tarkotuksena olis ostaa jostain 190E puskuri. keskeltä halki ja jatkaa sitä... onkos kukaan näin tehnyt... ajattelin pistää puskurin halki siitä törmäysmuovin alta ja jatkaa muutaman sentin että saisi puskurin samalle korkeudelle helmojen kanssa. vähän kyllä epäilyttää että tuleeko siitä silmää miellyttävä???
Itsellä vähän samallainen projekti menossa, tosin mulla on tulossa tuollainen lasikuitu lirpake minkä joku oli iskenyt päin v**tua tuohon puskuriin
Onkos se sun korisarja muuten minkä näköinen? Jos loppu korisarja on joku hillitty malli niin ei kai tuo jatkettu orggispuskuri hullumman näköinen olisi.
siis mulla on nyt ihan orkkis puskurit ja helmat... mutta kun helmat on alkuperäsenä jo noin 5cm alempana kuin puskurit niin ajattelin tota orkkispuskurin jatkamista
Jos kiinnostaa ni mulla olis käyttämätön puskuri edullisesti. se on bmw E30 tarkoitettu Rieger gts lasikuitu kopio, vähän mb evo puskurin näkönen...hintaa olis 50 egeä
Tuossa on myös C konepelti! Sellasen minäki haluan! Hintsusti asiaa sellasesta tääl vaikka tiiän useammanki kellä olis sellainen. Tollanen puskuri ei kyl tosiaan oikeen sovi tohon autoon... Ellei tee myös reilut kylkilevitykset mallia EVO tai kuten se ruotsalaisen jannun vihree STK DTM look. Sillon sopii. Toi mun Cosworth levikesarjakin on vähä niin ja näin...
Mersuja ei korjata, niitä huolletaan
"Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
Hain hullun papereita, sain taxiliitteen
mulla on tuossa ceen takapuskuri(faceliftistä)ja etupuskurikin oli tarkoitus tulla siitä mutta ei tahdo löytyä ja jos löytyy niin ovat niin pirun kalliitta.tuommosella nyt sitten mennään
joo ite muokkaillu tuota. Laitan tonne projekti puolelle stooria tässä kun ehdin joku päivä,vaikkei paljoa kuvia olekkaan tuosta itse rakentelusta mutta jotain pientä aina.
onkos kukaan nyt tuota puskurin jatkamista tehnyt? itseäkin kiinnostaisi sama homma mutta mitenkä on pysyykö kuitu hyvin siinä jatkeena? entä kittaus ja maali miten ne pysyvät vai halkeileeko? muovissa kun ei kitti hirveän hyvin pysy.
olen myös suunnitellut samaa... suunnitteluksi on jäänyt, johtuen nimen omaan näistä materiaalien käyttäytymisen tuntemuksen puuttesita... kun oon sen verran nuuka et ei viittis pilata täysin hyvää puskuria turhaan
Rene kirjoitti:olen myös suunnitellut samaa... suunnitteluksi on jäänyt, johtuen nimen omaan näistä materiaalien käyttäytymisen tuntemuksen puuttesita... kun oon sen verran nuuka et ei viittis pilata täysin hyvää puskuria turhaan
itsekkin olen sen verran nuuka etten tuota puskuria viittisi pilata. tosin sitä täytyy kuitenkin korjailla hieman kiitos edellisen omistajan joka sanoi puskurin olevan priima mutta onkin sivusta lohjennut palanen ja lämppärin pistokkeen reikä laitettu rimasti näkyville. noh ajatuksena kuitenkinkokeilla kuitua sekä koriliimalla tasoitella elikkä kittiä en käytä koska sehän ei tunnetusti pysy muovissa. koriliiman olen kuullut muutuvan muoviksi kuivuessaan. jos nyt vielä joku varmistaisi etten ole kuullut huuhaata?