320cdi automatic W211 03->uudemmat
320cdi automatic W211 03->uudemmat
Onko jollain kokemuksia kulkineesta?? Onko typpi vikoja? Olen kuulut että syyläristä tihkuu jäähdytys nestettä automaatti öljyjen sekaan onko muita?? Mite ovat toimineet yleisesti?? Vai pitäneekö pysyä 200cdi:ssä?
ON kalustoa jos jonkin laista..
-
- Mersumies
- Viestit: 1554
- Liittynyt: Ti 30.01.2007 18:36
- Paikkakunta: oulu
Re: 320cdi automatic W211 03->uudemmat
ClubKRP kirjoitti:Onko jollain kokemuksia kulkineesta?? Onko typpi vikoja? Olen kuulut että syyläristä tihkuu jäähdytys nestettä automaatti öljyjen sekaan onko muita?? Mite ovat toimineet yleisesti?? Vai pitäneekö pysyä 200cdi:ssä?
Joo hieno ja varma peli,katso ennen ostoa että lauhdutin Behr,niissä ei ole ollut ongelmia.
Mutta ei sillä talvella pääse yhtään paremmin kuin 200CDI:llä,laitetaan koneeseen tehoja ja sitten luistonesto joka estää niiden käytön,eli turha talvella liikennevaloissa kiihdyttää 127 Fiatin kanssa.Ostasin nyt 4-Maticin jos olisi auton osto,on ollut 12vuotta sellainen siinä on talviauto,kesällähän sillä ei taas ole mitään merkitystä.
S213 220CDI,Sprinter 315 Köning W906,BMW R1150RT,Entiset W221 320CDI, CLS 350CDI 4-Matic, E320CDI W211,E300 Hybridi S212, E350CDI W212,Sprinter 906 211 C220CDI 203,124 T300TD-4Matic, 190B ja 123 240D
Re: 320cdi automatic W211 03->uudemmat
No kyllä sillä nyt vähän paremmin etenee...jussilampi kirjoitti: Mutta ei sillä talvella pääse yhtään paremmin kuin 200CDI:llä,laitetaan koneeseen tehoja ja sitten luistonesto joka estää niiden käytön,eli turha talvella liikennevaloissa kiihdyttää 127 Fiatin kanssa.Ostasin nyt 4-Maticin jos olisi auton osto,on ollut 12vuotta sellainen siinä on talviauto,kesällähän sillä ei taas ole mitään merkitystä.
Vaikuttaa muuten tosi paljon ko. autossa paikalta lähtöön se onko tankki täynnä.
Niillä kiloilla siellä taka-akselin päällä on todellakin vaikutusta.
nuo luistonesto/ajonhallintajärjestelmät on kyllä parantuneet koko ajan. Nykyään ne sallivat jo jonkin verran luistoa ennen vedon katkaisua ja jos katkaisu sitten tulee, niin viive vedon palautumiseen on huomattavasti lyhyempi.
kalusto:
-M-B E200 cdi -11
isän autot . -M-B W220 320cdi lang -04
-M-B W221 320 cdi lang -08
entiset: M-B W124 300 d-turbo -89
M-B W211 220 cdi elegance
M-B E320 cdi -03 Avantgarde
M-B E320T CDi -06
"Ei niin pilvistä päivää ettei yhtä tähteä nää"
-M-B E200 cdi -11
isän autot . -M-B W220 320cdi lang -04
-M-B W221 320 cdi lang -08
entiset: M-B W124 300 d-turbo -89
M-B W211 220 cdi elegance
M-B E320 cdi -03 Avantgarde
M-B E320T CDi -06
"Ei niin pilvistä päivää ettei yhtä tähteä nää"
-
- Mersumies
- Viestit: 1554
- Liittynyt: Ti 30.01.2007 18:36
- Paikkakunta: oulu
Re: 320cdi automatic W211 03->uudemmat
Ekku kirjoitti:No kyllä sillä nyt vähän paremmin etenee...jussilampi kirjoitti: Mutta ei sillä talvella pääse yhtään paremmin kuin 200CDI:llä,laitetaan koneeseen tehoja ja sitten luistonesto joka estää niiden käytön,eli turha talvella liikennevaloissa kiihdyttää 127 Fiatin kanssa.Ostasin nyt 4-Maticin jos olisi auton osto,on ollut 12vuotta sellainen siinä on talviauto,kesällähän sillä ei taas ole mitään merkitystä.
