Keskiviikon kysymys - paljonko maksaa? Galluppi päättynyt!
Keskiviikon kysymys - paljonko maksaa? Galluppi päättynyt!
Eli veikatkaapa, jos ette tiedä, että paljonko maksaa SLR-McLarenin etujarrulevy. Ja turha nälviä - sama kiekko käy sekä Coupeen, että Raasteriin.
Ja nythän on kyse kappalehinnasta.
Vastausaikaa 20.3 klo 05.50 asti.
Ja nythän on kyse kappalehinnasta.
Vastausaikaa 20.3 klo 05.50 asti.
Viimeksi muokannut Mesedesi, To 20.03.2008 05:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
- Jani Anttila
- Mersumies
- Viestit: 1801
- Liittynyt: Su 15.06.2003 03:09
- Paikkakunta: Riippuu vähän mihin sattuu yöksi pääsemään
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 266
- Liittynyt: La 19.01.2008 20:29
- Paikkakunta: Pori
Vaikka ilmoitinkin, että vastausaikaa on 5.50 asti, joudun tästä nyt vähän tinkimään. Tuo nuorempi koirani antoi minulle kaksi vaihtoehtoa: "Joko viet minut nyt HETI pissille, tai kusen lattialle." niin joudun vähän ottamaan loppuminuuteista pois.
Kisan voittajaksi on julistettava Manu300cea24, koska hän arvasi lähimmäksi.
Oikea vastaus on 13720€
Kisan voittajaksi on julistettava Manu300cea24, koska hän arvasi lähimmäksi.
Oikea vastaus on 13720€
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
- Jani Anttila
- Mersumies
- Viestit: 1801
- Liittynyt: Su 15.06.2003 03:09
- Paikkakunta: Riippuu vähän mihin sattuu yöksi pääsemään
No tässä työmaalla on joskus pieniä hetkiä, jolloin tulee Mersun EPC:tä katseltua ja kokeiltua eri tuotteitten hintoja....Jani Anttila kirjoitti:Heh, halavat on...
Pakko kysyä että missä yhteydessä tuli hinta esille?
Tuskin sentään tulevan autosi huoltokuluja olet selvitelly
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Heh, yhden etujarrulaikan hinnalla saa siis jo kohtullisen kuntoisen W107 SL:n tai SLC:n...

Mesedesi kirjoitti: Oikea vastaus on 13720€
* Mustanaamion Mersulla on 320 hevosen voimat. *
- postmodernin asfalttiviidakon sananlasku
* Parta ajetaan Braunilla, tiet Mersulla.
W210 E220 CDI Aut. "My Little Puavo"
V140 S500L vm. 95 "Tantor"
C124 300CE vm. 88 "Claudia"
S124 300TD 4Matic vm. 92 "Wunderwagen"
W124 220E Aut. vm. 92 (rouvan edustusvaunu)
W123 300D 5 v.man vm. 83 (varaosa-auto)
British Leyland Mini1000 Special DeLuxe vm. 79 (kestävää kehitystä vsta 1988)
- postmodernin asfalttiviidakon sananlasku
* Parta ajetaan Braunilla, tiet Mersulla.
W210 E220 CDI Aut. "My Little Puavo"
V140 S500L vm. 95 "Tantor"
C124 300CE vm. 88 "Claudia"
S124 300TD 4Matic vm. 92 "Wunderwagen"
W124 220E Aut. vm. 92 (rouvan edustusvaunu)
W123 300D 5 v.man vm. 83 (varaosa-auto)
British Leyland Mini1000 Special DeLuxe vm. 79 (kestävää kehitystä vsta 1988)
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 266
- Liittynyt: La 19.01.2008 20:29
- Paikkakunta: Pori
- JuriPotkuri
- Mersumies
- Viestit: 518
- Liittynyt: Ti 22.11.2005 18:05
- Paikkakunta: Helsinki-Kallio
Sori vähän OT:ia
Oli tollanen vehje meillä duunissa, läpikulkumatkalla itään, kuinkas muutenkan
. Ongelmaksi vaan muodostui, että avaimet oli jäänyt Los Angelesiin jonkun paikallisen agentin pöydälle. (en saanu päräytettyä konetta käyntiin, pienistä tyypeistä puhumattakaan
).
Oli härskin näköistä tuohua kun Iigor sitten vaan kylmästi kytki koukut etupään hinauskohtiin ja veti kylmästi koko vehkeen vintturilla nahkoineen kuormurin kyytiin. Ei siinä turhia säälitty. Sattui sen kanssa muitakin pieniä kommelluksia, mutta ei niistä näin julkisesti sen enempää.
On muuten aika uskomaton laite noin muuten. Esim. se aika massiivisen kokoinen "konepelti" ei varmaan painanut kahta kiloa enempää. Löysin kyseisen auton paristakin youtuben videosta, tuntomerkkinä sellainen karvainen äijänpää maalattuna konepeltiin ja se logo toistui vähän siellä sun täällä. Mikä sitten lienikään...
Postasin siitä tuolle Manu300ce:lle muutaman huonolaatuisen kännykkäkuvan, jos jotain kiinnostaa. Itse en osaa niitä tänne postata.
Terv. Juri
Oli tollanen vehje meillä duunissa, läpikulkumatkalla itään, kuinkas muutenkan


