SL hyytyy ajotauon jälkeen
SL hyytyy ajotauon jälkeen
Tervehdys ja Hyvää Uutta Vuotta Arvon Foorumilaiset! Olen törmännyt seuraavanlaiseen probleemaan pariin otteeseen: kun MB SL 300 -90 on ollut ajamattomana esim. viikon, tapahtuu seuraava ilmiö: auto käynnistyy startista täysin ongelmitta. Noin 10 kilometrin ajon jälkeen kone alkaa "yskiä" ja käy vajaalla, ehkä neljällä "pytyllä" hetken ja sitten sammuu kokonaan. Tämän jälkeen auto ei enää käynnisty, starttaa kyllä muta ei käynnisty, akun saa startata tyhjäksi. Onko kokemuksia tällaisesta, mikä tähän voisi olla syynä?
MB R129 SL 300 Mosselman -90 320 hp
Itse veikkaisin jotain kosteutta sytytysjärjestelmässä tai muuta kosketushäiriötä. Haiseeko startatessa bensa?
Tankissa voi olla vettä. Ajat autolla vähän aikaa jolloin päällimmäiset "puhtaat bensat" palavat ja sitten sieltä alemmasta kerroksesta tulee sitä vedensekaista bensaa joka palaa huonommin
auto sammuu
Tankissa voi olla vettä. Ajat autolla vähän aikaa jolloin päällimmäiset "puhtaat bensat" palavat ja sitten sieltä alemmasta kerroksesta tulee sitä vedensekaista bensaa joka palaa huonommin

C126 380 SEC -84
Honda VF750 -84
Ex:
W201 2.0 bensa -84
Mersuja ei korjata, niitä huolletaan
"Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
Hain hullun papereita, sain taxiliitteen
Honda VF750 -84
Ex:
W201 2.0 bensa -84
"Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
En ole huomannut bensan tuoksua startatessa. Ihmetyttää, kun välillä tankki on ollut lähes aivan tyhjä, mutta kun auto on päivittäisessä käytössä, niin mitään käyntihäiriöitä ei ole ilmennyt, mysteeri... mutta niinhän se on kuin sanotaan: auto tykkää kun sillä ajetaan 

MB R129 SL 300 Mosselman -90 320 hp
Juu kyllähän se auto siitä ajosta tykkää. Ja mitä enemmän kaasupoljinta painat sen parempi
En tiedä olisiko polttoaineensyötössä jotain ongelmia sitten jos ei kerran bensa haise startatessa. Mulla kun sytytys lävähti niin startatessa bensa haisi niin maan perkuleesti.

En tiedä olisiko polttoaineensyötössä jotain ongelmia sitten jos ei kerran bensa haise startatessa. Mulla kun sytytys lävähti niin startatessa bensa haisi niin maan perkuleesti.
C126 380 SEC -84
Honda VF750 -84
Ex:
W201 2.0 bensa -84
Honda VF750 -84
Ex:
W201 2.0 bensa -84