Juupelipuupeli, kiitoksia vinkeistä.
Nyt on boksi ja soitin paikoillaan ja kaks iltaa siinä meni kahdelta tampiolta.
Liekö johtunut asennusoluiden puuttumisesta.

On tuossa purkamisessa aina oma hommansa, puhumattakaan kasaamisesta. Aina jostain murtuu joku kiinnike jne...
Mutta saatiin sentään toimimaan tsydeemi ja vedettiin valmiiksi piuhat takakajareille ja RCA-johto vahvarille. Virtapiuha tarvii vetää joskus paremmalla ajalla, kun ei ole vielä kunnon vahvariakaan.
Pari juitsua tuossa jäi hieman silti kalvamaan; radio on jatkuvasti päällä (siis ilman avainta virtalukossa

), vaikka kytkentöjen pitäisi olla kunnossa (yksi johto akulta, toinen virtalukolta).
Toinen juttu on maadoitus. Jos akulta on vedetty suora plus-piuha (jossa on muuten 1A-sulake), eikä maadoitusjohtoa ole edes kytketty, millä h*lvetillä se loora voi siltikin soida?
Siis radio on penkin päällä, ilman maadoituskontaktia...
Kolmas on mittarivalaistus. Entiselle Beckerille tuli tasan tarkkaan kolme johtoa, joista yksi oli ilmeisesti mittarivalaistuksen johto (tai eihän siinä palanut kuin Ein-napin valo). Mutta samaisen johdon kytkeminen tuohon Blaukkariin ei tuottanut mitään tulosta, pimeä on, jos ei ole päällä. Missäköhän mättää?
Tarvii tsekkailla vielä mittarin kanssa nuo piuhat, ehkä silloin selviää jotain olennaista.

[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]