w124 300e ei käy eikä kuku Vika löytyi?!
Itse törmäsin samantyyppisiin oireisiin tuon entisen ford merkkisen kulkineen kanssa (koiran kuljetukseen).
Auto toimi kylmänä hyvin, mutta pitemmänlenkin jälkeen alkoi nykiä ja "voima" puuttui täysin.
Ei tosin täysin voi verrata noihin sinun oireisiisi, mutta tuossa minulla teki tankkiin alipainetta ja ei saanut bensaa.
Tankin korkkiin pieni reikä, ja taas toimi.
Tosin mainitsit että bensan paineet olivat OK, mutta ei tämä ainakaan mitään maksa kokeilla josko auttaisi.
(ei kannata porata reikää korkkiin, jätä korkki pois ja heitä koelenkki)
Auto toimi kylmänä hyvin, mutta pitemmänlenkin jälkeen alkoi nykiä ja "voima" puuttui täysin.
Ei tosin täysin voi verrata noihin sinun oireisiisi, mutta tuossa minulla teki tankkiin alipainetta ja ei saanut bensaa.
Tankin korkkiin pieni reikä, ja taas toimi.
Tosin mainitsit että bensan paineet olivat OK, mutta ei tämä ainakaan mitään maksa kokeilla josko auttaisi.
(ei kannata porata reikää korkkiin, jätä korkki pois ja heitä koelenkki)
Tesla Model 3
Ex C300 blueTec hybrid S205
Ex e300 blueTec hybrid s212 facelift
EX 280cdi v6 S211
EX 220 cdi S203
EX 290 TD W210
EX. 250D W124
Ex C300 blueTec hybrid S205
Ex e300 blueTec hybrid s212 facelift
EX 280cdi v6 S211
EX 220 cdi S203
EX 290 TD W210
EX. 250D W124
Vaihappa se sytynohjauspoksi siitä kuskinpuolen lokkarista.Ja kampianturin vikakin ( siis se koneen peräpäässä olevan ) on mersun
vakiovikoja. Se nimittäin ohjaa pelkästään syttyä ke-jetronikissa.Ja ainakin-91 mallissa on koneen lämpöanturi on 2 osanen eli toinen säätää
ruiskua ja töinen syttyä. Ota töpseli irti ja mittaa ohmit navoilta ristiin.
Molemmissa pitäs olla n.150-200 ohmii 80 asteella.
vakiovikoja. Se nimittäin ohjaa pelkästään syttyä ke-jetronikissa.Ja ainakin-91 mallissa on koneen lämpöanturi on 2 osanen eli toinen säätää
ruiskua ja töinen syttyä. Ota töpseli irti ja mittaa ohmit navoilta ristiin.
Molemmissa pitäs olla n.150-200 ohmii 80 asteella.
soppaa saa moitteetta, ei onkkelmaa siinä.tankkiin alipainetta ja ei saanut bensaa.
Anturit mitattu ja arvot sattuu käyrälle.lämpöanturi on 2 osanen eli toinen säätää
ruiskua ja töinen syttyä. Ota töpseli irti ja mittaa ohmit navoilta ristiin.
Molemmissa pitäs olla n.150-200 ohmii 80 asteella.
Tarkistetaanpa vielä tuo kampura-anturi.
Syttypoksi ei ainakaan lämpiä ja kipinäpuolella se vika ei korjaamon kaverien mukaan ole.
Lambda on siellä auton alla juuri ennen katalysaattoria ja osoittaa ylöspäin eli pitää ryömiä auton alle jotta sen näkee.
MB E280 CDI 4Matic -07 AMG-Look
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
moro
Joo en kerinny lukee palstaa vähään aikaan. Kokeileppa mitata nyt se vastus.
-Auto sammuksissa
-Virranjakajankansi irti
-Pyörijä irti
Nyt sieltä pitäisi näkyä 2 n. 2mm leveää "lätyskää" ( menevät virranjakajan kyljestä ulos ja "sytkäboxin" johtoliitin tulee näihin kiinni).
