Ostamassa w124 ce 34 amg. Ostettu 20.12.07 !Lisätty kuvia!
Ostamassa w124 ce 34 amg. Ostettu 20.12.07 !Lisätty kuvia!
Tarvitaan tietoa autosta ja mitä varusteita siinä pitäisi olla vakio coupeen verrattuna ja tietenkin tarkistus kohdat. Taitavat myös käyttää malli merkintää e36 amg. Kyllä kiinostais myös millaiseksi arvoitte auton tai jos jollain on jo sellainen niin kertoisi.
Viimeksi muokannut AMG e34, Ti 01.04.2008 22:34. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
-
- Mersumies
- Viestit: 3403
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
Pieni vinkki. Osta tavallinen 300-24v cupee ja rakenna siihen AMG optik lookki.. Tulee huomattavasti halvemmaksi. Mielestäni tuossa 3.4 AMG versiossa ei ole mitään järkeä. Ne halvat versiot saksassa ovat kaikki järjestään aivan paskoja. Sitten kun puhutaan hyvästä, niin hinta nouseekin jo 25-30.000e hintoihin.. Tietysti jos olet rahamiehiä, niin mikäs siinä.. Kannattaa totutella ajatukseen että varaosat maksavat pienen omaisuuden ja kaikki miltein on tilaustavaraa..
220.128 Black Mirror
Niin kyseinen auto on jo suomessa muutaman vuoden ollut ja myynnissä/vaihdossa työ kaverillani.
Menisi mp vaihdossa ja väli rahaa.
Kysyin tietoa koska ei ole mitään hajua mitä siinä kuuluisi olla varusteina ja mistä todentaa että on aito kaikin puolin amg.
Kyllä rekisteri otteessa lukee että amg.
Myös kiinnostaa mitä ne eroavaisuudet pitäisi olla vakion coupeen nähden.
Nykyinen omistaja puhuu että auto sis. mm. kitka lukkoperä,hydr.alusta,272hv,sähkö penkit+lämm,ilmast,nahat,kori sarja,yms
Menisi mp vaihdossa ja väli rahaa.
Kysyin tietoa koska ei ole mitään hajua mitä siinä kuuluisi olla varusteina ja mistä todentaa että on aito kaikin puolin amg.
Kyllä rekisteri otteessa lukee että amg.
Myös kiinnostaa mitä ne eroavaisuudet pitäisi olla vakion coupeen nähden.
Nykyinen omistaja puhuu että auto sis. mm. kitka lukkoperä,hydr.alusta,272hv,sähkö penkit+lämm,ilmast,nahat,kori sarja,yms
Viimeksi muokannut AMG e34, Pe 07.12.2007 23:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aivan, uutena foorumilaisena - tervetuloa tänne siis - et ole ehkä tätä tiennyt : http://www.mbclub.ru/mb/vin/?lng=eng
Lyö tuonne valmistenumero niin se listaa sinulle auton tiedot siis tehdasvarusteineen. Aiheesta on oma viestiketjukin.
Lyö tuonne valmistenumero niin se listaa sinulle auton tiedot siis tehdasvarusteineen. Aiheesta on oma viestiketjukin.
1939 Pontiac Six 2D Sedan De Luxe MYYNNISSÄ www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1987 MB 560 SEC museoauto
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
1987 MB 560 SEC museoauto
2004 MB C 180 kesäkäyttis
2007 Chevrolet Tahoe [Men in Bläk] https://www.overdrive.fi/forum/threads/ ... na.316063/
2013 MB A 180 daily driver syys-talvi-kevät
https://www.youtube.com/user/karra224
Oikean AMG:n tunnistaa jarrusatuloista missä on tämän kyseisen pajan logo.
C126 380 SEC -84
Honda VF750 -84
Ex:
W201 2.0 bensa -84
Mersuja ei korjata, niitä huolletaan
"Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
Hain hullun papereita, sain taxiliitteen
Honda VF750 -84
Ex:
W201 2.0 bensa -84
Mersuja ei korjata, niitä huolletaan
"Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
Hain hullun papereita, sain taxiliitteen
Ja tämä vin koodi löytyypi....??
Kone huoneesta ohjain yksiköstä vai oven pielestä?
