HELP!!! Miten tiukassa se 8mm:n Kuusiokolopultti voi ollakkaan??? Voiko olla vasenkätinen kierre?? Ei saa hihnapyörästä kunnolla pidettyä kiini ,onko mahdollista lukita mitenkään muuten akselia Ja saako tuuletin siivet viskosta irti niinkun vapari 300:sta? Miksi ne on metallia kun vaparissa on muovia ja helppo irrottaa, muistaakseni 5-kpl pultteja
Nykyiset: S124 E300TDT.-95 aj.292t.
210 300 TDT.-97aj.262t.
Honda VF Magnav65.-96aj.18tml.
BMW K1100.-93 aj.130tkm
Exät:124 300TDT-93 aj 268t.,300D-85-aj.835t.,W124300TDT-93 aj 532t.,124 300TE-24v..90,124 300D -86 Belgia,124 300TD-93 ,124 300TE 4-MATIC-90 aj.160tml,124 200D-90, W124 300TDT-93 aj 268t. W123 300TDT -77/82 KV,Chevyvan 6.2D-88aj.220t.,Nissan Laurel 2.8D-91,Mazda 626 2.0D Comprex ,Toyota Corolla LBD-87,Volvo 740 2.4D AM,Honda Prelude 2.0EX-83AM.,Nissan Primera 1.6SD.99
,Nissan Primera 1.6 sedan -97 ,Legasy 4WD.-91, Hiace.-78B, Vanette 2.0D-87,Opel Ascona 2.0i LB.-88, Ascona 1.6S-82,Opel Record 2.1D-77, Corolla1.3.-75, Corolla1.1.-70
Fiat600-71,Honda Transalp600.-88 ,Suzuki465RM.-82,YamahaIT250.-81,Yamaha350R.-72
eikös visko oo ihan normikierteellä ja jossain on torxilla. mulla on ainakin lähtenyt kun on hihna ollut vaan paikalla, hyvä näkäisy tihdilla avaimella niin lähtee.
LÄHTI SE VISKO IRTI P.....E Mutta olihan tiukka, olin varma että liimalla on pultti kiinin!! Olikin vaan alkuperäistiukkuudessa saksan korjaamon jäljeltä Lukitsin kahdella pikku ruuvipuristimella hihnapyörän ja hihnan yhteen ja lyhennin Beltzerin kuusiokoloavaimen sopivaksi sinne syylärin ja pultin TOSIAHTAASEEN Väliin! Ja Laitoin avaimenpäähän hieman sellaista Dyna systemsin kiinipitonestettä joka sisältää jotain hienojakoista keinotimanttia, parantaa kitkaa paljon joten nuljahtamisvaara vähenee Avaimen päähän 8mm:n hylsy ja kaksi pitkää jatkoa! Kaveri vain pitämään puristimista ja kunnon vääntöliike, pamahti kunnolla ja löysäs irti Usko meinas kyllä loppua välillä!! Alkuperäinen metallisiipi ei sitten sovi välistä ilman viskon irroitusta, muutamasta millistä on kiinni Mutta niinhän Dieleri Sanokin mulle , piti vaan kokeilla
Nykyiset: S124 E300TDT.-95 aj.292t.
210 300 TDT.-97aj.262t.
Honda VF Magnav65.-96aj.18tml.
BMW K1100.-93 aj.130tkm
Exät:124 300TDT-93 aj 268t.,300D-85-aj.835t.,W124300TDT-93 aj 532t.,124 300TE-24v..90,124 300D -86 Belgia,124 300TD-93 ,124 300TE 4-MATIC-90 aj.160tml,124 200D-90, W124 300TDT-93 aj 268t. W123 300TDT -77/82 KV,Chevyvan 6.2D-88aj.220t.,Nissan Laurel 2.8D-91,Mazda 626 2.0D Comprex ,Toyota Corolla LBD-87,Volvo 740 2.4D AM,Honda Prelude 2.0EX-83AM.,Nissan Primera 1.6SD.99
,Nissan Primera 1.6 sedan -97 ,Legasy 4WD.-91, Hiace.-78B, Vanette 2.0D-87,Opel Ascona 2.0i LB.-88, Ascona 1.6S-82,Opel Record 2.1D-77, Corolla1.3.-75, Corolla1.1.-70
Fiat600-71,Honda Transalp600.-88 ,Suzuki465RM.-82,YamahaIT250.-81,Yamaha350R.-72