Kumpi käytännöllisempi S124 E300TDT vai E300TD 24V?
-
- Mersumies
- Viestit: 3403
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
Kumpi käytännöllisempi S124 E300TDT vai E300TD 24V?
nyt kysyisin teiltä kokemuksia. Eli olisi kesäloman aikana tarkoitus katsella vihdoinkin se farmari isälleni ja tässä nyt mietin että kumpi nyt olisi loppupelissä parempi vaihtoehto.
E300TDT vai E300TD 24V. nopeasti katsottuna tehoa ero on vain 11hv tehdasluvuissa.
Huomaako ajossa huomattavaa eroa kyseisten autojen välillä?
Miten kestävyyden laita?
Entä kulutus?
E300TDT vai E300TD 24V. nopeasti katsottuna tehoa ero on vain 11hv tehdasluvuissa.
Huomaako ajossa huomattavaa eroa kyseisten autojen välillä?
Miten kestävyyden laita?
Entä kulutus?
220.128 Black Mirror
Turboahdettu malli "äkäisempi" eritoten paikaltaan lähdettäessä, kahden neliventtiilimallin koeajon perusteella. Uskoisin kulutuksen olevan uudemmalla konstruktiolla pienemmän.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
- pastori paholainen
- Vakiokalustoa
- Viestit: 152
- Liittynyt: Ti 01.03.2005 19:03
- Paikkakunta: etelä pohjanmaa
Ehdottomasti turbolla, itse omistin yli puoli milliä ajetun ja kone oli aina kunnossa, ei mitään ongelmia. Herrasmiehen oiva valinta...ja orggiksethan on aina automaatteja.
mb 200d - 93
mb 220 cdi -01
yamaha xv se 1000 midnight special -86
fordson major- 58
---------------------------
ex:
mb e300 tdt -96 ( 124)
mb 190e sportline -91
mb 123 240d -79
ford mustang -70 ht 351cid cleveland 4v
chevrolet sportside -89 350cid
volvoja, opeleita, japseja,....monia muita
mb 220 cdi -01
yamaha xv se 1000 midnight special -86
fordson major- 58
---------------------------
ex:
mb e300 tdt -96 ( 124)
mb 190e sportline -91
mb 123 240d -79
ford mustang -70 ht 351cid cleveland 4v
chevrolet sportside -89 350cid
volvoja, opeleita, japseja,....monia muita
-
- Mersumies
- Viestit: 3403
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
Kiitoksia vastauksista, lisää toki saa pistä mielipiteitä.
tosiaan turbohan olisi hakusessa, mutta ajattelin että oisko tuo 300-24 varteenotettava, kun näitä tuntuu löytyvän huomattavasti helpommin. Eli ilmeisesti on.
Kuitenkin isälleni etsin, niin ei viitsi mitään romua hakea. Tarvisi olla hyvä kerralla. Tietysti onhan saksan mantereella yksi oiva, mutta taas hintaa on 40 000e liikaa..
Tällä hetkellä olisi 2 kpl kiikarissa. TDT ja toinen TD-24V. Tarvitsee vielä nyt tarkkailla. Kuitenkin vuosimalli haitari on 94-96.
tosiaan turbohan olisi hakusessa, mutta ajattelin että oisko tuo 300-24 varteenotettava, kun näitä tuntuu löytyvän huomattavasti helpommin. Eli ilmeisesti on.
Kuitenkin isälleni etsin, niin ei viitsi mitään romua hakea. Tarvisi olla hyvä kerralla. Tietysti onhan saksan mantereella yksi oiva, mutta taas hintaa on 40 000e liikaa..
Tällä hetkellä olisi 2 kpl kiikarissa. TDT ja toinen TD-24V. Tarvitsee vielä nyt tarkkailla. Kuitenkin vuosimalli haitari on 94-96.
220.128 Black Mirror
Monivena on pikkulaatikolla....epk kirjoitti:täysin kiinni yksilöstä, kumman vaan löytää paremman hyvällä hinnalla niin ostaa pois.
Eikös 606 ollut vielä vanhalla pumpulla ? joten isot tapit niin rupea sekin kulkemaan, kulutus varmasti pienempi mitä turbolla.
..eli ei kestä kummosta virittelyä tolla vakio 722.4 laatikolla.
Oma monivenan piristely tyssäs siihen.
Turbon pakosarja ja ahdin tuli jo hommattua..
Mutta jos aikoo pitää vakiona niin tuo 606 on sulosointuja korville.
"Herrasmies" autona 606,
kaikessa muussa turbo!!!
~KOS~
Mersut:
S211 320 CDI
S210 320 CDI
W460 300 DT
W191 rodi projekti
S211 320 CDI
S210 320 CDI
W460 300 DT
W191 rodi projekti