Kaveri kertoi että näitä coupeja oisi amg paja kun vielä silloin oli yksityinen firma ostanut 1992 noin 50-55 kpl suoraan mb tehtaalta ja sitten muuttaneet ne AMG tekn+varustelluiksi joten miten tarkasti tuo vin koodi pitää paikkansa varusteiden osalta vai ovatko muutaneet senkin??
Kone huoneesta ohjain yksiköstä vai oven pielestä?
Kaveri kertoi että näitä coupeja oisi amg paja kun vielä silloin oli yksityinen firma ostanut 1992 noin 50-55 kpl suoraan mb tehtaalta ja sitten muuttaneet ne AMG tekn+varustelluiksi joten miten tarkasti tuo vin koodi pitää paikkansa varusteiden osalta vai ovatko muutaneet senkin??
VIN-koodi löytyy tuli pellistä ja lukko pellissä se on siinä valmiste lätkässä, sellanen pitkä numero sarja. En ole varma millä kirjaimilla coupessa alkaa, mutta monessa on WDB-124xxxxxxxx alkuinen... Ja toi vin-dekooderi kertoo todella tarkasti oikeat varusteet ja muut tiedot. 

M-B S124 E300 TDT Sportline(talviunilla keräämässä voimia), w201 rally edition, Audi Typ81TQ, VW T3 DOKA Syncro, VW T3 Bluestar multivan, kasa muita tölkkejä ja muutama ratalelu.
Tarkistin linkistä minkä ystävällisesti ilmoititte vin koodin.
Autossa on kaikki varusteet mitä haku listasi mutta
vuosimalliksi se arvio noin 1990 ja amg varusteista ei ollut mitään mainintaa.
Saksan sekä Suomen rekisteriotteissa auto on vuosimallia 1992 ja mallia AMG+saksan otteessa on eritelty amg:n 3,4 kone muutos ja kaikki amg levikkeet+muut varusteet+nopeus ja teho.
Amg tunnukset löytyvät kaikista levikkeistä, mittaristosta,ilmanputsarikotelosta+paristakin paikkaa konehuoneesta ja venttiilikopan päältä mutta ei esim. jarru satuloissa ole mitään amg logoa.
Paljonko enemmän kannattaa maksaa tästä mallista kuin normi coupe 300 tai 320:stä??
Autossa on kaikki varusteet mitä haku listasi mutta
vuosimalliksi se arvio noin 1990 ja amg varusteista ei ollut mitään mainintaa.
Saksan sekä Suomen rekisteriotteissa auto on vuosimallia 1992 ja mallia AMG+saksan otteessa on eritelty amg:n 3,4 kone muutos ja kaikki amg levikkeet+muut varusteet+nopeus ja teho.
Amg tunnukset löytyvät kaikista levikkeistä, mittaristosta,ilmanputsarikotelosta+paristakin paikkaa konehuoneesta ja venttiilikopan päältä mutta ei esim. jarru satuloissa ole mitään amg logoa.
Paljonko enemmän kannattaa maksaa tästä mallista kuin normi coupe 300 tai 320:stä??
Toi autohan voi vaikka ollakkin 90 vm. mutta on tullut Affalterbachin (AMG) tehtaalta ulos vuonna 92 ja siksi ehkä nuo ikä sekä varuste tiedot vähän heittää... 

M-B S124 E300 TDT Sportline(talviunilla keräämässä voimia), w201 rally edition, Audi Typ81TQ, VW T3 DOKA Syncro, VW T3 Bluestar multivan, kasa muita tölkkejä ja muutama ratalelu.
Niin se voisi olla et pari vuotta on mennyt AMG pajalla rakennellessa autoja.
Onko tietoa/tuttuja että onko kyseisiä autoja suomessa monta??
Veho väittäis että 5kpl
Ainut miinus autossa oli pakoputki mikä oli itse tehty kun vanhan omistajan mukaan liian kallis amg orkkis putki.Vähän reilut saundit.
Kyllä tuo aika vahvasti näyttäis siltä että mun mp saa uuden kodin tulevan ex mese miehen luota jonkinlaisen euro nipun kanssa.
Ja mesestä tulis pitkänlinjan harraste auto mulle.
Onko tietoa/tuttuja että onko kyseisiä autoja suomessa monta??
Veho väittäis että 5kpl
Ainut miinus autossa oli pakoputki mikä oli itse tehty kun vanhan omistajan mukaan liian kallis amg orkkis putki.Vähän reilut saundit.
