Nyt lähti maasturista diesel kone,Tilalle menee 280E K-jetronicilla varustettuna.Moottori on alun perinkin G-mallista pois.Nyt kuitenkin kun moottori tuli hki:stä ja joitain pistokkeita on ilman johtoja ja alipaine putkia irrallaan.
Mistä apua näiden sähköjen ja alipainelinjojen oikeiden sijaintien löytämiseen???
Jakajapumpultakin lähtee aika pieni metalliputki joka päättyy lohkon ja imusarjan väliin ja siinä on kierrettävä liitos päässä jotain puuttuu sieltä,itse epäilisin ohjauspaineen säädintä?
Entäs polttoaineen siirto...Kun mukana tuli oikea ruiskumoottorin pumppu,mutta kun en voi sitä laittaa tankin pohjapinnan alapuolelle,ni täytyykö mun laittaa ennen sitä joku normisähköpumppu niinku siirtopumpuksi varsinaiselle painepumpulle?
Laitoin tänään uuden kytkimen koneeseen ja nakkasin laatikon perään ja siinä sit pultteja pyöritellessä löyty näitä ongelmia...
MB K-jetronic sähköt ja alip.
Antakaa jotain oletuksia miten on...
Entäpä kun imusarjan alapuolella lohkossa on jokin jakaja johon tulee kaksi putkea(etusormi menee sisään)jakajaan kun katsoo putkesta sisään ni näkyy jousia...tulee jonkinlainen termostaatti mieleen.mihin siitä pitäis letkujen lähteä?moottori on varmastikkin pitkälle sama ku 126:ssa poltto-ainejärjestelmä mallia k-jetronic.kaikki tieto ko.moottorista laitteineen kiinnostaa ja menee kansiin itselle.
Entäpä kun imusarjan alapuolella lohkossa on jokin jakaja johon tulee kaksi putkea(etusormi menee sisään)jakajaan kun katsoo putkesta sisään ni näkyy jousia...tulee jonkinlainen termostaatti mieleen.mihin siitä pitäis letkujen lähteä?moottori on varmastikkin pitkälle sama ku 126:ssa poltto-ainejärjestelmä mallia k-jetronic.kaikki tieto ko.moottorista laitteineen kiinnostaa ja menee kansiin itselle.