Vaikuttaa muuten tosi paljon ko. autossa paikalta lähtöön se onko tankki täynnä.
Niillä kiloilla siellä taka-akselin päällä on todellakin vaikutusta.
nuo luistonesto/ajonhallintajärjestelmät on kyllä parantuneet koko ajan. Nykyään ne sallivat jo jonkin verran luistoa ennen vedon katkaisua ja jos katkaisu sitten tulee, niin viive vedon palautumiseen on huomattavasti lyhyempi.
Eikai se kiihtyvyyteen vaikuta,pyörittääkö rengasta 4 tai 6 sylinteriä,kun renkaissa ei vaan pito riitä,220CDI 150 heppaa nykyisin 170 riittää kyllä renkaan pyöritykseen,pitäisi olla tuon hintaluokan auto 320CDI jo vakiona 4-matic, kuten Audillakin on 3 litran dieselissä,onhan se häpeä kun 200euron Samara jattää sinut liukkaalla kuin paskan paikoilleen,kannattaa muuten katellä muualle ja lähtä täysiä,ettei ne huomaa että kiihdytät.
Kaikissa 211 on muuten sama ESP eli luiston esto.
S213 220CDI,Sprinter 315 Köning W906,BMW R1150RT,Entiset W221 320CDI, CLS 350CDI 4-Matic, E320CDI W211,E300 Hybridi S212, E350CDI W212,Sprinter 906 211 C220CDI 203,124 T300TD-4Matic, 190B ja 123 240D
Ainankin oma 270CDI lähtee liukkailla valoista taatusti paremmin kuin joku tavan 1.3-1.6 etuvetokinneri... Alla on vielä paljon parjatut saksan kitkat. Vai onko siellä Oulussa niin helvetin paljon liukkaampaa kuin täällä Etelä-Karjalassa?
Mutta aiheeseen! Ehdottomasti suosittelemisen arvoinen auto. Omassa 270CDI.ssä ainoa harmittava asia on tuo yhden sylinterin puute. Kyllä tuollakin kerkeää, mutta vanhana bemaristina suora kutonen on se ainoa oikea. Ostaessa kannattaa ehdottomasti sijoittaa varusteisiin ja kilometreihin. Eli osta mahdollisimman vähän ajettu ja mahd. hyvin varusteltu. Huoltokirja, täydellinen sellainen, on aivan ehdoton! Tämä takaa sen, että on edes mahdollista saada/yrittää saada tehdasta mukaan korjauskuluihin, esim. jäähdytin/laatikko remppaan.
Mutta aiheeseen! Ehdottomasti suosittelemisen arvoinen auto. Omassa 270CDI.ssä ainoa harmittava asia on tuo yhden sylinterin puute. Kyllä tuollakin kerkeää, mutta vanhana bemaristina suora kutonen on se ainoa oikea. Ostaessa kannattaa ehdottomasti sijoittaa varusteisiin ja kilometreihin. Eli osta mahdollisimman vähän ajettu ja mahd. hyvin varusteltu. Huoltokirja, täydellinen sellainen, on aivan ehdoton! Tämä takaa sen, että on edes mahdollista saada/yrittää saada tehdasta mukaan korjauskuluihin, esim. jäähdytin/laatikko remppaan.
EX: S211 Avantgarde, Airmatic DC jnejne....
Re: 320cdi automatic W211 03->uudemmat
Eikai se kiihtyvyyteen vaikuta,pyörittääkö rengasta 4 tai 6 sylinteriä,kun renkaissa ei vaan pito riitä,220CDI 150 heppaa nykyisin 170 riittää kyllä renkaan pyöritykseen,pitäisi olla tuon hintaluokan auto 320CDI jo vakiona 4-matic, kuten Audillakin on 3 litran dieselissä,onhan se häpeä kun 200euron Samara jattää sinut liukkaalla kuin paskan paikoilleen,kannattaa muuten katellä muualle ja lähtä täysiä,ettei ne huomaa että kiihdytät.
Kaikissa 211 on muuten sama ESP eli luiston esto.[/quote]
Jos alla on kunnolliset nastarenkaat, niin kyllä se ihan siedettävästi paikaltaan irtoaa. Ei se auton etuvetoisuus itsessään tee autosta mitään liikennevalo-rakettia.
