Avaimen pariston vaihto?

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
E200
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 59
Liittynyt: Ke 12.07.2006 14:23
Paikkakunta: Tampere

Avaimen pariston vaihto?

Viesti Kirjoittaja E200 »

:D Älkää ny suuttuko, mä koitin ettiä haulla, en vaan löytäny..ja nää mersut on niin vikasia vehkeitä että näitä juttuja on liikaa läpikahlattavaksi!!

Miten ihmeessä se paristo vaihdetaan väyrysen avaimeen? Mä en saa siittä avaimesta muuta ku sen "avaimen" irti? :?
MB E 270cdi T STW vm.2000 Almost fully loaded

Mutta on olemassa kolme KOVAA, JUMALA, TAPPARA ja PATE MUSTAJÄRVI!! -Costello
Avatar
Esa H.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3619
Liittynyt: To 18.12.2003 11:02
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Esa H. »

Avantgarde kirjoitti:
Ööö.. Kuinka tälläiseen infrapuna-avaimeen saa vaihdettua patterin?..
Aikani pyörittelin ja ihmettelin avainta, muttei sen salat mulle auenneet
Avain on tuosta vuosimallin 2000 väyrysestä.
Metalliosa pois ja avaimen yläosa nostamalla pois. Patterit ovat siinä kä-teen jäävässä osassa ...

Käyttöohjekirja on aika hyvä näissä hommissa :wink:
Tuo käyttöohjekirja kannattaa hankkia, taisi maksaa jotain nelisenkymppiä :wink:
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)

ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
E200
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 59
Liittynyt: Ke 12.07.2006 14:23
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja E200 »

Huomasin kyllä että siinä on se kansi, mutta irti se ei lähde ilman väkivaltaa. On pitänyt se käyttöohje hankkia..on vaan "jääny"..

Kiitos kuitenkin avustanne.
MB E 270cdi T STW vm.2000 Almost fully loaded

Mutta on olemassa kolme KOVAA, JUMALA, TAPPARA ja PATE MUSTAJÄRVI!! -Costello
räätäli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 104
Liittynyt: Ke 13.07.2005 18:54

Viesti Kirjoittaja räätäli »

Heippa ei siinä saa käyttää väkivaltaa vaan tekniikka laji on tämkin eli kun avain on otettu pois niin sen kärjellä painetaan siellä kolossa oleva lukitus auki niin saadaan kammettua se pattereita pitävä osa käteen.
PS. kuinka usein joudutte vaihtamaan pattereita ?

Hyvää syksyn jatkoa kaikille toivotaa räätäli.
Avatar
Esa H.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3619
Liittynyt: To 18.12.2003 11:02
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Esa H. »

räätäli kirjoitti:Heippa ei siinä saa käyttää väkivaltaa vaan tekniikka laji on tämkin eli kun avain on otettu pois niin sen kärjellä painetaan siellä kolossa oleva lukitus auki niin saadaan kammettua se pattereita pitävä osa käteen.
PS. kuinka usein joudutte vaihtamaan pattereita ?

Hyvää syksyn jatkoa kaikille toivotaa räätäli.
Laitoinkin jo aikaisemmin E200:lle kuvan ohjekirjasta, jossa patterinvaihto neuvotaan..
Mulla on ongelma tuo vara-avain. Oli aika hengetön (punanen ledi just ja just vilkahti), kun sain tuon auton alleni. Eikä avain toiminut. Patterinvaihto ei tuonut korjausta asiaan. Uuden hinta jotain sataviiskyt egee.
Taitaa olla jotain häikkää noissa kontaktipinnoissa tai juotoksissa. Haulla löytyi yksi topicci, jossa ko. ongelmaa käsitelty.
By the way, mulla oli se liuska, johon patterit tulee, h**vetin tiukassa. Kärkipihdeille lopulta antautui..
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)

ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Vastaa Viestiin