Meidän Farkussa jarrut alkavat hurisemaan voimakkaasti kovemmissa jarrutuksissa, mutta normaaliajossa ne toimivat "normaalisti"...Varsinkin jos painoa on enemmän ongelma on sietämättömän häiritsevä..."Huuuurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr"
( Huom! levyt eivät vaikuta kieroilta )
Tutullani on samanlainen -97 290TD siihen tehtiin täydellinen jarruremontti ja täsmälleen samat oireet uusilla jarruilla??? Ei niin paha kuin vanhoilla mutta ei kuitenkaan poistunnut...
Ei tunnu oikein kuuluvan Mersuun tuollaiset jarrut ja missään Taxissa missä olen ollut ei moista ole esiintynnyt...
Pelti Järvinen Herttoniemessä on tehnyt kaverin auton jarrut joten tuntuu ettei tekijässä ainakaan vika ole...
Onko muilla vastaavia ongelmia ja poistuisiko ne esim käyttämällä parempilaatuisia paloja...esim EBC:n Greenejä tai Redstuffeja...
Farmari Väyrysten "hyrisevät" jarrut??!!!
Farmari Väyrysten "hyrisevät" jarrut??!!!
GLE 580 2021
Oisko jarrupalat jämähtäneet satulaan, eikä liiku vapaasti. Jarrulevy ruostuu ja siitä tulee tärinä. Veikkaisin, että vika on takapäässä. Meillä on kaksi kertaa ollut takalevyt ruostuneet jumiutuneiden palojen takia. Siis männät on olleet ihan herkät, mutta palat on kuin hitsatut satulaan. Auto on myös 290TDT. Vaikka levyt olisivatkin hyvän näköiset, ni kokeileppa liikkuuko palat herkästi.
Ja vaikka jarrurempat teetetään liikkeessä, ei niitä kiinnosta putsata satuloita kunnolla, vaan uutta palikkaa paikalleen ja rahat pois. Siinä taas yksi hyvä syy tehdä remppa itse.
Ja vaikka jarrurempat teetetään liikkeessä, ei niitä kiinnosta putsata satuloita kunnolla, vaan uutta palikkaa paikalleen ja rahat pois. Siinä taas yksi hyvä syy tehdä remppa itse.
Kalusto:
Mersu(ja)
*
Mersu(ja)
*