Sprintteri euroopasta

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Vastaa Viestiin
sprintter37
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 4
Liittynyt: Ke 21.11.2007 13:35

Sprintteri euroopasta

Viesti Kirjoittaja sprintter37 »

Onko joku tuonut sprintteriä euroopasta ja mitä kannattaa huomioida jos sellaisen tuo?
ribaabbariba
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 192
Liittynyt: To 19.01.2006 18:15
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja ribaabbariba »

Kyllähän noita tuodaan,ja heti heitän ilmaan uuden idean: Kuka on ensimmäinen joka tuo DODGE Sprintterin Suomeen? Ovat ison veden takana jonkin verran halvempia jo uutena, mutta tulee tullit ja rahdit päälle.

Onko kukaan laskenu paljo maksais ja kannattaako?
jamppa
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1008
Liittynyt: Pe 06.06.2003 20:35
Paikkakunta: uusimaa

rintteri

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Mäkin kallistuisin tonne ison veden taakse,kun nua verottomat on euroopassa aika saman hintaisia.

Jamppa
sprintter37
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 4
Liittynyt: Ke 21.11.2007 13:35

Re: rintteri

Viesti Kirjoittaja sprintter37 »

jamppa kirjoitti:Mäkin kallistuisin tonne ison veden taakse,kun nua verottomat on euroopassa aika saman hintaisia.

Jamppa
no muutama malliksi, eikö muka ole edullisempia?

311 cdi vm 2004 80 kw ajettu 64000km. hinta 13281 euroa.

316 cdi vm. 05 ajettu 106000km. hinta 16411 euroa.

316 cdi vm. 04 ajettu 110000km. 115kw. hinta 14062.
jamppa
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1008
Liittynyt: Pe 06.06.2003 20:35
Paikkakunta: uusimaa

sprintteri

Viesti Kirjoittaja jamppa »

no eikun hakemaan sitten,kato että on katsastettu 3550 kiloiseksi,
Tarkista onko vebastoa/eberiä ,lämmitettävää peiliä/tuolia


Jamppa
Avatar
Jone M
Valvoja
Valvoja
Viestit: 423
Liittynyt: Su 16.03.2003 17:33
Paikkakunta: Tornio

Re: sprintteri

Viesti Kirjoittaja Jone M »

jamppa kirjoitti:no eikun hakemaan sitten,kato että on katsastettu 3550 kiloiseksi,
Tarkista onko vebastoa/eberiä ,lämmitettävää peiliä/tuolia


Jamppa
Suurimmaksi osaksi ovat 3xx sarjalaiset ovat katsastettu 3500 kokonaispainolle. Saa muutettua jälkeenpäin 3550 painolle jolloin saa kuorma-autoksi suomessa, tosin maksaa hieman. 4xx sarja taas menee kokonaispainoltaan yli 4,5 tn jolloin ei tarvi ylimääräisiä kikkailla. Ja muistutukseksi 9/01 jälkeen rekisteröidyt vaativat suomessa nopeuden rajoittimen. Istuinlämmittimet ovat harvinaista herkkua saksantuonneissa, onpahan tuota pärjätty sekä henkilöautossa että sprintterissä ilmankin. Eipä tuossa muuta ihmeellistä ole.

2xx sarjalaista ei saa katsastettua kuorma-autoksi.
sprintter37
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 4
Liittynyt: Ke 21.11.2007 13:35

Re: sprintteri

Viesti Kirjoittaja sprintter37 »

jamppa kirjoitti:no eikun hakemaan sitten,kato että on katsastettu 3550 kiloiseksi,
Tarkista onko vebastoa/eberiä ,lämmitettävää peiliä/tuolia


Jamppa
jonkunlainen polttoainelämmitin oli muutamassa mitä katsoin. tuo meinas tosiaan unohtua, lämmitettävä tuoli/peilit. hyvä muistutus, kiitti. huoltokirjakin on mutta tiedä sitten voiko niihin luottaa? autot näyttää siistiltä kuvissa ja viikonloppuna pääsee kattomaan oikein paikan päälle niitä.
sprintter37
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viestit: 4
Liittynyt: Ke 21.11.2007 13:35

Re: sprintteri

Viesti Kirjoittaja sprintter37 »

Jone M kirjoitti:
jamppa kirjoitti:no eikun hakemaan sitten,kato että on katsastettu 3550 kiloiseksi,
Tarkista onko vebastoa/eberiä ,lämmitettävää peiliä/tuolia


Jamppa
Suurimmaksi osaksi ovat 3xx sarjalaiset ovat katsastettu 3500 kokonaispainolle. Saa muutettua jälkeenpäin 3550 painolle jolloin saa kuorma-autoksi suomessa, tosin maksaa hieman. 4xx sarja taas menee kokonaispainoltaan yli 4,5 tn jolloin ei tarvi ylimääräisiä kikkailla. Ja muistutukseksi 9/01 jälkeen rekisteröidyt vaativat suomessa nopeuden rajoittimen. Istuinlämmittimet ovat harvinaista herkkua saksantuonneissa, onpahan tuota pärjätty sekä henkilöautossa että sprintterissä ilmankin. Eipä tuossa muuta ihmeellistä ole.

2xx sarjalaista ei saa katsastettua kuorma-autoksi.
mites tuo nopeudenrajoitin, onko kallis paukku? ja onko tietoa että onko muista maista haettu autoja, vaikka belgia, italia, unkari jne.
jamppa
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1008
Liittynyt: Pe 06.06.2003 20:35
Paikkakunta: uusimaa

rajotin

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Taitaa olla pelkkä ohjelmointi homma ,rajottimen asennus.
Ja hinnoista kannattaa katsoa pakut kaupataan useasti ilman
alveja ja ostettaessa ne lisätään sitten hintaan.

Hollanti on paikka josta tulee jonkun verran kuokkiautoja Suomeen.
Sitten auton hausta tuolta itäpuolelta, tuppaa herkästi olemaan
kolarikorjattuja Saksan pelejä.

Jamppa
pasa
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 45
Liittynyt: Ma 23.01.2006 13:11

Viesti Kirjoittaja pasa »

Mites...muistanko lukeneeni jostakin topicista että vakionopeudensäädin olis helpompi asentaa -98 mallisista eteenpäin jälkiasennuksena?? Siis jos ei sitä ole jo siinä valmiina (harvemmin taitaa olla). Ja mites tämä iänikuinen rauta ruostuu ongelma....onkos maalaukseen / pohjatöihin panostettu enemmän jossakin 2000 luvulla jotta tämä tapahtuisi hitaammin?? Heittelin vain kysymyksiä viisaammille!! :D
jamppa
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1008
Liittynyt: Pe 06.06.2003 20:35
Paikkakunta: uusimaa

vakkari

Viesti Kirjoittaja jamppa »

vakkari saadin on ohjelmoitavissa jo -97 vuotisessa 312d mallissa.
väri on yhtä hyvä,tai huono kaikissa Sprinttereissä,nua ovien tiivistekitti
ongelmat on alkupään sprinttereissä ja vitoissa

jamppa
Avatar
BENDER
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 191
Liittynyt: Ti 03.07.2007 06:10
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja BENDER »

Joskus toin yhden ja silloin piti asentaa roiske läpät taakse, kuorman sidonta pisteet konttiin ja vaati vielä lujuus laskelman takaseinästa.
Vastaa Viestiin