11,90 300 D varttimaili
- Antti A.
- Dieselspesialisti
- Viestit: 121
- Liittynyt: Ti 04.11.2003 22:13
- Paikkakunta: Mynämäki / Turku
Nopeus tulee vakiona ABS-antureiden signaaleista.Mika.T kirjoitti:Itellä kans tulossa manuaali 290seen 722.3 loota. Miten ajarolli on tehnyt nopeuden mittauksen? Onko se edes laatikossa tuossa? Ei ole tullut sitä vertaa tutkittua.
HX40 Super nyt on paikallaan. Lisää ilmaahan tuo toki huutais, eli pieneksi ahdin vähän käy, mutta tuon saa vielä kohtuudella herätettyä.veskola kirjoitti:Minkäs kokoisella turbolla sitä nykyään ajellaan ?
Renkaat oli juurikin nuo BF Goodrichin drag radialit. Hyvä rata ja 0.7bar lähtöpaineet auttaa kanssa kummasti tuossa ekalla 18 metrillä.nokileka kirjoitti:Millä renkailla tuollaiset 60 jalan ajat saadaan?
Nimim. g-Force™ T/A® Drag Radial renkaat vielä paketissa autotallin nurkassa
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 378
- Liittynyt: La 05.03.2005 19:17
- Paikkakunta: Kangasala
- Viesti:
Yritystä ei ole puuttunut - eikä pioneerihenkeä
Tuolla Petrin vanhallakin kokoonpanolla ois varmaan 11,5s alitus ollut jo aika lähellä mutta kun tavoitteet on tyyliin "no compromises" niin sitä joutuu säätään vähän enemmän
Toivottavasti auto on nipussa ja toimii Kiikalassa niin saadaan tälle kesälle kunnon pohja-aika riisselille


Toivottavasti auto on nipussa ja toimii Kiikalassa niin saadaan tälle kesälle kunnon pohja-aika riisselille

Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
W126 300SD -84 talviunilla.
Lavetti (S124-OM603-ST) Yhteishuoltajuudessa.
“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?”
MB 313 CDI Kasten -00.
W126 300SD -84 talviunilla.
Lavetti (S124-OM603-ST) Yhteishuoltajuudessa.
“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?”
Kiikalassa on huonompi pito
toivottavasti pysyy radalla.
Oikein harmittaa kun olisi mahtava taas kerran tulla sinne katsomaan, ja ihan juhlistamaan pyöreitä vuosia, mutta on menoa, koirahommeleita
Peukutellaan kuitenkin ja illalla heti luetaan täältä tuloksia...

Oikein harmittaa kun olisi mahtava taas kerran tulla sinne katsomaan, ja ihan juhlistamaan pyöreitä vuosia, mutta on menoa, koirahommeleita

Peukutellaan kuitenkin ja illalla heti luetaan täältä tuloksia...
Lisää tietoa: www.skg.fi
Maltti on valtttia ja vanha totuus on että pessimisti ei pety, ainakaan pahasti
penkki meni tänään pieleen osittain.
Positiivista oli että kun antaa viisaampien tarkistaa kytkennät niin löytyi yksi väärin kytketty letku, ahtopaineen ohjauksesta.
Penkitys ei onnistunut kun ei saatu pakokaasu imurin letkuja vedettyä tonne sivulle niin että hallissa olis voinut jotain penkittää
Diesel kun savuttaa jonkun verran
Yks koeveto kuitenkin tehtiin mutta luistoa kylmillä renkailla oli niin paljon ettei mitään saatu paperille.
Kone kuitenkin toimii ja tehojakin tuntuis olevan, joten lauantai aamuna lähdetään kohti Kiikalaa

Positiivista oli että kun antaa viisaampien tarkistaa kytkennät niin löytyi yksi väärin kytketty letku, ahtopaineen ohjauksesta.
Penkitys ei onnistunut kun ei saatu pakokaasu imurin letkuja vedettyä tonne sivulle niin että hallissa olis voinut jotain penkittää


