Elikkäs,,, mersuna ois 123 200d -85..
mistä syöttöjä lisää? mikä niistä monestakymmenestä ruuvista on se taikaruuvi. koska ois turbotus mielessä ni pitää saaha niitä syöttöjä lisää.... kiitos ja anteeks.
aikahilijasta kirjoitti:Elikkäs,,, mersuna ois 123 200d -85..
mistä syöttöjä lisää? mikä niistä monestakymmenestä ruuvista on se taikaruuvi. koska ois turbotus mielessä ni pitää saaha niitä syöttöjä lisää.... kiitos ja anteeks.
Kysymästäsi asiasta en tiedä sitäkään vertaa kuin sika aidanseipäistä. Kiinnitti huomiota anteeksipyyntö.
Täällä ei tarvitse pyydellä anteeksi. Tämän foorumin porukka on harvinaisen fiksua ja keskustelu asiallista. Ja ennen kaikkea, asiantuntevaa!
-----------------------------------------------------------
MB C 240T (W202)
Audi A4 Avant quattro 2.0 TFSI
jos turboa meinaat lykkiä kylkeen niin käytä vaikka ppdieselissä tai mynädieselissä vaihattamassa isommat elementit ja ajotus siihen päälle, alkaa tulleen sitä voimasavua
-w124 200D- ex
-w202 C 200D- ex
-w201 190E 1.8- ex
-w202 C 200D- ex
-w203 C 200K- ex
-w203 C 200cdi-
tuoha ois kyllä ihan mahollista mutta rahaa en viittis siihen hirveemmin työntää,, että oisko niinku mahollista pelkillä kotikonsteilla selvitä.. pitäisi saaha tietoa siitä pumpusta vähän tarkemmin..
jepjep, : ) sain tarvittavat tiedot ja viikonloppuna alkaa ruukkaus.. taas sitä ollaan pikkasen viisaampia ku eilen.. turbotus ois vielä mielessä,, elikkä oisko tuo mikään mahdottomuus..?
eikait tuo mikään mahottomuus ole.. täälläpäin pyörii yks 200DTIC w124 ja 200DT w201. olihan tuolla nettivaraosassakin myynnissä turbosetti 200tiisseliin mutta ne elementit kannattaa vaihtaa jos meinaa tehoja ottaa ees jonkuverran siittä
-w124 200D- ex
-w202 C 200D- ex
-w201 190E 1.8- ex
-w202 C 200D- ex
-w203 C 200K- ex
-w203 C 200cdi-
Elikkäs,, käänsin mesen pumpusta syöttöö lisää ja pienensin tyhjäkäyntiä... savua tul lisää mutta kierrokset jää huutaan tappiinsa... missä vika käänsinkö oikeita ruuveja ja näin,, kuvan mukaan kyllä käänsin.. mutta ei..