takapenkin niskatuet? (w201)

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
VLy
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

takapenkin niskatuet? (w201)

Viesti Kirjoittaja VLy »

Tuossa minun autossa siis ei ole, haluaisin ne kuitenkin takana matkustavien turvallisuuden parantamiseksi saada. Rupeanko suosiolla etsimään takapenkin selkäosaa jossa ne on vai saako vanhaa niskatuettomaan ne pienellä vaivalla laitettua?
ex: w201 -91
Veltto
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Re: takapenkin niskatuet? (w201)

Viesti Kirjoittaja Veltto »

VLy kirjoitti:Tuossa minun autossa siis ei ole, haluaisin ne kuitenkin takana matkustavien turvallisuuden parantamiseksi saada. Rupeanko suosiolla etsimään takapenkin selkäosaa jossa ne on vai saako vanhaa niskatuettomaan ne pienellä vaivalla laitettua?
Moro
Ainakin mun vanhaan W 124:en sai vaihettua.Hattuhylly kans vaihtoon ja sen alla tila niskatuille, osta samalla hylly ja tuet. Sielä on paikat valmiina eikä oo paha homma. Mut en laittanu toimimaan alipaineella oli kiinteät mut ihan alkuperäsen näköset.
epk
Valvoja
Valvoja

Viesti Kirjoittaja epk »

201:ssa niskatuet on penkissä kiinni, joten koko penkin selkänoja tarvitaan, en ole kyllä varma olisko kaikissa kuitenkin rungossa valmiit paikat, reikä vaan verhoiluun ??
j.s.lehti.
Mersumies
Mersumies

Niskatuet

Viesti Kirjoittaja j.s.lehti. »

Ei 124 systemit sovi sinun autoosi itse niskatuki kyllä käy mutta tämän auto
alkuperänen mekanismi tulee penkin takana olevaan peltiin kiinni.
Mutta kaikkein halvemmalla pääset jos satut saamaan alkuperäsellä kankaalla olevat joko takapenkin ne mutkallisilla rauroilla olevat tuet tai
etupekin tuet ne käy yhtä hyvin Ja vaikka 123 etupenkkien selkänojassa
olevat niskatuen mekanismit sieltä irti ja ne saa sopimaa sinne sinun takaselkään Ja jollei samanlaisia tukia löydy niin sitten annat verhoilla samalla kankaalla Näin minä itselleni laitoin ja olen muillekin laittnut

Kyllä ne kaikki saadaan sopimaan Kyllä niihin jonkiverra hintaa kyllä tulee
Ainakin jos ne joutuu verhoillemaan.J.S.Lehti
VLy
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja VLy »

Kiitän vastauksista. Pitänee askarrella nuo jossain vaiheessa..
ex: w201 -91
Vastaa Viestiin