Olen nimittäin viimeiset pari viikkoa ajellut tuolla W123:lla joka päivä ja kelissä kuin kelissä.(Veljen -96 Vento on ns. kekenä ja niinpä haki 15-vuotiaan TE:n lainaksi...

Parina päivänä olen huomannut, että koneen lämmittyä tuonne 80 asteen seutuviin jostain edestä nousee hiukan höyryä. Paljaalla silmällä ei erota, nouseeko höyry itse syylärin kennosta, korkista vai mistä. Letkuliitokset ovat OK.
Kysymys kuuluu: nouseeko muillakin ihmisillä höyryä syylärin tietämistä pakkasella eli voiko homman unohtaa -- vai pistääkö investoiden a) jäähdytinsementtiin vai b) uuteen syyläriin, eli onko systeemi sanomassa itseään irti?
Tämä siksi, että mielestäni viime talvenakaan en vastaavaa höyryilmiötä huomannut. Höyryä ei tule paljon mutta niin että sen huomaa. Lämmöt pysyvät kurissa kiitettävästi eikä nestettäkään ole kadonnut kuukaudessa kuin sentti syylärin yläosasta, mistä osan voi pistää lohkolämppärin käytön piikkiin.