Kyllä tuo aika vahvasti näyttäis siltä että mun mp saa uuden kodin tulevan ex mese miehen luota jonkinlaisen euro nipun kanssa.
Ja mesestä tulis pitkänlinjan harraste auto mulle.

- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Suoraan sanottuna en ihmettele putken hintaa
Jo tuohon monivenaseen maksaa jo pelkkä alkupätkä oliko 300 ja katti repas 900 ja loppu pätkä siihen päälle jotain 200.
Minusta hinta on kova mutta elämä on.
Ja tohon AMG:n en edes uskala ajatellakkaan hintaa.

Jo tuohon monivenaseen maksaa jo pelkkä alkupätkä oliko 300 ja katti repas 900 ja loppu pätkä siihen päälle jotain 200.
Minusta hinta on kova mutta elämä on.
Ja tohon AMG:n en edes uskala ajatellakkaan hintaa.

C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Kyllä se kaverisi E34 varmaan aito peli on.
E34 AMG ja E36 AMG ovat eri malleja. E36:n moottori on 3.6 litrainen ja muistaakseni 268 hevosvoimainen. E34 taitaa olla viimeinen "paja" AMG, eli se on rakennettu muuttamalla normaali E-sarjan mersu AMG-versioksi. Kanta-autona voi olla käytännössä katsoen mikä tahansa E-sarjan auto. Uusi tai käytetty. Näiden vanhojen pajamallien valmistusmääristä ei taida olla edes AMG:llä tarkkoja tietoja tallella.
E36 oli sitten puolestaan ensimmäisiä tehdasvalmisteisia AMG-malleja. Niissä voi olla jo oma VIN-koodi, josta alkuperäisyys selviää. E36 oli C36:n sisarmalli. E36 on yhtä harvinainen kuin E34, koska E500 houkutti asiakkaita enemmän.
Auton rahallisesta arvosta on vaikea sanoa mitään. E500 on edelleen se selvästi arvostetumpi auto. Tästä maasta ei taida löytyä ketään joka maksaisi E34:sta tai E36:sta lähellekään samaa kuin vastaavassa kunnossa olevasta viissatasesta.
E34 AMG ja E36 AMG ovat eri malleja. E36:n moottori on 3.6 litrainen ja muistaakseni 268 hevosvoimainen. E34 taitaa olla viimeinen "paja" AMG, eli se on rakennettu muuttamalla normaali E-sarjan mersu AMG-versioksi. Kanta-autona voi olla käytännössä katsoen mikä tahansa E-sarjan auto. Uusi tai käytetty. Näiden vanhojen pajamallien valmistusmääristä ei taida olla edes AMG:llä tarkkoja tietoja tallella.
E36 oli sitten puolestaan ensimmäisiä tehdasvalmisteisia AMG-malleja. Niissä voi olla jo oma VIN-koodi, josta alkuperäisyys selviää. E36 oli C36:n sisarmalli. E36 on yhtä harvinainen kuin E34, koska E500 houkutti asiakkaita enemmän.
Auton rahallisesta arvosta on vaikea sanoa mitään. E500 on edelleen se selvästi arvostetumpi auto. Tästä maasta ei taida löytyä ketään joka maksaisi E34:sta tai E36:sta lähellekään samaa kuin vastaavassa kunnossa olevasta viissatasesta.
Niin mutta maksaisiko joku vähän enemmän alkuperäisestä coupe AMG:stä kuin 300/320 normi coupesta ja tekisi siitä feikin/amg lookin.
Tämän kyseisen auton kunto ok. Ei priima mutta ei huonokaan.
En ole lähtenyt etsimällä etsimään meseä/coupe meseä taikka Amg mallia vaan harraste/kesä autoa merkillä ei niin suurta väliä mutta sattui tälläinen tarjous/mahdollisuus kun kuitenkin olen luopumassa moottoripyörästä.
Ja hinta näyttäisi muodostuvan kohtuulliseksi normi coupeen verrattuna.
Tämän kyseisen auton kunto ok. Ei priima mutta ei huonokaan.
En ole lähtenyt etsimällä etsimään meseä/coupe meseä taikka Amg mallia vaan harraste/kesä autoa merkillä ei niin suurta väliä mutta sattui tälläinen tarjous/mahdollisuus kun kuitenkin olen luopumassa moottoripyörästä.