Niissä 200 euron Samaroissa muuten on harvemmin alla 400 euron talvirenkaita
Tuo kommentti tuosta paremmasta luistonestosta perustuu vertailuun 2002 ja 2005 vuosimallien välillä. Vanhemmassa toimi huomattavasti huonommin. Saman ikäisissä lienee sama koneen koosta riippumatta.
Olen kokeillut kyllä 320cdi 4-maticciakin, mutta en nähnyt sitä niin tarpeelliseksi, että sen olisin omaan autooni halunnut.
Kaikissa 211 on muuten sama ESP eli luiston esto.[/quote]
Jos alla on kunnolliset nastarenkaat, niin kyllä se ihan siedettävästi paikaltaan irtoaa. Ei se auton etuvetoisuus itsessään tee autosta mitään liikennevalo-rakettia.
Niissä 200 euron Samaroissa muuten on harvemmin alla 400 euron talvirenkaita
Tuo kommentti tuosta paremmasta luistonestosta perustuu vertailuun 2002 ja 2005 vuosimallien välillä. Vanhemmassa toimi huomattavasti huonommin. Saman ikäisissä lienee sama koneen koosta riippumatta.
Olen kokeillut kyllä 320cdi 4-maticciakin, mutta en nähnyt sitä niin tarpeelliseksi, että sen olisin omaan autooni halunnut.
kalusto:
-M-B E200 cdi -11
isän autot . -M-B W220 320cdi lang -04
-M-B W221 320 cdi lang -08
entiset: M-B W124 300 d-turbo -89
M-B W211 220 cdi elegance
M-B E320 cdi -03 Avantgarde
M-B E320T CDi -06
"Ei niin pilvistä päivää ettei yhtä tähteä nää"
-M-B E200 cdi -11
isän autot . -M-B W220 320cdi lang -04
-M-B W221 320 cdi lang -08
entiset: M-B W124 300 d-turbo -89
M-B W211 220 cdi elegance
M-B E320 cdi -03 Avantgarde
M-B E320T CDi -06
"Ei niin pilvistä päivää ettei yhtä tähteä nää"
-
- Mersumies
- Viestit: 1554
- Liittynyt: Ti 30.01.2007 18:36
- Paikkakunta: oulu
Re: 320cdi automatic W211 03->uudemmat
Jos alla on kunnolliset nastarenkaat, niin kyllä se ihan siedettävästi paikaltaan irtoaa. Ei se auton etuvetoisuus itsessään tee autosta mitään liikennevalo-rakettia.Ekku kirjoitti:Eikai se kiihtyvyyteen vaikuta,pyörittääkö rengasta 4 tai 6 sylinteriä,kun renkaissa ei vaan pito riitä,220CDI 150 heppaa nykyisin 170 riittää kyllä renkaan pyöritykseen,pitäisi olla tuon hintaluokan auto 320CDI jo vakiona 4-matic, kuten Audillakin on 3 litran dieselissä,onhan se häpeä kun 200euron Samara jattää sinut liukkaalla kuin paskan paikoilleen,kannattaa muuten katellä muualle ja lähtä täysiä,ettei ne huomaa että kiihdytät.
Kaikissa 211 on muuten sama ESP eli luiston esto.
tNiissä 200 euron Samaroissa muuten on harvemmin alla 400 euron talvirenkaita
Tuo kommentti tuosta paremmasta luistonestosta perustuu vertailuun 2002 ja 2005 vuosimallien välillä. Vanhemmassa toimi huomattavasti huonommin. Saman ikäisissä lienee sama koneen koosta riippumatta.
Olen kokeillut kyllä 320cdi 4-maticciakin, mutta en nähnyt sitä niin tarpeelliseksi, että sen olisin omaan autooni halunnut.[/quote]
Sehän on täyttä paska puhetta jos et ole nelima
tikkia erottanu, sehän kulkee maastossakin kuin pyöräkone,ja lähtee liikenevaloista kuin kuppa tööllööstä,ja se mitten takaveto mersu lähtee
talvella tietää jokainen mese harrastaja,ettei liukkaalla Samaran kannssa ole mitään jakoja,mutta siihen on tyydyttävä.Itse olen autoilua ja moottoripyöräilyä ikäni harrastanut pappa mutta eihän tosiasioille mitään voi.
