
mb 220d 1996-e pitää sahata lämpöisenä käyntiin??
mb 220d 1996-e pitää sahata lämpöisenä käyntiin??
moi!auto on 1996 väyrynen eli kylmänä lähtee loistavasti käymään lämpöisenä saa sahata käymään...mistä päin lähtis tutkimaan vikaa??? 

Puhutaanko nyt lämpimästä koneesta, eli seissyt kuitenkin vähän aikaa vai kokolailla ajolämpöisestä? Kuinkahan pitkästä sahaamisesta on kyse? Ja onko vika vasta tullut
aiemmin lähtenyt kuumana hyvin käyntiin?
Mulla ainakin sahauttaa kuumana huomattavasti kylmää enemmän, kun hehkun valo vaan vilahtaa lämpöisenä. Jos odottaa hetken siitä kun valo on sammunut, niin jopa hörähtää iloisesti.
Eli hehkutusaika jää lämpöisenä liian lyhyeksi.
Tämäkin siis jos puhutaan lämpimästä koneesta, ei kuumasta. Siis vähintään parikymmentä minuuttia seissyt. Kuumana kyllä lähtee heti.

Mulla ainakin sahauttaa kuumana huomattavasti kylmää enemmän, kun hehkun valo vaan vilahtaa lämpöisenä. Jos odottaa hetken siitä kun valo on sammunut, niin jopa hörähtää iloisesti.
Eli hehkutusaika jää lämpöisenä liian lyhyeksi.
Tämäkin siis jos puhutaan lämpimästä koneesta, ei kuumasta. Siis vähintään parikymmentä minuuttia seissyt. Kuumana kyllä lähtee heti.
Ville
Otan Mersuni, kuten olueni. Pitkänä. 280 SEL.
Otan Mersuni, kuten olueni. Pitkänä. 280 SEL.
Ettei sinullakin kylmiltään pulpahtelisi ilmakuplia sekaan..
Tulee nyt jauhettua tätä ilma-asiaa joka välissä, mutta siitä on ollut harmia riittämiin. Ja kaikki mahdolliset oireet, oudoltakin tuntuvat juurtuu aina samaan vikaan.
Vaan nyt tuntuis pelittävän.
Tulee nyt jauhettua tätä ilma-asiaa joka välissä, mutta siitä on ollut harmia riittämiin. Ja kaikki mahdolliset oireet, oudoltakin tuntuvat juurtuu aina samaan vikaan.
Vaan nyt tuntuis pelittävän.

Ville
Otan Mersuni, kuten olueni. Pitkänä. 280 SEL.
Otan Mersuni, kuten olueni. Pitkänä. 280 SEL.