Ja hinta näyttäisi muodostuvan kohtuulliseksi normi coupeen verrattuna.
-
- Mersumies
- Viestit: 3403
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Näin on.Kryptonite kirjoitti:Anna palaa jos siltä tuntuu. Sinähän sen päätät miten rahasi käytät..
Jälkikäteen ketuttaa kun ei tullu ostettua ja jos ostikin niin silti jossain vaiheessa ketuttaa kun pitikin mennä ostamaan.

Niin se yleensä menee...
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Samaa mieltä kuin edelliset. Osta pois vaan. Mieles tekee kumminkin. Ja jälkeenpäin kaduttaa, kun et ostanut superharvinaista AMG:tä kun olisi ollut tilaisuus.
Itse maksaisin aidosta AMG:stä selvästi enemmän kuin vakio coupesta. Ja omasta mielestäni räpeltämätön vakio coupe on rahallisesti aina arvokkaampi kuin itse tehty AMG-kopio. Jotkut muut ajattelevat varmasti toisin.
Oikiat asiat pysyy ja paranoo... niin kuin joku takavuosina mainoksissa sanoi.
Itse maksaisin aidosta AMG:stä selvästi enemmän kuin vakio coupesta. Ja omasta mielestäni räpeltämätön vakio coupe on rahallisesti aina arvokkaampi kuin itse tehty AMG-kopio. Jotkut muut ajattelevat varmasti toisin.
Oikiat asiat pysyy ja paranoo... niin kuin joku takavuosina mainoksissa sanoi.
-
- Mersumies
- Viestit: 3403
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
Siis tottakai alkuperäinen on aina alkuperäinen. Alkuperäisestä maksaa aina varsinkin jos on hyväkuntoinen. Tosin itse en ole ikinä nähnyt tuossa 3.4 AMG:ssä mitään järkeä tosin. Tehoa siinä ei ole paskan vertaa oikeastaan enempää. Onhan tietty korisarja siinä mikä nostaa ulkonäköä, mutta niiden varaosien hinta. Ei minun lompakolle. Asia olisi toinen jos suorituskyky olisi huomattavasti isompi, mutta kun ero on niin pieni, niin tietysti valitsen tuon mitä on halvempi ylläpitää.
Tosiaan tässähän oli kyse tuosta, että moottoripyörä menisi vaihtokaupassa, niin ja lisäksi olit laskenut että tulee normicoupen hinnan maksamaan sinulle, niin ei muutaku kaupoille vaan jos oikeasti on hyvä. Tuollaistakin tosin on hemmetin vaikea verrata kun ei noita pahemmin markkinoilla ole. Miten sitten näet kuinka hyvä se todellisuudessa onkaan..
Tosiaan tässähän oli kyse tuosta, että moottoripyörä menisi vaihtokaupassa, niin ja lisäksi olit laskenut että tulee normicoupen hinnan maksamaan sinulle, niin ei muutaku kaupoille vaan jos oikeasti on hyvä. Tuollaistakin tosin on hemmetin vaikea verrata kun ei noita pahemmin markkinoilla ole. Miten sitten näet kuinka hyvä se todellisuudessa onkaan..
220.128 Black Mirror
Juu ei näistä vanhemmista AMG malleista VIN kautta juuri tietoa saa, AMG nosti oman -88 3,2CE:n kanssa kädet pystöön, kun kuulemma vanhat arkistot ovat omistajan/muutoksen tilaajan nimellä. Sitä ei kertonut koska muuttuu vin peräisiksi.
Tuossa yksilössä päällepäin havaittavia AMG varusteita oli mittaristo ja lätkä moottorissa.
Osta toki jos vain tuntuu hyvältä yksilöltä, omankin myynti harmittaa vieläkin. No onneksi ovat vain peltiä.
Tuossa yksilössä päällepäin havaittavia AMG varusteita oli mittaristo ja lätkä moottorissa.
Osta toki jos vain tuntuu hyvältä yksilöltä, omankin myynti harmittaa vieläkin. No onneksi ovat vain peltiä.