S213 220CDI,Sprinter 315 Köning W906,BMW R1150RT,Entiset W221 320CDI, CLS 350CDI 4-Matic, E320CDI W211,E300 Hybridi S212, E350CDI W212,Sprinter 906 211 C220CDI 203,124 T300TD-4Matic, 190B ja 123 240D
Re: 320cdi automatic W211 03->uudemmat
Jos nyt luit tuon minun kommenttini, niin en minä huomaamisesta mitään puhunut vaan TARPEELLISUUDESTA.jussilampi kirjoitti:
Sehän on täyttä paska puhetta jos et ole nelima
tikkia erottanu, sehän kulkee maastossakin kuin pyöräkone,ja lähtee liikenevaloista kuin kuppa tööllööstä,ja se mitten takaveto mersu lähtee
talvella tietää jokainen mese harrastaja,ettei liukkaalla Samaran kannssa ole mitään jakoja,mutta siihen on tyydyttävä.Itse olen autoilua ja moottoripyöräilyä ikäni harrastanut pappa mutta eihän tosiasioille mitään voi.
Tietenkin se paremmin liukkaalla etenee, mutta kun minulla ei oikeasti ole nelivedolle niin paljoa käyttöä, että ostaisen sen autoon jolla ajetaan yli 300 tuhatta kilometriä kahdessa vuodessa.
On nimittäin merkkiorganisaatiolla välillä ollut ihan tekeminen tämän takavetoisenkin kunnossapidossa
kalusto:
-M-B E200 cdi -11
isän autot . -M-B W220 320cdi lang -04
-M-B W221 320 cdi lang -08
entiset: M-B W124 300 d-turbo -89
M-B W211 220 cdi elegance
M-B E320 cdi -03 Avantgarde
M-B E320T CDi -06
"Ei niin pilvistä päivää ettei yhtä tähteä nää"
-M-B E200 cdi -11
isän autot . -M-B W220 320cdi lang -04
-M-B W221 320 cdi lang -08
entiset: M-B W124 300 d-turbo -89
M-B W211 220 cdi elegance
M-B E320 cdi -03 Avantgarde
M-B E320T CDi -06
"Ei niin pilvistä päivää ettei yhtä tähteä nää"
Mistä alkaen uudet jarrut ja lauhdutin ???
Tietääkö joku, mistä vuosimallista / valmistusajasta alkaen olis toi hydraulijarrujen ja vaihdelootaan jäähdytysnesteet päästävä lauhdutin korjattu ?
Ite oon harkinnu, että tämä nykyinen 2000-Väykky vaihtuu 2005-W211 E320CDI:hin. Tämä vois tulla kyseeseen parin vuoden päästä. Tarttis vaan kyttäillä semmosta, missä ois nuo asiat kunnossa.
Tai sitten voi olla että vaihdan merkkiä. Toisaalta aika todennäköistäkin. Näissä Mersuissa tuntuu olevan kaikissa jotain tosi kalliita vikoja. Tässä nyt ei onneksi ruosteitten lisäksi ole ollut isompaa.
Bemari kiinnostaa kyllä ja samoin Volvo, mikä mulla oli ennenkin. Volvo se vois olla kaikista luotettavin.
Audi ei kiinnosta. Kaverilla hajos 2,5 TDI:stä kone. Nokka-akselit. Kuulemma tyyppivika. Ne hajoo kaikki, kun voitelu yläkerrassa ei pelaa.
Suora kutonen se kyllä tarttis olla. Ehkä sitten Bemari 530D. Täytyy seurailla, että miten ne on kestäny.
Tai kaverilla on Toyota 177 heppasella dieselillä. Ainoo vaan, että niihin ei saa automaattilootaa. Muuten vois olla harkinnan arvoinen vaihtoehto. Paitti, että on 4-pyttynen.
Ite oon harkinnu, että tämä nykyinen 2000-Väykky vaihtuu 2005-W211 E320CDI:hin. Tämä vois tulla kyseeseen parin vuoden päästä. Tarttis vaan kyttäillä semmosta, missä ois nuo asiat kunnossa.
Tai sitten voi olla että vaihdan merkkiä. Toisaalta aika todennäköistäkin. Näissä Mersuissa tuntuu olevan kaikissa jotain tosi kalliita vikoja. Tässä nyt ei onneksi ruosteitten lisäksi ole ollut isompaa.
Bemari kiinnostaa kyllä ja samoin Volvo, mikä mulla oli ennenkin. Volvo se vois olla kaikista luotettavin.