Oli härskin näköistä tuohua kun Iigor sitten vaan kylmästi kytki koukut etupään hinauskohtiin ja veti kylmästi koko vehkeen vintturilla nahkoineen kuormurin kyytiin. Ei siinä turhia säälitty. Sattui sen kanssa muitakin pieniä kommelluksia, mutta ei niistä näin julkisesti sen enempää.
On muuten aika uskomaton laite noin muuten. Esim. se aika massiivisen kokoinen "konepelti" ei varmaan painanut kahta kiloa enempää. Löysin kyseisen auton paristakin youtuben videosta, tuntomerkkinä sellainen karvainen äijänpää maalattuna konepeltiin ja se logo toistui vähän siellä sun täällä. Mikä sitten lienikään...
Postasin siitä tuolle Manu300ce:lle muutaman huonolaatuisen kännykkäkuvan, jos jotain kiinnostaa. Itse en osaa niitä tänne postata.
Terv. Juri
Maalla, merellä ja ilmassa...
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Tuolla olis siitä SLR:stä kuvia jos ne nyt toimii.JuriPotkuri kirjoitti:Sori vähän OT:ia
Oli tollanen vehje meillä duunissa, läpikulkumatkalla itään, kuinkas muutenkan. Ongelmaksi vaan muodostui, että avaimet oli jäänyt Los Angelesiin jonkun paikallisen agentin pöydälle. (en saanu päräytettyä konetta käyntiin, pienistä tyypeistä puhumattakaan
).
Oli härskin näköistä tuohua kun Iigor sitten vaan kylmästi kytki koukut etupään hinauskohtiin ja veti kylmästi koko vehkeen vintturilla nahkoineen kuormurin kyytiin. Ei siinä turhia säälitty. Sattui sen kanssa muitakin pieniä kommelluksia, mutta ei niistä näin julkisesti sen enempää.
On muuten aika uskomaton laite noin muuten. Esim. se aika massiivisen kokoinen "konepelti" ei varmaan painanut kahta kiloa enempää. Löysin kyseisen auton paristakin youtuben videosta, tuntomerkkinä sellainen karvainen äijänpää maalattuna konepeltiin ja se logo toistui vähän siellä sun täällä. Mikä sitten lienikään...
Postasin siitä tuolle Manu300ce:lle muutaman huonolaatuisen kännykkäkuvan, jos jotain kiinnostaa. Itse en osaa niitä tänne postata.
Terv. Juri
En itekkään yrityksistä huolimatta saanu niitä tänne näkymään.
http://s152.photobucket.com/albums/s183/Manu300cea24/
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Jos en kauheesti väärin muista niin tossa pitää kahden vuoden välein vaihtaa kaikki alustan pultit että ei jämähdä kiinninyffikaakoo kirjoitti:Täytyy kattella jos niitä ilmestyis nettiautoon, meinaten kun konneen apurunko oli alumiiniseosta ja loput hiilikuitujuttua niin se ois hyvä täällä Suomen suolateilläkin, ei ruaastuis niin helposti eikä tarttis jokakesä hitsailla.


M-B S124 E300 TDT Sportline(talviunilla keräämässä voimia), w201 rally edition, Audi Typ81TQ, VW T3 DOKA Syncro, VW T3 Bluestar multivan, kasa muita tölkkejä ja muutama ratalelu.
Nuo Manun kuvissa näkyvät vanteet maksavat muistaakseni noin 3400e/kpl ja jokaisen nurkan vanteelle on oma varaosanumeronsakin.
Yksi hauska piirre SLR:ssä on myös se, että ajovalojen pesusuutin on sama kun W203:sessa.
Jakoketju maksoi jotain 900 euroa ja imuventtiili oli muistaakseni jotain 13 euroa kappale....
Yksi hauska piirre SLR:ssä on myös se, että ajovalojen pesusuutin on sama kun W203:sessa.
Jakoketju maksoi jotain 900 euroa ja imuventtiili oli muistaakseni jotain 13 euroa kappale....
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
- JuriPotkuri
- Mersumies
- Viestit: 518
- Liittynyt: Ti 22.11.2005 18:05
- Paikkakunta: Helsinki-Kallio
Jaha, vai vanteet 3400€ kappale. Oli muuten noi vanteet vedetty kanttariin joskus ihan huolella, varmaan harmitti...
Tuli muuten tullin pojatkin "tarkistamaan" kys. autoa. Takakontista löytyi, yllätys yllätys, öljypullo. Sitä hetkisen pyöriteltyään totesi: Niin no, kai se tälläinenkin auto öljyä tarvitsee
. Niinpä.
Terv. Juri
Tuli muuten tullin pojatkin "tarkistamaan" kys. autoa. Takakontista löytyi, yllätys yllätys, öljypullo. Sitä hetkisen pyöriteltyään totesi: Niin no, kai se tälläinenkin auto öljyä tarvitsee

Terv. Juri
Maalla, merellä ja ilmassa...