Auto on -96. 230E 4-lovinen automaatti. Laatikko toimii hienosti muuten, mutta vaihtaa isommalle liian aikaisin. Ainoastaan jos painaa reilusti kaasua niin venyttää vaihtoa niin kuin pitääkin, taas jos ajaa normaalisti niin vaihtaa tosi aikaisin ja pienemmälle vasta kickdown kautta. (tai kepistä). Mistäköhän voisi aloittaa vian etsinnän?
T. Ari
W210-autom. ongelma
moi!
Onko siinä sinun autossa W/S kytkintä vaihdekepin vieressä???
Jos se sattuisi olemaan Winter asennossa
Onko siinä sinun autossa W/S kytkintä vaihdekepin vieressä???
Jos se sattuisi olemaan Winter asennossa

Timo P
Hyvinkää
211/ 220CDI (-05)
ex. 210/ 200CDI (-02)
ex. 123/ 240D (-83)
ex. 123/ 240TD (-78/-84)
ex. 123/ 200B (-80) (Made in South Africa)
ex. 116/ 280S (-75)
ex. 115/ 220D (-71)
Land Rover Series III 109" (-77)
ex. Land Rover Series III 88" (-76)
Ural M63 "Suomi-pyörä" (-72)
Hyvinkää
211/ 220CDI (-05)
ex. 210/ 200CDI (-02)
ex. 123/ 240D (-83)
ex. 123/ 240TD (-78/-84)
ex. 123/ 200B (-80) (Made in South Africa)
ex. 116/ 280S (-75)
ex. 115/ 220D (-71)
Land Rover Series III 109" (-77)
ex. Land Rover Series III 88" (-76)
Ural M63 "Suomi-pyörä" (-72)