka oikeasti löytää ne viat vaihtamatta puolta autoa uusiksi, ovat harvassa varsinkin tälläisten harvinaisten yksilöiden kohdalla.
Hummer H2
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
No on se ihminen joko hyvin rikas tai toope jos meinaa tuommoista autoa käyttöautoksi.
. Voin vain kuvitella polttoainekulut.
Alkuperäisenä kun pitää ja ajaa vain harvoin ja valituin kesäpäivin niin ei osat kulu ja auton arvokin pysyy jälleenmyyntiä ajatellen hyvänä.



C126 380 SEC -84
Honda VF750 -84
Ex:
W201 2.0 bensa -84
Mersuja ei korjata, niitä huolletaan
"Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
Hain hullun papereita, sain taxiliitteen
Honda VF750 -84
Ex:
W201 2.0 bensa -84
Mersuja ei korjata, niitä huolletaan
"Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
Hain hullun papereita, sain taxiliitteen
Nyt on näköjään tullu hinnalla varustettu ilmoitus nettiautoon.
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=2188428



http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=2188428
r129 SL320 , w202 C180 Elegance , w204 C200 CDI Avantgarde
Ex list : R107 380SL , A124 E 200 Cabriolet , w126 300 SE , w202 C280 Sport , w203 C200 Kompressor , w208 CLK 200 Elegance , w208 CLK200 Sport , w208 CLK 230 Komp. Elegance ,w211 E220 CDI , C215 CL 500
Myynnissä sekalaista osaa w126, w202, w210, r129, ym. ....
Ex list : R107 380SL , A124 E 200 Cabriolet , w126 300 SE , w202 C280 Sport , w203 C200 Kompressor , w208 CLK 200 Elegance , w208 CLK200 Sport , w208 CLK 230 Komp. Elegance ,w211 E220 CDI , C215 CL 500
Myynnissä sekalaista osaa w126, w202, w210, r129, ym. ....
Ja siinä arvonnassa ei satukkaan se perinteinen 2oikein = ei veroajameri kirjoitti:Kunkas tälläisessä autossa määritellään verot ajattelin vaan jos on kerran harvinainen niin lottoarvonta saattaa käynnistyä AKEssa

Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
- juppepuputti
- Vakiokalustoa
- Viestit: 385
- Liittynyt: Ma 03.11.2003 21:10
Taas joku onneton on tuomassa mittariruuvattua vanhaa saksalaista taksi-lintta Mersua suomeen . Maalipinnan hyvä kuntokin selittyy vain ja ainostaan sillä, että taksikäytön loputtua , mittariruuvauksen yhteydessä turkkilainen jobbari repii maalipinnan suojana olleen muovikalvon irti. Siis mukamas jo 10000Km ajettu ja virheetön maalipinta , eihän se VOI pitää paikkansa .
Samassa se suomiautokauppias näyttää minulle -08 mallista 5000km ajettua esittely Corollaa , jonka nokkapelti on kuin haulikkoammunnan jäljiltä. Hintakaan ei erikoisvarusteltuna olisi kuin 1500€ur kalliimpi kuin vastaava uusi , ilman niitä aluvanteita ja mainosteippauksia ....
Ja tuosta unesta ei tarvitse edes herätä ... Käykääpä autokaipoilla kotimaassa, se piristää ... Vastaavaa läppää tulee , jos hiukankin provoo...
Samassa se suomiautokauppias näyttää minulle -08 mallista 5000km ajettua esittely Corollaa , jonka nokkapelti on kuin haulikkoammunnan jäljiltä. Hintakaan ei erikoisvarusteltuna olisi kuin 1500€ur kalliimpi kuin vastaava uusi , ilman niitä aluvanteita ja mainosteippauksia ....
Ja tuosta unesta ei tarvitse edes herätä ... Käykääpä autokaipoilla kotimaassa, se piristää ... Vastaavaa läppää tulee , jos hiukankin provoo...
-= Veteran of 1000 psychic wars =-
Hauska nähdä että auto on herättänyt keskustelua, sitähän sopii tuosta autosta pitääkin
Kyseinen autohan tilattiin saman miehen toimesta jolle se aiempi superharvinaisuus S70 meni, valitettavasti vain tilaaja meni puihin ja nyt tuo komistus makaa meillä täällä Suomen varastolla vailla hyvää kotia.
Täytyy kyllä sanoa sitä S70 ajaneena että oli kyllä mahtava laite ja innolla odottelemme kevätkelejä jotta uskaltautuu tuota avoakin kokeilemaan.
Lähipäivinä tulemme pesemään ja vahaamaan auton, jonka jälkeen saamme autosta kunnon kuvat, nuo nykyiset kuvat kun ovat ohimennen Japanin satamasta konttiin pakkaus -jonosta räpsittyjä.

Kyseinen autohan tilattiin saman miehen toimesta jolle se aiempi superharvinaisuus S70 meni, valitettavasti vain tilaaja meni puihin ja nyt tuo komistus makaa meillä täällä Suomen varastolla vailla hyvää kotia.
Täytyy kyllä sanoa sitä S70 ajaneena että oli kyllä mahtava laite ja innolla odottelemme kevätkelejä jotta uskaltautuu tuota avoakin kokeilemaan.
Lähipäivinä tulemme pesemään ja vahaamaan auton, jonka jälkeen saamme autosta kunnon kuvat, nuo nykyiset kuvat kun ovat ohimennen Japanin satamasta konttiin pakkaus -jonosta räpsittyjä.
Lainaan tätä topiccia...
Tässä linkissä on kaupiteltu (jossain vaiheessa
) W126 AMG 6.0 SEL - japaninrautaa
.
http://www.mercedesshop.com/shopforum/s ... p?t=236981
Paljon kuvia ja detaljeja nähtävänä.
Tässä linkissä on kaupiteltu (jossain vaiheessa


http://www.mercedesshop.com/shopforum/s ... p?t=236981
Paljon kuvia ja detaljeja nähtävänä.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 MB 560 SEC museoauto
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk]
2013 MB A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 MB 560 SEC museoauto
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk]
2013 MB A 180 daily driver
https://www.youtube.com/user/karra224