Päästöistä vähän juttua foorumilta löytyykin, mutta kokemuksia 300-24v moottorin kovista päästöistä tarvittais tai ennemminkin niiden saamisesta sallitulle alueelle. 4 kertaa on nyt yritetty saada läpi eikä tunnu muuttuvan vaikka mitä tekis.
Nyt vaihdettu ilmansuodatin, tulpat, virranjakajan kansi, pyörijä, pa-suodatin, ruiskun lämpötila-anturi termostaatin alta, jakoketjukin vaihdettu (jako on varmasti oikein), tarvike-lambdan vaihdoin alkup.tilalle (joka vähän paransi tilannetta), pakoputken käytin irti ja katoin kattiin peräpäästä, joka oli ehjä ei helissyt ja valkea sisään.
Viimisin tulos tänään:
Kierroksilla:
Co 0,44 isohko
HC 129 liian suuri
CO2 14,74
O2 0,69
Lambda 1,012
Tyhjäkäynti:
Co 0,17
HC 286 liian suuri
CO2 15,11
O2 0,39
Lambda 0,998
Tuo HC kummittelee, oisko katti kumminkin sökö, tarvikekattia aattelin testata, pitää vaan tehä muunnoslaipat kun tuossa on kahella sisään ja kahella ulos ja tarvikkeena ei tämmöstä kattia ole.
TE 300-24v pakokaasupäästöt/ katalysaattori
TE 300-24v pakokaasupäästöt/ katalysaattori
MB W124 E250TDA -94
MB W124 TE 300-24 A -91
MB W201 2.0E -89
MF 135
Honda CBR 1000F
MB W124 TE 300-24 A -91
MB W201 2.0E -89
MF 135
Honda CBR 1000F
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Mikäs vehje se tuommonen on? Eikös e34 ole Bemari ja oikein AMG:kö??Kaitsute kirjoitti:Kaverin -93 amg E34 :ssa
MB E280 CDI 4Matic -07 AMG-Look
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
No nyt on kilvet mersassa.
HC kummitteli ensin varsinkin tyhjäkäynnillä, mutta revin sitten ilmanputsarin kannen mäkeen niin rauhoittui...
-eli eli oisko tuo imuilmanlämpömittari sitten rikki siinä imuputken kyljessä, prkl.... No ainakin on uusi katti ja lambda sun muuta.... ja pörssi tyhjä...
Kyllä tuo 250-20v tiisseli on eri selkeä peli tähän murheenkryyniin verrattuna...
HC kummitteli ensin varsinkin tyhjäkäynnillä, mutta revin sitten ilmanputsarin kannen mäkeen niin rauhoittui...
-eli eli oisko tuo imuilmanlämpömittari sitten rikki siinä imuputken kyljessä, prkl.... No ainakin on uusi katti ja lambda sun muuta.... ja pörssi tyhjä...
Kyllä tuo 250-20v tiisseli on eri selkeä peli tähän murheenkryyniin verrattuna...
MB W124 E250TDA -94
MB W124 TE 300-24 A -91
MB W201 2.0E -89
MF 135
Honda CBR 1000F
MB W124 TE 300-24 A -91
MB W201 2.0E -89
MF 135
Honda CBR 1000F