Mulla on 300 turbo kone vielä pois autosta. Onko jotain mikä kannattaa huoltaa tai tarkastaa mottorin olessa irti. Ettei tarvi heti purkaa uudelleen...
-TeNu
W124 moottorin vaihto
W124 moottorin vaihto
B180CDI
Hankala kilometrimäärä, mutta sinuna minä tekisin täysrempan:TeNu kirjoitti:Varmaa ei ajomäärästä ole, mutta ehkä non 400000
- laakerit
- männänrenkaat
- nostajat
- venttiiliremontti
- tiivisteitä
- etc.
Tai sitten laitat sen vain sinne semmosenaan

Suuttimet voi kyllä käydä testauttamassa, se ei maksa paljoa.
Laita nyt ainakin se jakoketju, se on helppoa ja hehkut.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Noilla kilsoilla (+/- 100th) rupee kansipahvi vuotamaan pakosarjan puolelta. Jos öljyä havaittavissa, niin kannattaa vaihtaa. Kannen oikaisu, nostajien ja ketjun vaihto samalla. Pumpun ja lohkon välinen O-rengaskin kannattaa vaihtaa, jos öljyvuotoa pumpun puolella. K-akselin stefatkin kannattaa vaihtaa kone irrallaan.
Ajokit:
Fiat Ducato-98
Vectra D -06
DKW Hummel -61
Fiat Ducato-98
Vectra D -06
DKW Hummel -61