-Mittaa vastus muistaakseni n. 600-1000 ohmia kylmänä, jaa kuumana vähemmin.
-Kun kone on vikaantunut mittaa uudelleen, tässä kohdassa minun vika paljastui, vastusta ei ollut ja kone ei käynistynyt. Seuraavaksi kone käynnistyi vasta kun vastus oli tullut takaisin.
Kokeile, ja jos jäi kysyttävää kysele nyt kerkeän useammin vastailemaan
-Auto sammuksissa
-Virranjakajankansi irti
-Pyörijä irti
Nyt sieltä pitäisi näkyä 2 n. 2mm leveää "lätyskää" ( menevät virranjakajan kyljestä ulos ja "sytkäboxin" johtoliitin tulee näihin kiinni).
-Mittaa vastus muistaakseni n. 600-1000 ohmia kylmänä, jaa kuumana vähemmin.
-Kun kone on vikaantunut mittaa uudelleen, tässä kohdassa minun vika paljastui, vastusta ei ollut ja kone ei käynistynyt. Seuraavaksi kone käynnistyi vasta kun vastus oli tullut takaisin.
Kokeile, ja jos jäi kysyttävää kysele nyt kerkeän useammin vastailemaan
nonnii, nyt on vaihdettu myös ilmamäärämittari ja määräjakaja.
tuntuis toimivan, ainoastaan tuo tyhjäkäynti seilaa vielä 700 ja 1500 kierroksen välillä. Epäillykset kohdistuvat kammenkulman anturiin/johtoon? Vaiko joku muu?
Andya, en ehtinyt tuota vastusta mittailla, pitää kokeilla jahka ilmat lämpiää ( ei tallia, pakkasta -12 )
Kiitoksia kaikille vastanneille
tuntuis toimivan, ainoastaan tuo tyhjäkäynti seilaa vielä 700 ja 1500 kierroksen välillä. Epäillykset kohdistuvat kammenkulman anturiin/johtoon? Vaiko joku muu?
Andya, en ehtinyt tuota vastusta mittailla, pitää kokeilla jahka ilmat lämpiää ( ei tallia, pakkasta -12 )
Kiitoksia kaikille vastanneille

ei perk! Taas se alotti jumalaattoman nykimisen. Ei voi ymmärtää
seuraava osoite Kuusakoski, stana!
Jos jotakuta enää jaksaa kiinnostaa kerrataanpa vielä....
pirssi: W124 300te 4-matic 1987 ke-jetronikilla
oireet: käynnistyy kuin palmun alta, lämmettyään nykii, meinaa hyytyä, tupsauttelee mustaa savua ja jos erehtyy nykimisen aikana painamaan kaasua sammuu se ryökäle saman tein. Kun sammuu, ei meinaa lähteä käyntiin kirveelläkään. Tyhjäkäynti seilaa välillä 700-2300 rpm.
Vaihdettu: määräjakaja ja ilmamäärämittari, ruiskun poksi, ylisuojajänniterele, bensapumpun rele, virranjakaja kokonaan, puola, tulpanjohdot, tulpat, ilmanputsari
tarkastettu: bensanpaineet, lämpötila-anturit, bensapumppu kaikki ok, sytytys kohdallaan.
Seuraavaksi tarkistetaan: se vastus virranjakajalta, kammenkulma-anturi, mikrokytkin
Seuraavaksi vaihdetaan: syttyboksi, koko auto
kiitti, joko riitti........................................

seuraava osoite Kuusakoski, stana!
Jos jotakuta enää jaksaa kiinnostaa kerrataanpa vielä....
pirssi: W124 300te 4-matic 1987 ke-jetronikilla
oireet: käynnistyy kuin palmun alta, lämmettyään nykii, meinaa hyytyä, tupsauttelee mustaa savua ja jos erehtyy nykimisen aikana painamaan kaasua sammuu se ryökäle saman tein. Kun sammuu, ei meinaa lähteä käyntiin kirveelläkään. Tyhjäkäynti seilaa välillä 700-2300 rpm.