Yks koeveto kuitenkin tehtiin mutta luistoa kylmillä renkailla oli niin paljon ettei mitään saatu paperille.
Kone kuitenkin toimii ja tehojakin tuntuis olevan, joten lauantai aamuna lähdetään kohti Kiikalaa
"Jokainen tekee virheitä mutta minä tiedän niistä eniten"
Tuonne kiikalaan olis tarkoitus itsekkin hilautua lauantaina. Vähän vaan käy yksitoikkoiseksi täältä keskisuomesta jyrätä joka viikonloppu tuonne suunnalle
Vielä kun sais huoltojoukkoja mukaan mutta kaikki kaverit on varmaan niin krapulassa lauantai aamuna että lähdettävä yksin ajelemaan.
Toivottavasti mersu pelaa lauantaina hyvin ja kelitkin suosivat.

Toivottavasti mersu pelaa lauantaina hyvin ja kelitkin suosivat.
diipa daapa...
Pientä vaaraa ilmassa jooPetri K kirjoitti:Näyttää olevan pieni sateen riski iltapäivällä Kiikalassa?

http://www.accuweather.com/world-index- ... 02|KIIKALA
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
W126 300SD -84 talviunilla.
Lavetti (S124-OM603-ST) Yhteishuoltajuudessa.
“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?”
MB 313 CDI Kasten -00.
W126 300SD -84 talviunilla.
Lavetti (S124-OM603-ST) Yhteishuoltajuudessa.
“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?”
Meneekö 15 rikki huomenna?MJF kirjoitti:Toivotaan ettei sada. Samaa vaaraa on Kalajoellakin, pitää itekin heti ensimmäisten joukossa rynnätä ajamaan että sais taas kokeiltua. West Coast Cupista on vedot parantunut huomattavasti![]()
Peukkuja vaan sinnekin!
"Jokainen tekee virheitä mutta minä tiedän niistä eniten"
Meni jo tänäänPetri K kirjoitti:Meneekö 15 rikki huomenna?MJF kirjoitti:Toivotaan ettei sada. Samaa vaaraa on Kalajoellakin, pitää itekin heti ensimmäisten joukossa rynnätä ajamaan että sais taas kokeiltua. West Coast Cupista on vedot parantunut huomattavasti![]()
Peukkuja vaan sinnekin!


Ei ajanut mersu kuin kerran läpi radan hissukseen. Putkesta tuli sen verran sinistä että mahtaa palaa öljyä samassa suhteessa löpön kanssa. Ihan saakelin makealle se silti kuulosti varikolla kaasutellessa
Harmi kun ei edelleenkään pelannut kunnolla. On tässä jo sen verran pelle peloton meininkiä ja kunnon pioneerihenkeä että kyllä soisi vehkeiden alkavan pelaamaan.

diipa daapa...
Jep ! Ajokausi päätettiin linjakkaasti, eli sama vanha linja jatkuu. Tämä kausi meni harjoitellessa ja tekniikan ongelmien kanssa painiessa.
Kaksi syytä löytyi ettei kulkenut eikä ollut kunnolla tehoja renkaanlämmityksessä. Eka oli savutukseneston kalvo joka ei sitten risana antanutkaan lisää polttoainetta kun olisi tarvinnut. Tuon pystyi ohittamaan.
Mutta turbiini osoittautui hankalammaksi. Siinä reistaa vapaakytkin ja tipauttaa stallin niin alas että kone ei pääse ylös oikeille kierroksille lähdössä. Tuon taisin rikkoa ihan itse kun sitä kotona testailin.
Ensi kesäksi hiukan muutetulla systeemillä takaisin radalle.
Kaksi syytä löytyi ettei kulkenut eikä ollut kunnolla tehoja renkaanlämmityksessä. Eka oli savutukseneston kalvo joka ei sitten risana antanutkaan lisää polttoainetta kun olisi tarvinnut. Tuon pystyi ohittamaan.
Mutta turbiini osoittautui hankalammaksi. Siinä reistaa vapaakytkin ja tipauttaa stallin niin alas että kone ei pääse ylös oikeille kierroksille lähdössä. Tuon taisin rikkoa ihan itse kun sitä kotona testailin.
Ensi kesäksi hiukan muutetulla systeemillä takaisin radalle.
"Jokainen tekee virheitä mutta minä tiedän niistä eniten"