Audi ei kiinnosta. Kaverilla hajos 2,5 TDI:stä kone. Nokka-akselit. Kuulemma tyyppivika. Ne hajoo kaikki, kun voitelu yläkerrassa ei pelaa.
Suora kutonen se kyllä tarttis olla. Ehkä sitten Bemari 530D. Täytyy seurailla, että miten ne on kestäny.
Tai kaverilla on Toyota 177 heppasella dieselillä. Ainoo vaan, että niihin ei saa automaattilootaa. Muuten vois olla harkinnan arvoinen vaihtoehto. Paitti, että on 4-pyttynen.
Työkalu: W205 C300e -20 4Matic A Business Avantgarde (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, 4-veto, automaatti 9-v, hopea), 10 000 km
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
OT: jukka-tre
´Jäähdytin vaihtui 9/2003 ja tuon jälkeen ei ongelmaa enää pitäisi olla. SBC-jarrut taas kuuluvat lähes poikkeuksetta tehtaan korvauksien piiriin, joten niistä ei kannata sterssata. Ovat muuten parhaat vakio jarrut joihin olen törmännyt! Joutuvat usein syyttä alkusarjojen vikojen takia arvostelun kohteeksi.
Sun olisi pitänyt ostaa suoraan w211, eikä w210, niin ei olisi ruosteet vaivanneet , muutenkin auto aivan eri maata...
BMW 530D, etenkin E60-kori ja näistä 9/04 jälkeinen yksilö on enemmän kuin harkinnan arvoinen! Itsellä oli moinen haussa, mutta vielä kesällä meni hieman yli budjetin. Itsellä tosin saattaisi tulevaisuudessa kuppi kääntyä vahvemmin 530D.n suuntaan, bemarilla kun on tuo moottori tekniikka paremmin hanskassa (verot, käyttömaksut).
Vulvat kannattaa jo unohtaa... Tuota luonnetta joka 320cdi mersussa tai BMW.n 3l dieselissä on, et muualta löydä. Kävin taannoin koeajolla uudella Audi A6 3.0TDI.llä ja tuo tuntui jopa omaan 270cdi.hin nähden varsin vaisulta.
Oikein jos väykky syö miestä, niin allekirjoituksesta löytyy lääke ...
´Jäähdytin vaihtui 9/2003 ja tuon jälkeen ei ongelmaa enää pitäisi olla. SBC-jarrut taas kuuluvat lähes poikkeuksetta tehtaan korvauksien piiriin, joten niistä ei kannata sterssata. Ovat muuten parhaat vakio jarrut joihin olen törmännyt! Joutuvat usein syyttä alkusarjojen vikojen takia arvostelun kohteeksi.
Sun olisi pitänyt ostaa suoraan w211, eikä w210, niin ei olisi ruosteet vaivanneet , muutenkin auto aivan eri maata...
BMW 530D, etenkin E60-kori ja näistä 9/04 jälkeinen yksilö on enemmän kuin harkinnan arvoinen! Itsellä oli moinen haussa, mutta vielä kesällä meni hieman yli budjetin. Itsellä tosin saattaisi tulevaisuudessa kuppi kääntyä vahvemmin 530D.n suuntaan, bemarilla kun on tuo moottori tekniikka paremmin hanskassa (verot, käyttömaksut).
Vulvat kannattaa jo unohtaa... Tuota luonnetta joka 320cdi mersussa tai BMW.n 3l dieselissä on, et muualta löydä. Kävin taannoin koeajolla uudella Audi A6 3.0TDI.llä ja tuo tuntui jopa omaan 270cdi.hin nähden varsin vaisulta.
Oikein jos väykky syö miestä, niin allekirjoituksesta löytyy lääke ...
EX: S211 Avantgarde, Airmatic DC jnejne....
Voi tätä voi
Voi helkuta, ois pitäny ostaa W211 joo. Ostin tän Väykyn vuonna 2005, siis ois pitäny silloin ostaa abaut uus W211. Hinta melkein 100 000 AAAA... Ei siis ihan iskennä jostain syystä.mikkiz kirjoitti:OT: jukka-tre
´Jäähdytin vaihtui 9/2003 ja tuon jälkeen ei ongelmaa enää pitäisi olla. SBC-jarrut taas kuuluvat lähes poikkeuksetta tehtaan korvauksien piiriin, joten niistä ei kannata sterssata. Ovat muuten parhaat vakio jarrut joihin olen törmännyt! Joutuvat usein syyttä alkusarjojen vikojen takia arvostelun kohteeksi.
