Vaihtelin tuossa pyöränlaakerin ja jarrupalat ja oli tarkoitus vaihtaa myös alapallot ja rt-päät, mutta alapallot nyt on jo selvät eli narisee ym. mutta ohjauksessa löytyi huomattavaa välystä melkein kaikkialta muualata paitsi noista rt-päistä.
No kattelin motonetin luettelosta muita niveliä, muttei ollut ku päät ja keskitanko. Mitä kaikkee tuo keskitanko sitten pitää sisällään?
Mites noi raidetangon sisemmät nivelet, ostettava raidetangot ja...?
Apusimpukassa näytti kans olevan aikamoinen välys- mennee uusiks...? kallista...?
202 ohjausnivelistä
RAIDETANKO
Ilmeni näin kokemusperäisesti että tankoja on kahta versiota. Ilmeisesti on niin että 180 - 220 on omansa ja 240 ylöspäin toinen versio. Tämän tunnistaa vaan muutaman toimittajan kirjat. Toisilla tulee tanko täydellisenä myös uloimmilla nivelillä - toisilla ilman niitä. Tangot eivät ole keskenään vaihtokelpoisia.
Nimimerkillä väärän osan saanut.
Nimimerkillä väärän osan saanut.
C220 CDI Kombi - 03 Elegance
115 220 b - 71 autom. museokats.
Ex.
124 - 92, 230 automaatti + nahat, AC, tempomat ym.
C280 Kombi - 99 Elegance, Tip-Tronic, AC, ESP, kattoluukku, tempomat ja paljon muuta.
W201 - 92. 1.8 bensa, 4-vaiht, AC, tempomatic 572000 km kone avaamatta.
C180 Kombi - 97 Elegance, manuaali AC ym. pientä.
C280 Kombi - 98 AC, autom. ym
C180 Elegance - 94 AC
124 300 TD - 90 manuaali, AC
124 300 TD - 90 autom.
2 x 107 350 SLC
114 250 CE
123 230 TE
115 220 b - 71 autom. museokats.
Ex.
124 - 92, 230 automaatti + nahat, AC, tempomat ym.
C280 Kombi - 99 Elegance, Tip-Tronic, AC, ESP, kattoluukku, tempomat ja paljon muuta.
W201 - 92. 1.8 bensa, 4-vaiht, AC, tempomatic 572000 km kone avaamatta.
C180 Kombi - 97 Elegance, manuaali AC ym. pientä.
C280 Kombi - 98 AC, autom. ym
C180 Elegance - 94 AC
124 300 TD - 90 manuaali, AC
124 300 TD - 90 autom.
2 x 107 350 SLC
114 250 CE
123 230 TE