Madallus vakio iskareilla?

Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
limppu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Madallus vakio iskareilla?

Viesti Kirjoittaja limppu »

Kuinka paljon w201.stä voi/kannattaa madaltaa vakio iskareilla? Iskarit on vielä kuin uudet. Niin ja mitä madallusjousia suosittelisitte? Tarkoitus madaltaa ainoastaan edestä!

T: JP
Vieras001
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja Vieras001 »

..
Viimeksi muokannut Vieras001, Ke 15.04.2009 15:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Zalbeer
Mersumies
Mersumies

Re: Madallus vakio iskareilla?

Viesti Kirjoittaja Zalbeer »

limppu kirjoitti:Kuinka paljon w201.stä voi/kannattaa madaltaa vakio iskareilla? Iskarit on vielä kuin uudet. Niin ja mitä madallusjousia suosittelisitte? Tarkoitus madaltaa ainoastaan edestä!

T: JP
Miksi vain edestä? :shock:
Zalbeer@hotmail.com
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."

Ei ole mulla autoa ei, mutta siitä viis mä välitän..
limppu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

aluksi edestä. etukeno miellyttää silmää 8)
Zalbeer
Mersumies
Mersumies

limppu kirjoitti:aluksi edestä. etukeno miellyttää silmää 8)
:shock:
Zalbeer@hotmail.com
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."

Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

Tulee melkosen huono auto ajaa ku paat vaan edestä. Mä laitoin noi mun madallukset eka eteen ja sitten viikon päästä taakse. Kamala.

Vakio KYB kaasuiskareilla on nyt ajeltu 1v/9000km eikä ongelmia. Muistaakseni 55mm madallus, tarvikeliikkeen perusjouset Koivusen listasta. Ja auto näyttää siis tältä.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
limppu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

[quote="Sergey"] Mä laitoin noi mun madallukset eka eteen ja sitten viikon päästä taakse. Kamala.

Siis tarkoititko että ajettavuus on kamala vaikka molemmissa päissä on madallus jouset? :P

Eikö nuo iskarit pohjaa helposti noin paljon madallettuna? Pysyikö ajettavuus siis hyvänä?
JUKE65
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja JUKE65 »

Vakio iskareilla suurin madallus -30mm.Enempi laskettaessa tarvii lyhkäsemmät iskarit.Vakio iskarin kestävyys lyhenee reilusti jos madallusta yli -30mm.(on kokeiltu).Eibach taitaa olla paras jousimerkki,tosin tyyris. Tämmönen mun mielipide...
Zalbeer
Mersumies
Mersumies

limppu kirjoitti:
Sergey kirjoitti: Mä laitoin noi mun madallukset eka eteen ja sitten viikon päästä taakse. Kamala.

Siis tarkoititko että ajettavuus on kamala vaikka molemmissa päissä on madallus jouset? :P

Eikö nuo iskarit pohjaa helposti noin paljon madallettuna? Pysyikö ajettavuus siis hyvänä?
Sergey varmaan tarkotti et paska ajaa jos on madallettu vain edestä. Kun toi varmaan kuitenkin jäykistyy edestä ja jos perse on sellanen vakio lerppa niin ei se varmaan kovin namu ole ajaa. Tai mistäs minä tiedän mistä muut tykkää... Laske vaan samalla se peräkin. :wink:
Zalbeer@hotmail.com

Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viesti:

Joo elikkä kauhee kun VAIN edestä madallettu. Etupää jämäkkä ja takapää löllerö...

Noi mun kaasuiskarit ei ainakaan vielä ole mitään ihmeellisyyksiä tosta alentamisesta sanonut, hyvin pelaa toistaiseksi vaikka ne o ollu ensin alkuperäisjousien kaverina n. 10000km. Joka tuossa edellisessä unohtui mainita.
Mike_
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja Mike_ »

Mulla on -40mm madallus jouset ja vakio iskarit, kolme vuotta on jo näillä menty ja iskarit kestänyt hyvin...katsastusmies vaan tuumaili et taitaa olla madallusjouset kovempaa tekoa ku ei oo katkennu juuresta niinku vakiot tahtoo tehä :?
W124 200d -92
zx 600r -96 fighter
Heresia
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Heresia »

Miten vakio iskareilla voi madaltaa jos ne ei ole säädettävät.Pitääkö ostaa vaan lyhkäsemmät jouset?
Tohtori sarvilahti
-----------------
Zalbeer
Mersumies
Mersumies

Heresia kirjoitti:Miten vakio iskareilla voi madaltaa jos ne ei ole säädettävät.Pitääkö ostaa vaan lyhkäsemmät jouset?
Juurikin näin. :wink:
Zalbeer@hotmail.com

Heresia
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Heresia »

Zalbeer kirjoitti:
Heresia kirjoitti:Miten vakio iskareilla voi madaltaa jos ne ei ole säädettävät.Pitääkö ostaa vaan lyhkäsemmät jouset?
Juurikin näin. :wink:
Mistä sais lyhyemmät jouset ostettua suht halvalla paljo voi maksimissaa madaltua vakioiskareilla -30mm ?
Tohtori sarvilahti
-----------------
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viesti:

Tarvikeliikkeestä sain reilulla satasella eteen ja taakse uudet, ne laskee siis sen 55mm ja vakioiskareilla on!
Vastaa Viestiin