Sun olisi pitänyt ostaa suoraan w211, eikä w210, niin ei olisi ruosteet vaivanneet , muutenkin auto aivan eri maata...
BMW 530D, etenkin E60-kori ja näistä 9/04 jälkeinen yksilö on enemmän kuin harkinnan arvoinen! Itsellä oli moinen haussa, mutta vielä kesällä meni hieman yli budjetin. Itsellä tosin saattaisi tulevaisuudessa kuppi kääntyä vahvemmin 530D.n suuntaan, bemarilla kun on tuo moottori tekniikka paremmin hanskassa (verot, käyttömaksut).
Vulvat kannattaa jo unohtaa... Tuota luonnetta joka 320cdi mersussa tai BMW.n 3l dieselissä on, et muualta löydä. Kävin taannoin koeajolla uudella Audi A6 3.0TDI.llä ja tuo tuntui jopa omaan 270cdi.hin nähden varsin vaisulta.
Oikein jos väykky syö miestä, niin allekirjoituksesta löytyy lääke ...
Kattos kun Mersuja on aina pidetty "Vaihtotähtinä" eli kannattaa hyvinkin ostaa jo vanhempi, jolloin saa lähes uuden veroisen tosi halvalla.
Hahhaa Hauska juttu, mutta näin luullaan Voi helkuta rallaa...
Juu ja SBC-jarrut korvataan. Korvaako se myös mettään ajettuna ja lapsilta henki pois.
Ehkä voi olla vaikee herätellä henkiin... Itteeni en ny juuri suriskaan...
Voi v..tu kyllä muuton alkaa olla lopun ajat Mesen ratissa.
Tossa hieman lisää...
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=57328
Työkalu: W205 C300e -20 4Matic A Business Avantgarde (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, 4-veto, automaatti 9-v, hopea), 10 000 km
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Älä nyt hyvä mies hermostu
Ei kait kukaan nyt itseään/lapsiaan ole SBC-jarrujen takia tappanut? Tai sit olen liian sinisilmäinen...
Mutta suosittelen Bemaria lämpimästi, etenkin kun olet suoraan kutoseen tykästynyt. Tuoltahan löytyy 525-535d.t kaikki 3l kutosina...
Ei kait kukaan nyt itseään/lapsiaan ole SBC-jarrujen takia tappanut? Tai sit olen liian sinisilmäinen...
Mutta suosittelen Bemaria lämpimästi, etenkin kun olet suoraan kutoseen tykästynyt. Tuoltahan löytyy 525-535d.t kaikki 3l kutosina...
EX: S211 Avantgarde, Airmatic DC jnejne....
Kuulin juttuja, että on vetassu lukkoon kesken ajon täydestä vauhdista ja sehän tietää varsinkin talvikelillä mettään ajoo...mikkiz kirjoitti:Älä nyt hyvä mies hermostu
Ei kait kukaan nyt itseään/lapsiaan ole SBC-jarrujen takia tappanut? Tai sit olen liian sinisilmäinen...
Mutta suosittelen Bemaria lämpimästi, etenkin kun olet suoraan kutoseen tykästynyt. Tuoltahan löytyy 525-535d.t kaikki 3l kutosina...
Työkalu: W205 C300e -20 4Matic A Business Avantgarde (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, 4-veto, automaatti 9-v, hopea), 10 000 km
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
On myös 320CDI:ssä. Ja muutamassa muussakin mallissa.KOS kirjoitti:Onko noita Valeon jäähdyttimiä ollu 320 cdi:ssäkin??mikkiz kirjoitti:OT: jukka-tre
´Jäähdytin vaihtui 9/2003 ja tuon jälkeen ei ongelmaa enää pitäisi olla.
Vai pelkästään 270 cdi:ssä?
~KOS~
Matti
MB SLK 230K -98
Cadillac DeVille -64
Cadillac Calais Coupe -66
Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95
Tesla MYLR -24
MB SLK 230K -98
Cadillac DeVille -64
Cadillac Calais Coupe -66
Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95
Tesla MYLR -24
Juu mua ei niin kauheasti kiinnosta muu kuin et mitä vikoja on ollut tuossa W211 korissa kyllä se taatusti lähtee valoista tarpeeksi. Ja kaipaan nimen omaan takavetoista. tosin tua W211 kori on hieman pinempi kun w210 mut haitannekoo tua. Itselläni ei ole ollut kauheammin vikoja tuossa W210 220cdi.. mut mikä tuo jarru vika on ollut W211?? se kiinnostai tarkemmin?? Yritin tossa tiirailla sitä jäähyttimen merkkiä mut en löytänyt kun 3 autosta tutkein vinkkiä mistä löytäis.. vanhoissa luki muovipäädyssä.. Siis tuossa W211 korissa. kiitoksiaa vikeistä!!
