Turbiinin muokkaaminen

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
maza300tdt
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Turbiinin muokkaaminen

Viesti Kirjoittaja maza300tdt »

Itselleni on tulossa 606 moottorin perään 722.3 automaatti laatikko. Olen lueskellut näitä foorumeita ja jutellut ihmisten kanssa kenellä vastaama yhdistelmä on käytössä. Nyt kyselisin kokemuksia, lähinnä siihen että itse olen muokkauttamassa omastani turbiinia niin, että "stallspeed" nousee, joten laatikko tarttuisi kunnolla vasta kun turbokin on pelissä jotenkin mukana.
Millaisia käyttökokemuksia porukalla on normaaliajossa muokattu turbiini VS originaaliturbiini??
XUX63
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Ei omia mutta kuitenkin käyttökokemuksia: Isollakin ahtimella ei tartte keppiin koskea esim kun tulee motarin rampista ja lähtee jatkaan toista tietä kun turbiini luistaa passelisti ja kone on vetävillä kierroksilla heti kun kaasua painaa. Tuonhan tiesitkin ja sitä lie haetkin. Negatiivisena sopan kovempi lämpiäminen ja suurempi polttoaineenkulutus.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
W126 300SD -84 talviunilla.
Lavetti (S124-OM603-ST) Yhteishuoltajuudessa.

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?”
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Mites sitten tartuntanopeuden lasku? :D Itellä tulossa vastaava laatikko 290 suoraruiskun perään...
Luisto pitäs loppua viimeistään 2000kierroksella.
Vastaa Viestiin