--------------------------------------------------------------------------------
mulla semmonen vika että tulee vähänväliä ajotietokoneen näyttöön ilmotus että reduce oil level. tai jtn. mikä vikana? öljy tikkuako nostaa, niin se ei edes kastu. tai no en oo ihan varma onko koko öljytikkua edes olemassa tässä automallissa. voiko öljynmäärän tarkistaa vain ajotietokoneesta ja miten se oikein taphtuu jos niin on? kuuluko öljytikun olla niin helkatin lyhyt?!?! oon tottnut isompaan. kummastuttaa että onkohan väärä tikku minun autossa. huomenna on öljynvaihto, katson että jos sitten loppuis ilmoituksen näkyminen.
toinen vika:
tupakinsytytin ei toimi. varmaan sulake palanu mutta ku tämmösenä lapinmiehenä en tajua siitä saksankielestä mitään niin en tiedä mikä olisi oikea sulake joka on palanut? olisiko nevoja?
kolmas vika:
moniurahihna alkaa olla vaihtokunnossa? onko se laturiin liittyvä hihna vai vesipumppuun? eli jos on vesipumppuun littyvä niin pitää varmaan vaihtaa hihnan yhtyedessä vesipumppukin? ja onko kallita osat?
kiitoksia vastauksista jo etukäteen.
W203 c-mersu vm.01 vikoja on.
Mikähän moottori autossasi on. Joka tapauksessa öjytikkua ei ole, mutta sellaisen voi ostaa/tehdä itse. Olet ehkä katsellut tehostimen öljyjä, siinä on muutaman sentin tikku) Aiheesta löytyy kyllä tekstiä foorumeilta. Tupakansytyttimen sulake on nro 47, pitäisi löytyä kuskinpuolelta kojetaulun päädystä. Nää vastaukset koskee ainakin 200CDI:tä.
Öljyhän laajenee lämmetessään. Ehkä öljyä on laitettu sopivasti kylmänä ja koneen lämmetessä ilmoittaa että on liikaa.
Öljyhän laajenee lämmetessään. Ehkä öljyä on laitettu sopivasti kylmänä ja koneen lämmetessä ilmoittaa että on liikaa.
W203CDI
Ai niin, moniurahihnan voi vaihtaa pelkästään, ei maksa liikoja (Veholla 58;-). Öljyt voi tarkistaa näytöstä: Aloita näytöstä jossa näkyy kilometrit (virta päällä, moottori sammutettuna). Sitten nuolinäppäimellä kunnes nättöön tulee "Oil level Measurement only if...."
Sitten vaan odottelet kunnes ilmoittaa lopputuloksen.
Sitten vaan odottelet kunnes ilmoittaa lopputuloksen.
W203CDI
Väliin kysymys että mikähän on takakontin (S203) tupakan sytyttimen sulakenumero, ja löytyykö se kontista?hanta kirjoitti: Tupakansytyttimen sulake on nro 47, pitäisi löytyä kuskinpuolelta kojetaulun päädystä. Nää vastaukset koskee ainakin 200CDI:tä.
Tuikutusta Oulun kuppeessa
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"