Öljyn lauduttimet olisi nyt käännetty toisin päin. Ennen letkulähdöt olivat alaspäin, mutta kun auto seisoo paikoillaan lauhduttajat tyhjenevät itsestään, kun öljy valuu takaisin öljypohjaan. Kuulin pelottavan esimerkin siitä miten lauhduttajaan voi muodostua ilmalukko joten päätin kääntää kennot sovinnolla toisin päin. Siinä sitten tietysti meni uusikisi kennojen tukiraudat ja letkut + yksi kenno.

4" downpipe tuli tehtyä ja eristettyä kuitunauhalla + alumiini teipillä. Myös hukkaportin pakoputki tuli tehtyä ja se yhtyy downpipeen hieman ennen kuin se supistuu 4":sta - 3,5" tuumaan.
Ahtoputket tein vielä kerran uusiksi. Nyt ahtimelta lähtee kiinteä 60mm putki alaspäin. Tuon tein siksi että sain ilmanputsarille jäämään enemmän tilaa + yhden ylimääräisen letkuliitoksen pois ahtoputkistosta.
Ahtimen kompurapesä olisi nyt myös kiilloitettu ja siitä kiitos Jouns:ille.
Ahtimen pakopesään tein anturinpaikan pakolämpömittarille + putkilähdön pakopainemittarille.
Konehuoneen polttoainelinjat tuli vaihdettua teräspunosletkuihin, jäähdytin neste putkia hieman muokattu, vesiruiskun pumppu asennettu yms pientä
Kuvia:
http://smg.photobucket.com/albums/v211/ ... ttori2008/




