W140 harrasteautoksi?

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
D5GT
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 16
Liittynyt: To 05.04.2007 09:26
Paikkakunta: Helsinki

W140 harrasteautoksi?

Viesti Kirjoittaja D5GT »

Pyhäauto kuume on edennyt niin pitkälle että on pakko hakea vertaistukea :D

Jotenkin 108/109 korisesta on edetty siihen että Mersuista 140-koppainen vaikuttaa jotenkin houkuttelevalta. Mutta onko oikea aika ostaa? Joidenkin hintapyyntöjen valossa 140:stä on tullut ongelmajätettä.

-Kiinnostavin, fuck the economics 600sel
-ehkä järkevin 420/500.. riittävästi ooh arvoa
-pienemmilläkin myllyillä olisi varmasti tyytyväinen..

Mitä mallia itse hakisitte? Hyvät ja huonot puolet kaikista on suurinpiirtein selvillä, kiitos internetin.


(Koko hommaahan jarruttaa vain kunto/hinta/mikään ei saisi maksaa mitään -ongelmatiikka yhdistettynä "tyhjiin" taskuihin)
D5GT
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 16
Liittynyt: To 05.04.2007 09:26
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja D5GT »

Jatketaan vielä, mistäpäin?

Estonia, halpoja hyväkuntoisen näköisiä yksilöitä, sama Ruotsissa. Saksa on ehkä koluttu tyhjäksi. Suomessa vieläkin "tyyriin" oloisia.
Eldorado
Mersumies
Mersumies
Viestit: 973
Liittynyt: Ke 14.06.2006 16:52
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Eldorado »

Itsekin olen sillointällöin pohtinut ja haaveillut 140:n hankinnasta ja nimenomaan vielä siitä mikä malli tulisi kyseeseen.

Ensinnäkin, vain ´94 faceliftin jälkeiset mallit kelpaa, mutta mieluummin aivan viimeiset ´97-´98 malliset.

280/320 -> bensakuutoset ei kelpaa, liian laiskoja painavaan ässään, ja sitäpaitsi kuutoskoneinen on jo nyt alla (tosin ei ässä).

S300 Turbodiesel -> järkevin ja taloudellisin vaihtoehto, mutta hyvät harvassa ja hintapyynnit kovahkot, vakioteho riittämätön mutta helppo piristää.

S420, S500 -> kasikoneet sopivat ässän olemukseen, varsinkin 500 jossa puhtia jo ihan riittävästi. Todennäköisin vaihtoehto jos 140-kopan joskus päädyn hankkimaan.

S600 -> liian monimutkaista ja kallista, ei pysty. Ei juurikaan käytännössä tarvittavaa lisäarvoa esim. viissataseen verrattuna.
ex S203 C270 CDI -02
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
Avatar
Jarppa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 126
Liittynyt: Su 23.01.2005 21:50

Viesti Kirjoittaja Jarppa »

140C 500
D5GT
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 16
Liittynyt: To 05.04.2007 09:26
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja D5GT »

Coupe ei ikinä ole hivellyt mun silmää.. ja jostain syystä olen päättänyt että hankittava kärry on neliovinen. Jagge on merkkina vaihtoehto.

En tiedä mistä se S600-masokismi oikein löytyy. Taloudellisista syistä 91-92

SL taas pitää hintansa huomattavasti paremmin, ainakin hintapyynneissä.
D5GT
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 16
Liittynyt: To 05.04.2007 09:26
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja D5GT »

Onkos foorumilaisilla sisäpiirin tietoa esim. nettiautosta löytyvistä ässistä. Vaikka privana, jos ei julkisesti halua kertoa.

Mitä muita seurantaan laitettavia saitteja on?

nettiauto, blocket, auto24.ee ja autoscout24.de on jo seurannassa. Jonkun verran katsellut jenkeistä, halpa taala houkuttaa, mutta mites se reksiteröinti...
JarnoN
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 115
Liittynyt: To 20.10.2005 18:23

Viesti Kirjoittaja JarnoN »

ESV ( http://esv.fi/ ) tuo Japanista autoja, niiden joukossa on myös noita w140:sia aika ajoin, kuten nuo:
http://esv.fi/?info=open&id=259
http://esv.fi/?info=open&id=246
Vastaa Viestiin