Mistä säädetään w202:n takapään camberkulma.Onko siihen säätöön useampi paikka ja onko se ylipäätään mahdollista vakio-osilla.Mikä on sen arvo ja millä arvolla olis paras ajettavuus myös kuormatussa autossa.
Pyörä "pytyssä,kallellaan,vai lintallaan".
Camberin säätö
W202:n takacambereita ei pysty säätämään ilman osien vaihtamista. Käytännössä tarvitaan säädettävä camber-tanko. Tai alas voi laittaa epäkeskon.
W202:n takacamberien säätämiseen pätevät samat asiat kuin W203:n säätöihinkin. Asiasta enemmän täällä.
W202:n takacamberien säätämiseen pätevät samat asiat kuin W203:n säätöihinkin. Asiasta enemmän täällä.
-T
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
Noiden keskinäisen eron maksimina pidetään yleensä puolta astetta, joten kipurajalla ollaan. Toinen asia sitten on miten on tuohon tilaan päädytty, aurauskulmat on ilmeisesti säädetty kun tuollaisia arvoja on tiedossa? Suuntavakautta tuonvertainen miinus camber pikemminkin parantaa kuin huonontaa.
Jos muuten on kulmat ok niin alustan tarkistus paikassa joka varmasti osaa mersun alustan tutkia.
Jos muuten on kulmat ok niin alustan tarkistus paikassa joka varmasti osaa mersun alustan tutkia.
Ei kait niissä olisi annettu tarkkoja arvoja, jos eivät vaikuttaisi mitenkään.Marensio kirjoitti:Taitaa olla mahdoton tehtävä.Vaikuttaako tuo Camberkulma millälailla auton suuntavakavuuteen eli tien hakemiseen.Mielestäni juuri tuo kulma
heikentää ajettavuutta kuormatulla autolla.Alustassa ei nimittäin ole löysää.Arvot on nyt tuollaiset.Vasen taka -1`28 ja oikea -2`06.