Bil & Traktor.
https://www.facebook.com/RolloverMotorsport
https://www.facebook.com/RolloverMotorsport
Onko sulla tietoja käytännön suorituskyvystä, käyriä tms., miten vääntömomentti käyttäytyy? Luulisi nyt 52 hv:lla olevan jotain merkitystä...Kryptonite kirjoitti:Tosin itse en ole ikinä nähnyt tuossa 3.4 AMG:ssä mitään järkeä tosin. Tehoa siinä ei ole paskan vertaa oikeastaan enempää. Onhan tietty korisarja siinä mikä nostaa ulkonäköä, mutta niiden varaosien hinta. Ei minun lompakolle. Asia olisi toinen jos suorituskyky olisi huomattavasti isompi, mutta kun ero on niin pieni, niin tietysti valitsen tuon mitä on halvempi ylläpitää.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
-
- Mersumies
- Viestit: 3403
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
Eipä minulla ole, mutta eikös täällä forumilla ole jengi avautuntu ettei käytännössä 300-12 ja 300-24 tappisella ole mitään huomattavaa eroa. Ottean huomioo, että paperilla tehoeroa on kuitenkin ainakin se 40hv, eli sama tuossa AMG versiossa.Timo L. kirjoitti:Onko sulla tietoja käytännön suorituskyvystä, käyriä tms., miten vääntömomentti käyttäytyy? Luulisi nyt 52 hv:lla olevan jotain merkitystä...Kryptonite kirjoitti:Tosin itse en ole ikinä nähnyt tuossa 3.4 AMG:ssä mitään järkeä tosin. Tehoa siinä ei ole paskan vertaa oikeastaan enempää. Onhan tietty korisarja siinä mikä nostaa ulkonäköä, mutta niiden varaosien hinta. Ei minun lompakolle. Asia olisi toinen jos suorituskyky olisi huomattavasti isompi, mutta kun ero on niin pieni, niin tietysti valitsen tuon mitä on halvempi ylläpitää.
Lisäksi kyllä nykypäivänä 52hv on todella pieni tehonlisäys, miltein naurettava. Ottaen huomioon auton painon, niin eihän se vielä mihinkään liiku. Lisäksi on mokoma myyty ulos AMG:nä, joten tarkoittaen sitä, että varmasti on päätynyt kuluttajalle joka varmasti on hakenut autosta teho-ominaisuutensa saksan baanalla. Eli todellisuudessa voipi tehoa olla vähemmän kuin 300-12 tappisessa. Tämä on vain spekulaatioo..
Karu totuus on että merkkipajan virittämät autot ostetaan kyllä kunnon ajoa varten, mitä muuta järkeä siinä olisi?
Olisi kyllä hieno joskus kokeilla jossakin pitkällä lentokentän suoralla 300-12V, 300-24 ja 3,4 AMG vierekkäin ottaa pienet kiihdytykset. Kaikkien tulisi olla täysin vakiokunnossa ainakin virityksien osalta. Myöskin suurinpiirtein yhtä paljon ajettuja saisivat olla, niin olisi mielenkiintoinen seurata sitä todellista tehon käyttäytymistä.
220.128 Black Mirror
-
- Mersumies
- Viestit: 3403
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
Taitaa siinä olla alkuperin kyllä. Huonokuntoisessa loppuunpoljetussa voi olla puolet tuosta. En minä tiedä. Sanon vain että minulle liian hapokasta. Loppu.SEC-560 kirjoitti:No eikös tuossa AMG:ssä ole kuitenkin melkoisesti enemmän vääntö kuin esim. 300-24 ?
Jos 24:ssä on se 265 ja AMG 3.6 on jo 385nm. Tosin tuosta 3.4:stä ei ole tietoa.
Click!
Toivotan onnea autokaupoille

220.128 Black Mirror
3.4:ssa on 365nmSEC-560 kirjoitti:No eikös tuossa AMG:ssä ole kuitenkin melkoisesti enemmän vääntö kuin esim. 300-24 ?
Jos 24:ssä on se 265 ja AMG 3.6 on jo 385nm. Tosin tuosta 3.4:stä ei ole tietoa.
Click!
w124 E34 AMG
Käytännössä tuommoinen 15-20% tehoero alkaa selvästi tuntua
ratin takana. Jos kuusipyttyisestä on yksi pytty pimeänä, niin
kyllä sen voi jo huomata muutenkin kuin äänestä.
