Mersuja ei korjata, niitä huolletaan
"Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
Hain hullun papereita, sain taxiliitteen
EVO X kirjoitti:
Hullu kokeilu photoshopilla. On pyöriny mielessä jo kohta toista vuotta, mutta luultavasti ei tule ikinä toteutumaan..Ei ainakaan tähän autoon. Ehkä pikemminkin Jetta/Passat mallinen maskin keskipala voisi olla mahdollinen..
itselläkin löytyy samanlaisia 1-2 vuotta vanhoja photoshop kuvia koneen uumenista totesin että ei ehkä sentään... 170:sestähän sais maskinki valmiiks
hyi hitto tota ml mersua ja ei toi cls:säkään mikään kaunis ole
M-B S124 E300 TDT Sportline(talviunilla keräämässä voimia), w201 rally edition, Audi Typ81TQ, VW T3 DOKA Syncro, VW T3 Bluestar multivan, kasa muita tölkkejä ja muutama ratalelu.
Coupe tulee sitten myöskin myyntiin tässä kevään tai alkukesän aikana. Auto laitetaan kuitenkin sitä ennen viimesenpäälle kuntoon. Eli osia ei myydä erikseen vaan auto myydään kokoinasena kaikkine varusteineen. Samoin tuo allekirjoituksessa oleva GTI golf tulee keskeneräisenä projektina myyntiin.
Käyttikseksi jää yks mersu, luultavasti se E300TDT. Kaikki vanhat projektit myydään yhden uuden alta. Tuleva projekti on 5.6m pitkä n.2m leveä, ovia on kaksi ja siinä kautta aikojen kaikkien suurimmat takasiivet.
Uusi takaluukunkansi hankittu ja merkin reijät hitsattu. CLS peilit viimeinkin viimeistelty. Takapuskuri kutakuinkin valmis. Kaikki edellämainitut osat + takalasispoileri ja takakontin paneeli viety maalattavaksi. Osien pitäs olla valmiina pääsiäiseksi. Auton takaluukun hifipaneelit tullaan verhoilemaan kevään aikana, materiaalina nappanahka tai alcantara tehostetikkauksin. pääsiäisenä oli tarkotus kävästä acs:ssä autolla, mutta tuo keli ei näytä kehuttavalta, taitaa mennä oldskoolin hommiksi. Ens viikolla saatte toivottavasti uusia kuvia projektista. Ja toivottavasti eugen ottaa piakkoin yhteyttä että saa ton takaluukku asian kondikseen.
EVO X kirjoitti:Kolme koijaria sellasta ettii. kaks jenkeistä ja yks ruottinmaalta
OT: Ootko muuten tutustunnu Viron valikoimiin, sielläkin jokunen ´59 pistänny silmään (pari viikoa sitten noita viimeks selasin, osa oli tosin neliovisiakin), eriasteisia projekteja kaikki, mutta niinhän noi kaikki taitaa melkein olla jos ei halua itseään ihan kipeäksi maksaa. En ole itse tuolta mitään hakenut, mutta vaikuttaisi aika helpolta kun rahtikulutkin olisivat suht inhimilliset verrattuna konttiin Atlantin taka....
Kiitti vinkistä, pitää kattoa. Joo 2D HT pitäs olla ja kyllä se saa 20te maksaakkin muttei yhtään yli. Tolla hintaa kylläkin vaatimukset on jo aika kovat.
ssdesign kirjoitti:Ei taida parilla kympillä saada kovin huippukuntoista 2D HT:tä.
Muuallakin päin maailmaa ymmärretään jo noiden päälle.
Lähinnä tarkoitin että auto täytyy olla sillä hintaa osiltaan täydellinen ja mennä eteen ja taaksepäin. Ja muutenkin osat saisivat olla siinä kunnossa että ne on pelastettavissa eli ei tarvitsisi uusia kaikkia.
Jenkeistä tuotuna oon pitänyt max. hintaa 30000USD eli näillä kursseilla se jää johonkin 20te pintaan. Huippukuntoista en haluakkaan koska pitää jäädä jotain tekemistä itellekkin, vaikka varmasti kaduttaa myöhemmin
Jeps, kyllä tuli huomattua myös hyvin massasta erottuva W202 Tuo väri on aika lähellä grafiitin harmaata oikein kirkkaassa auringon paisteessa, pimeellä sitten taas lähempänä mustaa.
Jos joltakulta löytyy kiinnostusta niin auto lähtee alle oman pohjahinnan nyt ennen talvea! Soita: 040-7468209. Keväällä hinta on taas toinen..
Auto on laitettu "seisontaan" eli väliaikaiseen rek.poistoon pari vk. sitten.
Kumma on kun auto ei mene kaupan.. Lähden tammikuun 3 pv. Englantiin opiskelemaan joten auton myynti on hieman hankalaa sinä aikana. Nyt jos joku on kiinnostunut niin kiireesti ottamaan yhteyttä!
Ostajalle voin tarjota lämpimän säilytyspaikan ensi kesään asti.
Näin niinkun topicciin liittyen autolle ei ole tehty mitään kummempaa.. Lähinnä hienoa on se että näillä bensanhinnoilla myös tällä autolla pystyisi ajaa päivittäin.
johtaja300 kirjoitti:onko villestä kuvia/juttua jossain lisää
Ei ole, kun sitä ei ole keretty oikein aloittaakaan. Kesällä vasta pääsee oikeastaan kunnolla sen kimppuun. Luultavasti teen auton projektikertomuksen omille kotisivuille sitten jossain vaiheessa.
Minulla saattais olla sama urakka edessä...
On hankala tilanne sikäli kun periaatteessa tuota coupea ei kannattais edes myydä, mutta taas toisaalta ei sille ole mitään käyttöäkään ja viehän se tilaakin kun tallissa pitää kuitenkin talvet säilyttää
Harraste-autoilua ei toki ole aikomus lopettaa (kuten ei vissiin sinullakaan), mutta hieman erityyppinen kulkine olisi mielekkäämpi tällähetkellä...
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Jube kirjoitti:Minulla saattais olla sama urakka edessä...
On hankala tilanne sikäli kun periaatteessa tuota coupea ei kannattais edes myydä, mutta taas toisaalta ei sille ole mitään käyttöäkään ja viehän se tilaakin kun tallissa pitää kuitenkin talvet säilyttää
Harraste-autoilua ei toki ole aikomus lopettaa (kuten ei vissiin sinullakaan), mutta hieman erityyppinen kulkine olisi mielekkäämpi tällähetkellä...
Niin ja tuo 124 alkaa olla nyt siinä murrosvaiheessa että hinnat tippuu ja museoonkaan sitä ei vielä saa. Tuon omankin coupen olis vielä voinut palauttaa orkkikseksi ja säilöä naftaliiniin, mutta eipä tuo tila olisi riittänyt.
Harrasteauto on ja pysyy, jokunen talvi vielä pitää tehdä hommia että sen kans pääsee kartsalle.. Siihen asti mennään pärrällä
Minun coupea ei valitettavasti voi enää helposti palauttaa orkkikseksi kun on mm. ylimaalattu väriä vaihtaen
Muuten tekisin sen ja säilösin jonnekki odottelemaan räjähdysmäistä arvon nousua
Sitte myisin sen 15v päästä ja muutasin Pattayalle
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90