Mersuja ei korjata, niitä huolletaan
"Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
Hain hullun papereita, sain taxiliitteen
tulipas tännekki liityttyä... elikkä tuos oma kulkine, -82 3,8l ajet 230tkm kuskinpenkin selkänojan kankaat huonossa kunnossa (kiitos oman niitti vyön... ) muuten hyväkuntoinen... ja kuvia löytyy: http://tinyurl.com/2q3rxb nykypäivänä vähän matalampi ja toiset takavalot on tilattu, kristalliset etuvalot harkinnassa...
Mersuja ei korjata, niitä huolletaan
"Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
Hain hullun papereita, sain taxiliitteen
kaijan kirjoitti:Tervetuloa jaagou foorumille, vaikutat muistaakseni myös siellä rennommalla foorumilla... tuossa omasta secistä otettu kuva nykykunnossa tänä talvena ennen lumia http://irc-galleria.net/view.php?nick=k ... d=68182604
menee tänä sunnuntaina talviseisontaan
Peltzi07:an 126:nen alkaa olemaan jo sopivan lähellä tonttia
joo, sielä myös... pitää vähä joka paikkaan tunkea nenänsä... nätti kyllä tua sun sec... Peltzi07:an menee kyllä nätisti matala liitoa.... itse ajattelin ajaa talven... en vaan tiedä kannattaako, noo sen näkee....
Mersuja ei korjata, niitä huolletaan
"Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
Hain hullun papereita, sain taxiliitteen
jaagou kirjoitti:laiteetaas ny välistä, mursu talvi kuosissa: http://tinyurl.com/3crona ja http://tinyurl.com/39ngxg, autoa vähän nosttettu talvea varten.... onkos kellään muulla ajos ässä talvella kuin minulla...
Onko maski kaupan tavaraa vai "hand-made"?
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
jaagou kirjoitti:laiteetaas ny välistä, mursu talvi kuosissa: http://tinyurl.com/3crona ja http://tinyurl.com/39ngxg, autoa vähän nosttettu talvea varten.... onkos kellään muulla ajos ässä talvella kuin minulla...
Onko maski kaupan tavaraa vai "hand-made"?
se on tuo "hand-made" versio, kylläkään ei oikee tuossa kuvassa päässyt oikeuksiinsa...
jaagou kirjoitti:laiteetaas ny välistä, mursu talvi kuosissa: http://tinyurl.com/3crona ja http://tinyurl.com/39ngxg, autoa vähän nosttettu talvea varten.... onkos kellään muulla ajos ässä talvella kuin minulla...
Onko maski kaupan tavaraa vai "hand-made"?
se on tuo "hand-made" versio, kylläkään ei oikee tuossa kuvassa päässyt oikeuksiinsa...
Tosi hieno maskihan se on verrattuna noihin kaameisiin viritelmiin, joissa listojen jako heittelee, ts. raot eri levysiä..
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)
Vanhojen huono laatusten kuvien lisäks pari ees jonkunlaatusta kuvaa, kuvat kylläkin otettu erittäin hätäsen -3C asteen lämpötilassa tehdyn pesun jäljiltä
Mersuja ei korjata, niitä huolletaan
"Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
Hain hullun papereita, sain taxiliitteen
Se on 300td , ennen oli 280s mutta se kone sanoi sopimuksen irti joten jotain oli keksittävä, kyllä siihen 500 tekniikkaa mietittiin mutta tultiin siihen lopputulokseen, että työn määrä ja katsastus on turhan kova työ ja onhan kuitenkin tarkoitus tuotakin myllyä vähän piristää, coolerilla, 7mm elementit pumppuun ja holset HX40 tai hx50..
Vanteetkin muuten vaihtui kun ei saanutkaan tuota mallia 10" leveänä niin tarvitsi vaihtaa mallia ... Päivitetty tuohon edelliseen viestiin, niistä ei vain ei ole kuvaa auton alla..
Ja kun kesällä saa laittaa nää alle (taakse 10" leveet, eteen 8" eli huulta takana enmmän kuvassa pienempi huulinen etuvanne) niin sit alkaa jo vähä näyttää paremmalta (kumejen kera toki) :)
valitettavasti en saanut kuviasi auki edes copy pasteemalla ... mutta kuitenkin... apukuskin puolen putki on otettu toisesta putkesta (onneksi vielä 280 bensan putkisto paikalla tulee kaksi putkea loppuun asti) mutta haarottamalla myös onnistuu toki..
Sitten siinä on sellainen karkeasti sanottuna S:n muotoinen osuus tehty putkesta pöntölle joka siis kiertää varapyöräkotelon.. Vähän silti varapyörä koteloa joutui naputtelemaan sisään siitä reunasta pöntön vierestä ja myös ne yhdet kanttaukset siitä pohjasta joutui lyömään "vinoon" jotta pöntön sai riittävän ylös ja muutenkin hyvään kohtaan ettei se ota koriin kiinni ja aiheuta karmeata resonointia ja meteliä Jos jäi jotain epäselvää niin kerron kyllä tarkemmin...
Wigilante kirjoitti:valitettavasti en saanut kuviasi auki edes copy pasteemalla ... mutta kuitenkin... apukuskin puolen putki on otettu toisesta putkesta (onneksi vielä 280 bensan putkisto paikalla tulee kaksi putkea loppuun asti) mutta haarottamalla myös onnistuu toki..
Sitten siinä on sellainen karkeasti sanottuna S:n muotoinen osuus tehty putkesta pöntölle joka siis kiertää varapyöräkotelon.. Vähän silti varapyörä koteloa joutui naputtelemaan sisään siitä reunasta pöntön vierestä ja myös ne yhdet kanttaukset siitä pohjasta joutui lyömään "vinoon" jotta pöntön sai riittävän ylös ja muutenkin hyvään kohtaan ettei se ota koriin kiinni ja aiheuta karmeata resonointia ja meteliä :D Jos jäi jotain epäselvää niin kerron kyllä tarkemmin...
hmm, itsellä kyllä aukeaa kuvien sivu.... :roll: jutellaampas tuosta putkesta yv:llä vähän paremmin, ettei mene ihan pakoputki topikiksi ... :D
S miekkosille tiedoksi, että jos teille tulee pakoputkisto tuplana taakke asti (niin kuin useimmissa) niin meiti on sitten valmis pientä korvausta tekemään tuon haara putken toista pönttöä tms. varten. (toistakin toki tarvitsee reunemmas siirtää jotta näyttävät hyvältä, myös tuon putken voin tehdä) tekemäni putket lähtevät viimeisiltä klemmareilta (ei siis tarvitse orggis torvea pätkiä) kiertävät varapyöräkotelon ja simbsalabim ollaankin tehty tupla ulostulo.