Nyt on puoli vuotta ajettu ALD.n tarjoamalla "autolla" ja kaipuu 211-korisen rattiin on kova. Viimeaikaisten polttoaineiden hinnannousun myötä on alkanut NGT-malli kiinnostaa seuraavana kulkupelinä.
Kysymys kuuluukin olisiko kenelläkään kokemusta, tai edes kuulopuheita moisesta kapineesta. Noita ilmeisesti on Suomessakin jokunen kilvissä? Tekniikkapuolihan, lähinnä moottori kiinnostaa, kuten myös ylläpitokulut/ "kulutus. Muuten tuo 211-kori on aikas tuttu kapistus.
Laittakaas niitä essonbaarin juttuja ja mittaritarinoita aiheesta...
W211 NGT kokemuksia/ kuulopuheita?
W211 NGT kokemuksia/ kuulopuheita?
EX: S211 Avantgarde, Airmatic DC jnejne....
Tuo kulutus taitaa tosiaan olla aika tasoissa dieselin kanssa, mutta eniten arveluttaa tuo kaasutankin koko. Netin syövereistä löytyi toimintasäteeksi kaasulla n.300km. Itse liikun paljon LPR-KVL-KOTKA-PK-seutu akselilla, joten tankkaus kyllä onnistuisi joka paikassa.
EX: S211 Avantgarde, Airmatic DC jnejne....
Moro sama juttu kiinnostaa kovasti; jossain sanomalehdessä ihan viime viikolla luin juttua syrjäsuomalaisesta siis helsinkiläisestä taksimiehestä joka ajaa NGT-messerillä. Kehui muistaakseni tankkauksen piisaavan n. 250-300 km ajoon ja sen jälkeen matka jatkuu bensalla, päivittäin käy jutun mukaan tankilla ja oli kovin tyytyväinen. Jos oikein muistan kertoi autoilunsa kustantavan n. 25% vähemmän kuin muuten so. muilla konstein.
mbe220d