Moottorihan on M116.961 eli 380 K-Jetronilla varustettuna.
Ongelma on seuraava, tyhjäkäynnillä seokset pysyvät oikeina, mutta
kun tarjoaa kaasua lisää niin seokset paukkaavat laihalle, ja tehot hukassa.
Starttipilottia on suihkuteltu joka paikkaan ja ainoo kohta mistä jotain tapahtuu on ilmamäärämittariin suoraan ruiskutettuna. Eli imuvuotoja ei pitäisi olla.
Bensapumppu työntää 360l/h 5,4bar paineella joten sekin pitäisi olla kunnossa.
Sytkäpuoli uusittu kokonaan, tulpat, johdot, kansi+pyörijä, ohjainboxi ja puola.
Missä vika, miksi menee laihalle??
K-Jet ongelmia M116
K-Jet ongelmia M116
S211 280CDI 4matic avantgarde 2007
S211 320CDI Avantgarde 2005
G-Sarja W460 300TD (OM603, 8mm, Garrett VNT,722.3)
Exät:
S211 270CDI Avantgarde 2004
w124 300TDT Automatic -92
w123 350B Automatic -82
S210 290TDT -98
S211 220CDi -04
S211 320CDI Avantgarde 2005
G-Sarja W460 300TD (OM603, 8mm, Garrett VNT,722.3)
Exät:
S211 270CDI Avantgarde 2004
w124 300TDT Automatic -92
w123 350B Automatic -82
S210 290TDT -98
S211 220CDi -04
Re: K-Jet ongelmia M116
Mistä tuo määrä ja paine on mitattu?NymiS kirjoitti:Moottorihan on M116.961 eli 380 K-Jetronilla varustettuna.
Bensapumppu työntää 360l/h 5,4bar paineella joten sekin pitäisi olla kunnossa.
?
Re: K-Jet ongelmia M116
Polttoainelinjasta taisin tuon mitata????juhaoh kirjoitti:Mistä tuo määrä ja paine on mitattu?NymiS kirjoitti:Moottorihan on M116.961 eli 380 K-Jetronilla varustettuna.
Bensapumppu työntää 360l/h 5,4bar paineella joten sekin pitäisi olla kunnossa.
?
S211 280CDI 4matic avantgarde 2007
S211 320CDI Avantgarde 2005
G-Sarja W460 300TD (OM603, 8mm, Garrett VNT,722.3)
Exät:
S211 270CDI Avantgarde 2004
w124 300TDT Automatic -92
w123 350B Automatic -82
S210 290TDT -98
S211 220CDi -04
S211 320CDI Avantgarde 2005
G-Sarja W460 300TD (OM603, 8mm, Garrett VNT,722.3)
Exät:
S211 270CDI Avantgarde 2004
w124 300TDT Automatic -92
w123 350B Automatic -82
S210 290TDT -98
S211 220CDi -04
No siitä seos ruuvistahan saa säädettyä tyhjäkäynnin säädön kohdalleen, mutta se ei tunnu koko kierros alueeseen vaikuttavan mitään. eli on kokeiltu.Harri126 kirjoitti:Oletko koittanut säätää rikkaammalle?
Onko mitään keinoa mitata ohjaupaineventtiilin toimintaa?
S211 280CDI 4matic avantgarde 2007
S211 320CDI Avantgarde 2005
G-Sarja W460 300TD (OM603, 8mm, Garrett VNT,722.3)
Exät:
S211 270CDI Avantgarde 2004
w124 300TDT Automatic -92
w123 350B Automatic -82
S210 290TDT -98
S211 220CDi -04
S211 320CDI Avantgarde 2005
G-Sarja W460 300TD (OM603, 8mm, Garrett VNT,722.3)
Exät:
S211 270CDI Avantgarde 2004
w124 300TDT Automatic -92
w123 350B Automatic -82
S210 290TDT -98
S211 220CDi -04
Re: K-Jet ongelmia M116
Jos ne on mitattu pumpulta tulevasta linjasta se ei kerro mitään mikä on järjestelmän paine ja järjestelmästä saatava polttoaine määrä.NymiS kirjoitti:Polttoainelinjasta taisin tuon mitata????juhaoh kirjoitti:Mistä tuo määrä ja paine on mitattu?NymiS kirjoitti:Moottorihan on M116.961 eli 380 K-Jetronilla varustettuna.
Bensapumppu työntää 360l/h 5,4bar paineella joten sekin pitäisi olla kunnossa.
?
Paine pitää mitata määräjakajasta ja määrä jakajasta säiliölle lähtevästä paluuputkesta.