ON kalustoa jos jonkin laista..
- Avantgarde
- Mersumies
- Viestit: 798
- Liittynyt: Ma 25.08.2003 14:55
- Paikkakunta: lappeen Ranta
Tuskin haitannee; 211 on suurempi ja painavampi kuin 210 ...tosin tua W211 kori on hieman pinempi kun w210 mut haitannekoo tua.
S210 E 320 CDI / S211 E 320 CDI
Akseliväli mm: 2833 / 2854
Pituus mm: 4839 / 4850
Leveys mm: 1799 / 1822
Korkeus mm: 1477 / 1496
Omapaino kg: 1760 / 1885
Kokonaispaino kg: 2320 / 2460
Kääntöympyrä m: 11,34 / 11,4
R550 ja Exät mersut: C207, C220T, CL 500, S211 Kompressor, E270cdi TA, E240TA, E220TA, G300E, C180
Ei sisältä
Ei ole isompi ainakaan sisätilojen suhteen.Avantgarde kirjoitti:Tuskin haitannee; 211 on suurempi ja painavampi kuin 210 ...tosin tua W211 kori on hieman pinempi kun w210 mut haitannekoo tua.
S210 E 320 CDI / S211 E 320 CDI
Akseliväli mm: 2833 / 2854
Pituus mm: 4839 / 4850
Leveys mm: 1799 / 1822
Korkeus mm: 1477 / 1496
Omapaino kg: 1760 / 1885
Kokonaispaino kg: 2320 / 2460
Kääntöympyrä m: 11,34 / 11,4
Sen on näin taksikuskina kyllä huomannut.
kalusto:
-M-B E200 cdi -11
isän autot . -M-B W220 320cdi lang -04
-M-B W221 320 cdi lang -08
entiset: M-B W124 300 d-turbo -89
M-B W211 220 cdi elegance
M-B E320 cdi -03 Avantgarde
M-B E320T CDi -06
"Ei niin pilvistä päivää ettei yhtä tähteä nää"
-M-B E200 cdi -11
isän autot . -M-B W220 320cdi lang -04
-M-B W221 320 cdi lang -08
entiset: M-B W124 300 d-turbo -89
M-B W211 220 cdi elegance
M-B E320 cdi -03 Avantgarde
M-B E320T CDi -06
"Ei niin pilvistä päivää ettei yhtä tähteä nää"
Ainakin S211 on tavaratilan hyötyostasta lattiasta leveämpi kuin S210.
Sovitin S210 tavaratilan mattoa niin oli kapeempi...
Sisätilat ovat kyllä hieman pienemmät 211:ssa...
Varsinki takajalkatilan kokoeron huomaa kun laittaa lastenistuimet takapankille ja lapset istumaat niin pitää etupenkkejä siirtää eteenpäin niin että yli 180 cm kuskilla on hankaluuksia säätää mieluinen ajoasento.
Syylärin merkin näkee kun ottaa syylärin päälllä olevan pellin pois.
Molemmista päistä kolmella 6mm pultilla.
Syylärin päällä on tarra jossa lukee valmistajan merkki.
~KOS~
Sovitin S210 tavaratilan mattoa niin oli kapeempi...
Sisätilat ovat kyllä hieman pienemmät 211:ssa...
Varsinki takajalkatilan kokoeron huomaa kun laittaa lastenistuimet takapankille ja lapset istumaat niin pitää etupenkkejä siirtää eteenpäin niin että yli 180 cm kuskilla on hankaluuksia säätää mieluinen ajoasento.
Syylärin merkin näkee kun ottaa syylärin päälllä olevan pellin pois.
Molemmista päistä kolmella 6mm pultilla.
Syylärin päällä on tarra jossa lukee valmistajan merkki.
~KOS~
Mersut:
S211 320 CDI
S210 320 CDI
W460 300 DT
W191 rodi projekti
S211 320 CDI
S210 320 CDI
W460 300 DT
W191 rodi projekti