![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Pitääkö tässä vaihta takas w124:een tuon ominaisuuden takia..?
Joo, asr:n saa pois päältä napista... eli pitää siis leikitellä sitten yli 40:n vauhdissa....AM kirjoitti:Se ETS kummittelee aina, ei saa pois päältä. Jos ASR löytyy niin sen saa pois, jos katkaisija löytyy.ETS kytkeytyy päälle vain alle 40km/h nopeudessa, mutta jatkaa toimintaa jos lyö tyhjää koko ajan 80km/h asti. Jarruttaa vain sutivaa pyörää.
Eli hauskuutta on kunhan ajaa yli 40km/h
Ainakin tuossa E500:ssa saa kaikki pois pelistä joten uskoisin että väyrysessäkin onnistuu-> testerin pistokkeesta pari nastaa "hyppylangalla" yhteen niin menee ns. tehonmittaus tilaan (ABS yms. herkut poissa pelistä ja kaasukin hieman toisenlainen käyttää joten ei kiva kadulla) ....näin ainakin tässä lähimaastossa olevalla virallisella Bosch autosähkökorjaamolla joka tekee myös noita tehonmittauksia yms. säätöjä-> testeristä löytyi ohje ja asian osaava sen kyllä sieltä löytääTaunusTomi kirjoitti:Tossa muutama viikko sitten olin penkittämässä omaa väykkyä ja todettiin että ei sitä luistonestoa saa pois millään..oli turha reissu prkeleeli väyrystä on turha pistää penkkiin kun ei anna kaikkia tehoja pihalle.
Jaa, nyt ei kyllä tajua.meze1 kirjoitti:....elikkäs, tiedän kyllä napin keskikonsulissa, vaihdekepin vieressä, mutta sillä ei saa kokonaan tuota luistonestoa pois.. mikäs se semmonen oikein on..?Milläs tai mitenkä pääsee vetelemään tuttuun tapaan noita mukavia luisuja.. onko kaikki talven hauskuus nyt siis poissa.....
Pitääkö tässä vaihta takas w124:een tuon ominaisuuden takia..?
Mulla ei ollut ongelmia penkityksessä tai sitten autossani on enemmän tehoa kuin mitattiinTaunusTomi kirjoitti:Tossa muutama viikko sitten olin penkittämässä omaa väykkyä ja todettiin että ei sitä luistonestoa saa pois millään..oli turha reissu prkeleeli väyrystä on turha pistää penkkiin kun ei anna kaikkia tehoja pihalle.
Mulla facelift eli -01 malli,luistoneston poistaminen poistaa sen kokonaan. On vain kuten piippu sanoi,aivan holtiton ilman luistonestoa kun vertaa vaikka 124 koriseen jolla voi vetää millaista sladia haluaa. Väyrynen tekee ihme liikkeitä,kannattaa testailla ISOLLA aukealla missä ilman luistonestoa ensimmäisiä testejä ajaapiippu kirjoitti:Villi veikkaus, mutta oliskohan noissa W210:ssä eroa onko ennen vai jälkeen faceliftinMeinaan kun pikkuveljen -00 W210:ssä tosiaan pystyy suditella napinpainettua ihan kuinka haluaa. Joten olisko nyt niin että noihin on tullut faceliftin mukana jokin muutos ? Tai sitten penkissä (etupyörät ei pyöri ollenkaan) auto ei anna kaikkea tehoaan napinpainettua vaikka ajossa olisikin poissa.....
ps. on muuten alustageometrian suunnittelu unohdettu tuon luistoneston mukaan tultua-> luisuissa ei mitään tolkkua, tekeen ihan käsittämättömiä liikkeitä vaikka tullut muilla takavetoisilla ja nelivetoisilla ajettua jokunen metri vinossakin
Samalla lailla se pelaa tuossa äipän 99-mallin Väykyssä.jpk kirjoitti:Mulla facelift eli -01 malli,luistoneston poistaminen poistaa sen kokonaan. On vain kuten piippu sanoi,aivan holtiton ilman luistonestoa kun vertaa vaikka 124 koriseen jolla voi vetää millaista sladia haluaa. Väyrynen tekee ihme liikkeitä,kannattaa testailla ISOLLA aukealla missä ilman luistonestoa ensimmäisiä testejä ajaapiippu kirjoitti:Villi veikkaus, mutta oliskohan noissa W210:ssä eroa onko ennen vai jälkeen faceliftinMeinaan kun pikkuveljen -00 W210:ssä tosiaan pystyy suditella napinpainettua ihan kuinka haluaa. Joten olisko nyt niin että noihin on tullut faceliftin mukana jokin muutos ? Tai sitten penkissä (etupyörät ei pyöri ollenkaan) auto ei anna kaikkea tehoaan napinpainettua vaikka ajossa olisikin poissa.....
ps. on muuten alustageometrian suunnittelu unohdettu tuon luistoneston mukaan tultua-> luisuissa ei mitään tolkkua, tekeen ihan käsittämättömiä liikkeitä vaikka tullut muilla takavetoisilla ja nelivetoisilla ajettua jokunen metri vinossakin