Mikä ihme ääni vois olla kyseessä? kuulostaa samalta ku putki tai pakosarja vuotais mutta ne ei vuoda eikä suuttimet vuoda, ja se ääni tulee kuskin jalkatilasta sisälle kun kiihdyttää. Olen yrittäny kahtella ja kuunella mistä se ääni vois tulla mutta en oo keksiny että mistä se tulis. Aivan ihme juttu
Ettei vaan olisi samanlainen säksätys kiihdytyksen aikana kuin allekirjoittaneella. kts. alempaa -99 200 cdi:n säksätys loppui...
Pitkä rimpsu entisiä joista ainakin kuusi Mersua.
Nykyiset
GLK 220 cdi Emäntä ajelee
ML 270 cdi Allekirjoittanut ajelee
MB 312 Frankia Reissu auto
SLK 230 Kompressor Kesä auto
HMK kirjoitti:Ettei vaan olisi samanlainen säksätys kiihdytyksen aikana kuin allekirjoittaneella. kts. alempaa -99 200 cdi:n säksätys loppui...
kiitoksia vastauksista. mulla taas ei oo savutusongelmia niinku sillä oli että en tiiä sitte mikä siinä olis vikana, eikä vuoda sieltä katalysaattorin perästä (klemmarin välistä). kuulostaa niinku olis kauhee reikä moottoritilaan että kaikki äänet kuuluu sisälle, ja muuten vaihdoin öljyt äsken niin se ääni pieneni vähäsen
Kts. Mitä Jarkko H. Ehdotti. Omassa oli sama juttu ja nyt kun kumi on paikoillaan niin auto on kyllä tosi hiljainen,ei uskois että yksi kumi vaikutaa noin paljon,vielä kun mulla oli puoliksi paikoillaa.
Bomber4 kirjoitti:Kts. Mitä Jarkko H. Ehdotti. Omassa oli sama juttu ja nyt kun kumi on paikoillaan niin auto on kyllä tosi hiljainen,ei uskois että yksi kumi vaikutaa noin paljon,vielä kun mulla oli puoliksi paikoillaa.