Vaihdettu: määräjakaja ja ilmamäärämittari, ruiskun poksi, ylisuojajänniterele, bensapumpun rele, virranjakaja kokonaan, puola, tulpanjohdot, tulpat, ilmanputsari
tarkastettu: bensanpaineet, lämpötila-anturit, bensapumppu kaikki ok, sytytys kohdallaan.
Seuraavaksi tarkistetaan: se vastus virranjakajalta, kammenkulma-anturi, mikrokytkin
Seuraavaksi vaihdetaan: syttyboksi, koko auto
kiitti, joko riitti........................................
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 7
- Liittynyt: Ti 14.08.2007 23:41
[q
Seuraavaksi vaihdetaan: syttyboksi, koko auto
Jos vika on paikallistettu sytytysboksiin niin apu voipi löytyä nykimiseen täältä: http://www.pointone-gmbh.com/?main=korjaus
Seuraavaksi vaihdetaan: syttyboksi, koko auto
Jos vika on paikallistettu sytytysboksiin niin apu voipi löytyä nykimiseen täältä: http://www.pointone-gmbh.com/?main=korjaus
Mitenkäs se tuota... Onkos tossa KE-jetrossa minkälainen paineentasausventtiili siinä imusarjalle tullessa?
Onko niissä ylipäätänsä semmoista?
Siihen aikaan kun en vielä mitään tienny, ni ajoin ooppelilla. Siinä oli muistaakseni L tai LE-jetronic, ja paineentasaus kun rupes teneppuilemaan, niin oireet oli vahvasti tuon suuntaiset.
Onko niissä ylipäätänsä semmoista?
Siihen aikaan kun en vielä mitään tienny, ni ajoin ooppelilla. Siinä oli muistaakseni L tai LE-jetronic, ja paineentasaus kun rupes teneppuilemaan, niin oireet oli vahvasti tuon suuntaiset.
Ville
Otan Mersuni, kuten olueni. Pitkänä. 280 SEL.
Otan Mersuni, kuten olueni. Pitkänä. 280 SEL.
Onko tuossa 4-matic käsivalintaisella vaihteistolla?
On aika harvinainen.
Noiden oireiden mukaisia vikoja voi olla paljon, mutta
melko isolla todennäköisyydellä kyseessä on sähkövika,
joka liittyy moottorinohjaukseen.
Muistaakseni yhtenä ongelmana voisi olla kampikulmaa lukevan
anturin liian suuri etäisyys anturin toiseen puoliskoon.
Ilmeisesti kyseessä on magneettianturi, joka tuottaa pulssin
aina kun magneetti heilahtaa ohitse.
Jos tuo auto olisi uudempi, niin kyseessä olisi johtosarjan eristevika.
Olisiko se edellä mainittu anturin viallinen eriste voinut vioittaa
säätölaatikkoa?
Korjaamo lähestyisi asiaa vaihtamalla osia, kunnes vika korjaantuu.
Jos autoa on hitsattu tai jos on annettu käynnistysapua, niin ylijännite
voi hajottaa paikkoja. Jopa akun lataaminen voi tuottaa haitallisen
ylijännitteen. Yleensä suojaukset toimivat, mutta jospa niissä on
ollut vikaa...
Koska monella autokorjaamolla on jostain syystä tapana olla
irrottamatta akkua hitsauksen ajaksi koska "ei se hajoa" ja joku
voi ihmetellä, miten 12 V laturi tai käynnistysapu voi tuottaa
vaarallisen ylijännitteen, niin pannaanpa tähän selitys.
Kyseessä on sähkömagneettinen induktio, joka tarkoittaa että
virran aiheuttamaan magneettikenttään varastoituu energiaa, joka
purkautuessaan voi aiheuttaa suuren jännitteen. Kun käämin läpi kulkee
virtaa, syntyy magneettikenttä, joka varastoi energiaa. Energiaa on
sitä enemmän, mitä isompi on käämi ja virta. Käämejä on mm.
sähkömoottoreissa ja muuntajissa. Kun autoa käynnistetään,
käynnistinmoottorin käämiin varastoituu energiaa virran kulkiessa
käämin läpi. Kun avain päästetään, virtapiiri katkeaa äkillisesti.
Virta ei kuitenkaan katkea, koska käämin induktanssi vastustaa
virran muutosta. Virta etsii nyt uuden kulkutien ja jatkuu niin kauan,
kunnes kaikki energia on purkautunut. Jos virralle ei ole muuta reittiä
kuin ilmaväli, jännite ilmavälissä kasvaa niin suureksi kuin tarvitaan,
jotta sähkö loikkaisi ilmavälin yli. Tämä jännite on noin kilovoltti
millimetriä kohti. Ilmavälissä olevan kipinän voi nähdä silmällä.
Ilmaväli voi sijaita releen kärkien välissä tai muualla, sähkö etsii
aina helpoimman reitin. Mainittu kilovolttien jännite pystyy hajottamaan
puolijohteita, joita on autossa esim. juuri suihkutuksen ohjauslaatikossa.
Auto suojataan tarjoamalla virralle turvallinen kulkutie, joka ei
hajota paikkoja. Tämä sisältää yleensä zenerdiodin ja vastuksen.
Zeneri alkaa johtaa aina, kun jännite ylittää vaarallisen arvon, joka on
esim. 20 volttia akkujännitteen suunnassa ja 0,7 volttia toisessa
suunnassa. Zenerin läpi kulkeva virta ohjataan vielä vastukseen, jossa
virran energia muuttuu lämmöksi. Jos ylijännite on riittävän suuri
esim. salaman takia, myös zener voi hajota. Suojausten paikat
harkitaan tarkasti, mutta silti ylijännite voi iskeä, kun autoon
kytketään vieraita sähkölaitteita.
On aika harvinainen.
Noiden oireiden mukaisia vikoja voi olla paljon, mutta
melko isolla todennäköisyydellä kyseessä on sähkövika,
joka liittyy moottorinohjaukseen.
Muistaakseni yhtenä ongelmana voisi olla kampikulmaa lukevan
anturin liian suuri etäisyys anturin toiseen puoliskoon.
Ilmeisesti kyseessä on magneettianturi, joka tuottaa pulssin
aina kun magneetti heilahtaa ohitse.
Jos tuo auto olisi uudempi, niin kyseessä olisi johtosarjan eristevika.
Olisiko se edellä mainittu anturin viallinen eriste voinut vioittaa
säätölaatikkoa?
Korjaamo lähestyisi asiaa vaihtamalla osia, kunnes vika korjaantuu.
Jos autoa on hitsattu tai jos on annettu käynnistysapua, niin ylijännite
voi hajottaa paikkoja. Jopa akun lataaminen voi tuottaa haitallisen
ylijännitteen. Yleensä suojaukset toimivat, mutta jospa niissä on
ollut vikaa...
Koska monella autokorjaamolla on jostain syystä tapana olla
irrottamatta akkua hitsauksen ajaksi koska "ei se hajoa" ja joku
voi ihmetellä, miten 12 V laturi tai käynnistysapu voi tuottaa
vaarallisen ylijännitteen, niin pannaanpa tähän selitys.
Kyseessä on sähkömagneettinen induktio, joka tarkoittaa että
virran aiheuttamaan magneettikenttään varastoituu energiaa, joka
purkautuessaan voi aiheuttaa suuren jännitteen. Kun käämin läpi kulkee
virtaa, syntyy magneettikenttä, joka varastoi energiaa. Energiaa on
sitä enemmän, mitä isompi on käämi ja virta. Käämejä on mm.
sähkömoottoreissa ja muuntajissa. Kun autoa käynnistetään,
käynnistinmoottorin käämiin varastoituu energiaa virran kulkiessa
käämin läpi. Kun avain päästetään, virtapiiri katkeaa äkillisesti.
Virta ei kuitenkaan katkea, koska käämin induktanssi vastustaa
virran muutosta. Virta etsii nyt uuden kulkutien ja jatkuu niin kauan,
kunnes kaikki energia on purkautunut. Jos virralle ei ole muuta reittiä
kuin ilmaväli, jännite ilmavälissä kasvaa niin suureksi kuin tarvitaan,
jotta sähkö loikkaisi ilmavälin yli. Tämä jännite on noin kilovoltti
millimetriä kohti. Ilmavälissä olevan kipinän voi nähdä silmällä.
Ilmaväli voi sijaita releen kärkien välissä tai muualla, sähkö etsii
aina helpoimman reitin. Mainittu kilovolttien jännite pystyy hajottamaan
puolijohteita, joita on autossa esim. juuri suihkutuksen ohjauslaatikossa.
Auto suojataan tarjoamalla virralle turvallinen kulkutie, joka ei
hajota paikkoja. Tämä sisältää yleensä zenerdiodin ja vastuksen.
Zeneri alkaa johtaa aina, kun jännite ylittää vaarallisen arvon, joka on
esim. 20 volttia akkujännitteen suunnassa ja 0,7 volttia toisessa
suunnassa. Zenerin läpi kulkeva virta ohjataan vielä vastukseen, jossa
virran energia muuttuu lämmöksi. Jos ylijännite on riittävän suuri
esim. salaman takia, myös zener voi hajota. Suojausten paikat
harkitaan tarkasti, mutta silti ylijännite voi iskeä, kun autoon
kytketään vieraita sähkölaitteita.
Eikös kampiakselin anturi ole ainoastaan vikatesteriä varten,
anturin johto nimittäin menee suoraan pistokkeelle eikä sieltä jatka matkaansa,kun kone rupeaa uudestaan temppuilemaan,niin ota määränjakajan kyljestä paineen säätimen pistoke irti,temppuileeko vielä?
Meinaan että jos ei vieläkään toimi,niin voi sulkea kaikki ruiskun ohjaukseen liittyvät asiat poies.onkohan vaihtamasi määränjakaja varmasti ehjä.(oman kokemuksen mukaan niitä ehjiä käytettyjä vaikea löytää) lämmetessään ruisku pudottaa seokset laihemmalle,jollon kulunut määränjakaja ei pysty tuottamaan tarpeeksi painetta suuttimille.
anturin johto nimittäin menee suoraan pistokkeelle eikä sieltä jatka matkaansa,kun kone rupeaa uudestaan temppuilemaan,niin ota määränjakajan kyljestä paineen säätimen pistoke irti,temppuileeko vielä?
Meinaan että jos ei vieläkään toimi,niin voi sulkea kaikki ruiskun ohjaukseen liittyvät asiat poies.onkohan vaihtamasi määränjakaja varmasti ehjä.(oman kokemuksen mukaan niitä ehjiä käytettyjä vaikea löytää) lämmetessään ruisku pudottaa seokset laihemmalle,jollon kulunut määränjakaja ei pysty tuottamaan tarpeeksi painetta suuttimille.
Talossa:
300ce 24v -90
c200 kompressor 2002
sl 500 -96
ex 300ce 24v -90
ex 300ce 24v -90
ex 3,4 amg 300e 24v -92
ex 500sec -84 amg look
ex 2.3 16v 190e -86
ex 2.3 16v 190e -84
Ascona B 2.0E
300ce 24v -90
c200 kompressor 2002
sl 500 -96
ex 300ce 24v -90
ex 300ce 24v -90
ex 3,4 amg 300e 24v -92
ex 500sec -84 amg look
ex 2.3 16v 190e -86
ex 2.3 16v 190e -84
Ascona B 2.0E
nyt se on sitten maannut kaksi viikkoa korjaamolla eikä mitään ole tapahtunut. Käy välillä viidellä pytyllä...
Muttakun seos menee rikkaalle.....
Tässä on vielä pari viikkoa aikaa, sitten se pitäsisi katsastaa.
Jos ei korjaannu tiputtaa se kilpensä
jep, viisipykäläisellä mauaalilla.Onko tuossa 4-matic käsivalintaisella vaihteistolla?
On aika harvinainen
siis sytytyksen ohjausyksikköä? Mahdollisesti mutta korjaamon kaverin mielestä sytytys toimii. Ruiskun ohjausyksikkö vaihdettu.Olisiko se edellä mainittu anturin viallinen eriste voinut vioittaa
säätölaatikkoa?
Ei sinä aikana kun olen auton omistanut. Hitsattu ei ole, ruosteeton peli.Jos autoa on hitsattu tai jos on annettu käynnistysapua
Ainaskin jos sen johdon tempaisee irti, sammuu koko kone.Eikös kampiakselin anturi ole ainoastaan vikatesteriä varten
Myyjän mukaan toimivasta saksantuontiautosta purettu.onkohan vaihtamasi määränjakaja varmasti ehjä.(oman kokemuksen mukaan niitä ehjiä käytettyjä vaikea löytää) lämmetessään ruisku pudottaa seokset laihemmalle
Muttakun seos menee rikkaalle.....
Tässä on vielä pari viikkoa aikaa, sitten se pitäsisi katsastaa.
Jos ei korjaannu tiputtaa se kilpensä

Tuolla aikaisemmin joku jo mainitsikin tukkeutuneesta äänenvaimentimesta. Mulla oli joskus autossa samoja oireita, tutkivat merkkikorjaamossa ja muutamassa muussakin korjaamossa, vikaa ei löytynyt. Sitten yksi "kyläseppä" käski tutkia pakoputken. Vaihdoin putken ja oireet häipyivät vanhan putken mukana.
- vito500tkm
- Asiantuntija
- Viestit: 1383
- Liittynyt: To 27.07.2006 23:37
Onko kampiakselin anturia tarkastettu. Anturi irti ja tarkastus. Voi olla että anturiin on kertynyt metallihilettä, joka aiheuttaa signaalin vääristymää. Jos anturi on ok ja hammaskehän kaikki hampaatkin on kunnossa niin kokeilisin vielä uudella anturilla. Moottorin/sytytysyksikön maadotus varmaan tarkistettu?
anteex että vaivaan taas...
Sain koslan takas "korjaamolta", eivät osanneet/halunneet tehdä sille enää mitään... Nyt ois lämmin talli vahäksi aikaa jotta tarkenee ruuvvailla.
Kävin Hartikaisella kysymässä uusien osien hintaa, kaveri sano jotta boksi 800 euroo ja kammenkulma-anturi 202 euroa, kiitos.
Sanoin näkemiin.
Purkaamolta sitten löytyi 260E josta ryöväsin ko. osat.
Mutta käykö ne kolmisataseen, nummerot ei nääs täsmää.
sytty, ulkonäkö miltei sama, kaikki liittimet ym. samanlaisia
300e 005 545 8732
260e 006 545 7632
anturi, halkaisia ja pituus täsmää
300e 002 163 5628
260e 002 153 3328
Jos kokeilen tuolla syttyboksilla, saako sillä vain enemmän vahinkoa aikaan?
Ja vielä yksi kysymys:
lämpeneekö ehjä syttyboksi ( siis se siinä lokasuojassa ) ollenkaan? Tiedän että jos se on kuuma kuin hellankoukku se on rikki, mutta minun on kylmä kuin kapakala vielä puolentunnin ajelunkin jälkeen, myös käyntihäiriöiden aikana...
seuraavaksi lähtee pakoputkisto hevonv....
kiitos
Sain koslan takas "korjaamolta", eivät osanneet/halunneet tehdä sille enää mitään... Nyt ois lämmin talli vahäksi aikaa jotta tarkenee ruuvvailla.
Kävin Hartikaisella kysymässä uusien osien hintaa, kaveri sano jotta boksi 800 euroo ja kammenkulma-anturi 202 euroa, kiitos.
Sanoin näkemiin.
Purkaamolta sitten löytyi 260E josta ryöväsin ko. osat.
Mutta käykö ne kolmisataseen, nummerot ei nääs täsmää.
sytty, ulkonäkö miltei sama, kaikki liittimet ym. samanlaisia
300e 005 545 8732
260e 006 545 7632
anturi, halkaisia ja pituus täsmää
300e 002 163 5628
260e 002 153 3328
Jos kokeilen tuolla syttyboksilla, saako sillä vain enemmän vahinkoa aikaan?
Ja vielä yksi kysymys:
lämpeneekö ehjä syttyboksi ( siis se siinä lokasuojassa ) ollenkaan? Tiedän että jos se on kuuma kuin hellankoukku se on rikki, mutta minun on kylmä kuin kapakala vielä puolentunnin ajelunkin jälkeen, myös käyntihäiriöiden aikana...
seuraavaksi lähtee pakoputkisto hevonv....

kiitos
menee yksinkeskusteluksi, mutta vika taisi löytyä
Vaihdoin kammenkulman anturin ja muutaman huononnäköisen sähköjohdon sekä rasvasin kaasuvivuston.
Nyt taitaa pelittää, ainaskin 20km koeajolenkillä toimi moitteetta.
Hieman tyhjäkäynti seilaa välillä 700-1000, täytyy tuo lisäilmaluisti vielä
käpistellä.
kiitos kärsivällisyydestä ja vinkeistä.

Vaihdoin kammenkulman anturin ja muutaman huononnäköisen sähköjohdon sekä rasvasin kaasuvivuston.
Nyt taitaa pelittää, ainaskin 20km koeajolenkillä toimi moitteetta.
Hieman tyhjäkäynti seilaa välillä 700-1000, täytyy tuo lisäilmaluisti vielä
käpistellä.
kiitos kärsivällisyydestä ja vinkeistä.

palatakseni mersun käyntiin
[quote="Blitzvan"]menee yksinkeskusteluksi, mutta vika taisi löytyä
Vaihdoin kammenkulman anturin ja muutaman huononnäköisen sähköjohdon sekä rasvasin kaasuvivuston.
Saitko kammenkulma anturista mitattua erovaisuuksia rikkinäinen-> toimiva,itselläni kiukkuilee 6kone imupuolelta paukkuu välillä ja tehot kateissa.osia vaihdettu jo turhankin paljon ,
tulpat ,johdot ,virranjakajan kansi,toinen imusarja hilppeineen...
ei selvyyttä ja epäilys sytytykseen kolkuttaa..
Vaihdoin kammenkulman anturin ja muutaman huononnäköisen sähköjohdon sekä rasvasin kaasuvivuston.
Saitko kammenkulma anturista mitattua erovaisuuksia rikkinäinen-> toimiva,itselläni kiukkuilee 6kone imupuolelta paukkuu välillä ja tehot kateissa.osia vaihdettu jo turhankin paljon ,
tulpat ,johdot ,virranjakajan kansi,toinen imusarja hilppeineen...
ei selvyyttä ja epäilys sytytykseen kolkuttaa..
- Voihanrontti
- Mersumies
- Viestit: 789
- Liittynyt: Ma 08.01.2007 22:09
- Paikkakunta: JKL
Tuo on hienoa että et luovuttanut!!Kiva et vika löytyi:)Blitzvan kirjoitti:menee yksinkeskusteluksi, mutta vika taisi löytyä
Vaihdoin kammenkulman anturin ja muutaman huononnäköisen sähköjohdon sekä rasvasin kaasuvivuston.
Nyt taitaa pelittää, ainaskin 20km koeajolenkillä toimi moitteetta.
Hieman tyhjäkäynti seilaa välillä 700-1000, täytyy tuo lisäilmaluisti vielä
käpistellä.
kiitos kärsivällisyydestä ja vinkeistä.
itse luin jännittyneenä noista oireista ja mietin mikä vois olla mut tosi hienoo et olet mersun kans taas väleis!!