Mersun 300-24 moottori on ylävireinen verrattuna 300-12:en.
Normaaliajossa eli pienillä kierroksilla tehoeroa on vaikea huomata.
Toista on AMG:n mallin mukaan tehty 320, jossa on laajasti vääntöä.
Mersuhan osti AMG-puljun, kun huomasi että AMG-poikien virittämät
moottorit ovat paljon parempia kuin mersun omat moniventtiiliset.
En ole kokeillut noita mainittuja AMG-malleja, mutta eiköhän niissä
potkua ole ihan eri lailla kuin 300-12- tai 300-24-moottoreissa.
Jos auton moottorin tehot puolittuvat, niin moottorissa on jotain
selvää vikaa. Moottorin ikääntyminen ja kilometrien karttuminen eivät
juurikaan vaikuta tehoon, jos autoa on huollettu. Jos ilmanpuhdistin
on tukossa, katti on tukossa ja jakoketju on venynyt ja suuttimet
ovat likaiset niin saattaa se teho pudota paljonkin, mutta tuskin
ihan puoleen sentään.
ratin takana. Jos kuusipyttyisestä on yksi pytty pimeänä, niin
kyllä sen voi jo huomata muutenkin kuin äänestä.
Mersun 300-24 moottori on ylävireinen verrattuna 300-12:en.
Normaaliajossa eli pienillä kierroksilla tehoeroa on vaikea huomata.
Toista on AMG:n mallin mukaan tehty 320, jossa on laajasti vääntöä.
Mersuhan osti AMG-puljun, kun huomasi että AMG-poikien virittämät
moottorit ovat paljon parempia kuin mersun omat moniventtiiliset.
En ole kokeillut noita mainittuja AMG-malleja, mutta eiköhän niissä
potkua ole ihan eri lailla kuin 300-12- tai 300-24-moottoreissa.
Jos auton moottorin tehot puolittuvat, niin moottorissa on jotain
selvää vikaa. Moottorin ikääntyminen ja kilometrien karttuminen eivät
juurikaan vaikuta tehoon, jos autoa on huollettu. Jos ilmanpuhdistin
on tukossa, katti on tukossa ja jakoketju on venynyt ja suuttimet
ovat likaiset niin saattaa se teho pudota paljonkin, mutta tuskin
ihan puoleen sentään.
Tuli tässä joku aika sitten ajeltua kaverin amg e34:sella jonka toi saksasta.
Alustassa ei jousia ollenkaan eli jäykkä kuin mikä ja ei ne renkaatkaan paljon joustellut (edessä 235 ja takana 265 ja tosi matalat).
Moottorissa puhtia samaan tyyliin kuin tavallisessa 300E:ssä, mutta 5 ja puolen tonnin jälkeen oli piru irti.
Suttas niin maan prk:sti 3 ekaa pykälää ja neljättä en eden viitsinyt yrittää mutta kyllä siinä löylyä riittää ihan kivasti.
Oli muuten ykkönen taakse päin, tositiuhat pykälät ja punarajakin alkoi muistaakseni jostain reilu 7 tonnin kohdilta
Tais mennä raumalle päin heti kun sai oikeet kilvet.
Alustassa ei jousia ollenkaan eli jäykkä kuin mikä ja ei ne renkaatkaan paljon joustellut (edessä 235 ja takana 265 ja tosi matalat).
Moottorissa puhtia samaan tyyliin kuin tavallisessa 300E:ssä, mutta 5 ja puolen tonnin jälkeen oli piru irti.
Suttas niin maan prk:sti 3 ekaa pykälää ja neljättä en eden viitsinyt yrittää mutta kyllä siinä löylyä riittää ihan kivasti.
Oli muuten ykkönen taakse päin, tositiuhat pykälät ja punarajakin alkoi muistaakseni jostain reilu 7 tonnin kohdilta
Tais mennä raumalle päin heti kun sai oikeet kilvet.
Kaikki paitsi purjehdus on turhaa...
-
- Mersumies
- Viestit: 3403
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Onko tuossa keskuspölynimuri vai mikä se tuo letku on mikä menee umpiolta putsarilleKryptonite kirjoitti:300CE AMG 3.4 -90 köyhät kyykkyyn..



http://image.rakuten.co.jp/garagecurren ... e34-16.jpg
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter