
Ostettu 500 sea vm:89
Ostettu 500 sea vm:89
Ensten hyvät kesä toivotukset kaikille mese forumilaisille.Elikkäs tänään tuli sitten ostettua tollanen vm:89 oleva mafia mese ja autossa on kaikki tehtaan varusteet ku ollu uutena edustus autona Fazerilla Vantaalla.Kertokaapa tälläisestä autosta tietävät kaikki tiedot yms.tärkeät asiat?auton menen hakeen la päivänä itselleni ja si se riemu ajaa kasilla vaik tiän et bensan kulutus ei ole mikään kovin pieni kyseisessä autossa. 

- Lehtonen250
- Vakiokalustoa
- Viestit: 116
- Liittynyt: Pe 14.12.2007 14:10
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Re: Thanks.
Eiköhän tuohon veholta löydy? Eikä tainnut edes kalliita opuksia ollut. Mutta huoltovihko... Saako niitä.Niko79 kirjoitti:Kiitos paljon,olisiko tiedossa mistään kyseiseen autoon saatavana käyttö ohje kirjaa ja huolto muistiota uutta?
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Re: Ostettu 500 sea vm:89
Onnea uudelle autolle! Onko ensimmäinen Mersu kyseessä?Niko79 kirjoitti:Elikkäs tänään tuli sitten ostettua tollanen vm:89 oleva mafia mese ja autossa on kaikki tehtaan varusteet ku ollu uutena edustus autona Fazerilla Vantaalla.Kertokaapa tälläisestä autosta tietävät kaikki tiedot yms.tärkeät asiat?auton menen hakeen la päivänä itselleni ja si se riemu ajaa kasilla vaik tiän et bensan kulutus ei ole mikään kovin pieni kyseisessä autossa.
Mutta mitä todennäköisimmin sinut täytyy pudottaa maan pinnalle, sillä epäilen suuresti että autossa olisi kaikki varusteet. Jos siinä on sähkölasit ja ilmastointi, niin.... se on vasta alkua.
Löytyykö autosta Reiserechner (ajotietokone), autopuhelin, coupesitzanlage (erill. takaistuimet), lämmitettävät ja sähkösäädettävät takaistuimet, takaikkunan sähköverho, kaksiäänitorvi, ASR, Sound System (mm. kaiuttimet etuovissa), Becker Mexico CD, veluuri- tai nahkaverhous, lipputangot, varashälytin, takajalkatuet, jääkaappi tavaratilassa, sähkösäädettävä ohjauspylväs, taka-akselin tasonsäätö, apukuskin penkin korkeussäätö... jos nämä löytyvät niin sitten se alkaa olemaan "kaikilla varusteilla"


Huoltovihkon ja käyttöohjekirjan saat Veholta.
Tsekkaa ruostekohdat täältä, viides viesti alaspäin.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Niin, maantieajossa V8-kone menee vähemmällä sopalla kuin nuo kuutoskoneet. Tietenkin kaupungissa hurua ajellessa V8:n saa haukkaamaan ihan niin paljon kuin haluaa. Riippuu siis paljon omasta ajoympäristöstä ja ajotyylistä. Tein alla olevan taulukon W126:n kulutustietojen perusteella. Enpä kahta kertaa miettisi koneen valintaa.
Vaikka V8 veisikin pari litraa enemmän sadalle - saa siitä kuitenkin sillekin rahalle aika paljon vastinetta. 




1991 420 SE
Kyllä asia on noin. Mitä varusteita siitä löytyy?Niko79 kirjoitti:Muutama noista sun mainitsemistasi varusteista puuttuu joten perun puheitani takaisin,mutta silti saa hakea muita merkkejä et vm:89 löytyy nämä kaikki varusteet mitä mun autostani löytyy,vai olemmeko paljon eri mieltä asiasta?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Laita VIN-koodiTimo L. kirjoitti:Kyllä asia on noin. Mitä varusteita siitä löytyy?Niko79 kirjoitti:Muutama noista sun mainitsemistasi varusteista puuttuu joten perun puheitani takaisin,mutta silti saa hakea muita merkkejä et vm:89 löytyy nämä kaikki varusteet mitä mun autostani löytyy,vai olemmeko paljon eri mieltä asiasta?

w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
- Sami J. E.
- Mersumies
- Viestit: 653
- Liittynyt: Pe 04.04.2003 17:38
- Paikkakunta: Belgia
Jos ei nyt kuitenkaanWikke kirjoitti:Onneksi olkoon! Tyylikkään auton valitsit, itselläni on samanlainen haussa. Bensiininkulutus on suhteellista, enemmän nuo 260-300 kutoset ryystelee kuin tuo viissatanen.

Anyways, hienon auton olet hankkinut.
"Das Beste oder Nichts."-Gottlieb Daimler 1834-1900
S211 280CDI Avantgarde Sport -09
280E -76 W114
280SE-79
Exät:
W211: E220 CDI -01 Avantgarde
W124: E200 -95
W123: 230, 250
W114/115: 3x200, 230.6
S211 280CDI Avantgarde Sport -09
280E -76 W114
280SE-79
Exät:
W211: E220 CDI -01 Avantgarde
W124: E200 -95
W123: 230, 250
W114/115: 3x200, 230.6
No joo.
Joo hieno auto ajaa mutta aika paljon löytyy laittoa tästä yksilöstä ja vähä niin ku on koneen säädöt pielessä ja ihmettelen pohjois-pohjanmaan K1 katsastajien tuoretta leimaa.Lasi halki,oikea etu pyörä ulko reunasta silee,ja nuo jonkun teinin tekemät ite tummennetut taka valot ja eri toten surman loukut toden teolla olevat 3 tuuman pako putket kotka raapii maata tämän tuosta jos mä olisin ollu katsastus insinööri ni oisin antanu kyl hylyn autolle ja käskeny korjata edellist kohdat.
Re: No joo.
Renkaissa ainakin voi olla mahdollisuus, että vaihdettu huonompiin myyntiä varten.Niko79 kirjoitti:Joo hieno auto ajaa mutta aika paljon löytyy laittoa tästä yksilöstä ja vähä niin ku on koneen säädöt pielessä ja ihmettelen pohjois-pohjanmaan K1 katsastajien tuoretta leimaa.Lasi halki,oikea etu pyörä ulko reunasta silee,ja nuo jonkun teinin tekemät ite tummennetut taka valot ja eri toten surman loukut toden teolla olevat 3 tuuman pako putket kotka raapii maata tämän tuosta jos mä olisin ollu katsastus insinööri ni oisin antanu kyl hylyn autolle ja käskeny korjata edellist kohdat.
Niih ja taas kävi näin.
Pientä päivitystä ostamaani 500 sea.Eli olen nyt pikkasen niin kuin pettyny autoon,pikku vikaa on kuin pienes kylässä.Eka vika on se että kyseinen kaara ei kulje niin kuin 500 kuuluis liikahtaa,lienee syynä ehkäkin huonot tulpat,johdot,pyörijä ja virran jakajan kansi toivottavasti paranee näillä.Sitten tuo hatuttaa ku saanut joskus pusun vas.etu kaareen ni joku menny maalaan sen paukku pullolla ja jälki sitten sen mukainen ja viä met.vihreä väri ni kaikki hyvin.Sitten katto luukku on vainaja tälle vuosi sadalle,kaikki kuljettimet sökönä ku tutkin asiaa ja keskus lukituksesta joku mestari pöllinyt taka luukus sijaitsevan hermo keskuksen sen joka on vara renkaan vieressä.Ja muuten oikeen etu renkaan kulumisen syykin löyty,kampeeri kulma ihan päin mäntyä,miten sen muuten saa säädettyä?saanko klubilaisilta vihjeitä asiaan. 

Hmm... kuvausten perusteella eihän kyseessä ole molemmin puolisilla ulostuloilla ja FFH-rekkarilla varustettu auto? Sitä ainakin aiemmin myytiin 420 SE:nä Nettiautossa.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Soitin jollekin edellisitä omistajista mahdollisesti juuri tästä yksilöstä. Hän kertoi, että paperien mukaan, auto josta soitin on 500:n, mutta paikallaan oli 420:n... jos tämä nyt on se yksilö...metallinhohtovihreä vaalealla sisustalla keskisuomesta...Sepä hyvinkikin on kyseessä FFH kyl tää papereissa on aito 500 se vm:89.
Asianhan voi tarkastaa helpoiten moottorinumerosta, jonka pitäisi 500:ssa alkaa 117 9... ja 420:ssä 116 9....(kuskin puolella sylinterinkannen takapään vieressä, poikittain, moottorin lohkoon meistettynä) , tai sitten siitä onko ilmanpuhdistimen kiinnitysjalkojen alla sellaiset siirtopalat joilla kannatinkumeja on siirretty noin 1 cm ulommas...mikäli palat on, moottori on 420:nen. Osa numero 47 kuvassa.

"Pertti Jarla: Ihminen on kuin pussi ruisleipää, sulkijasta näkee kun se käy vanhaksi"
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
W111.021 -63, R107.043 -72, W109.018 -69, S124.190, S124.290, VW 1300 -73, BMW E3 2500 -72, Peugeot 205 Roland Garros -90.
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 488
- Liittynyt: Su 12.03.2006 17:17
- Paikkakunta: oulu
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=2002610 tuossa vielä linkkiä.
Eikait se kulje, kun 500:nen jos siellä pienempi kone on.
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1946400
Katsoppa tuosta tarkkaan moottorin tilavuus.
Myöskin tästä
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1539136
no aina ei arvalla voita, nyt kävi näin.
Eikait se kulje, kun 500:nen jos siellä pienempi kone on.
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1946400
Katsoppa tuosta tarkkaan moottorin tilavuus.
Myöskin tästä
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1539136
no aina ei arvalla voita, nyt kävi näin.
Eipä näy ei mitään merkkiä muutoksista ja teho lukema on otteessa nätisti 185 kw ja moottori tilavuus 4970.Ja leimattuna ilman mitään vikoja 26.6 Kiimingin K1 katsastajilla,mä kyl löysin jo muutaman sellasen kohdan mistä nyt olis pitäny ainakin korjaus kehotus antaa jos ei muuta.Mites muuten kyseisessä autossa eli w126 saa campeeri kulmat säädettyä?