4-matic ei liiku
4-matic ei liiku
Missä vika kun 124 4matic mersu ei liiku?
Automaattilaatikko on pitäisi olla kunnossa (todettu "ammattilaisen" toimesta, laatikko käytetty irti)
Mutta vaihteet ei mene päälle. Pumppu pelaa kyllä (öljyn pinta laskee kun laittaa vaihteen päälle)
Mistä lähteä vikaa hakemaan? Miten korjata?
Automaattilaatikko on pitäisi olla kunnossa (todettu "ammattilaisen" toimesta, laatikko käytetty irti)
Mutta vaihteet ei mene päälle. Pumppu pelaa kyllä (öljyn pinta laskee kun laittaa vaihteen päälle)
Mistä lähteä vikaa hakemaan? Miten korjata?
Viimeksi muokannut Ju55i, Ti 24.07.2007 10:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
(Pakko heittää tähän väliin - täysin OT)
Mulle kävi sama VPK:n Actrossin kanssa
Ei liikkunut eteen ei taakse. Vaihderobotti pelas ja jo ihmettelin tilannetta... Oli jäänyt alennusvaihteisto vapaalle - miksi lie siinä edes sellainen asento ... 
Ettei siulle olisi joku vahingossa asentanut tollasta maastovaihteistoa sinne?

Mulle kävi sama VPK:n Actrossin kanssa

Ettei siulle olisi joku vahingossa asentanut tollasta maastovaihteistoa sinne?

[quote="[Ju55i V.]"
ja mittari ottaa lukemat tomaatista.[/quote]
Piti oikein tarkistaa, niin muuten ottaakin.
Eli silloin kaiken järjen mukaan vika on itse vaihteistossa jos ei nopeusmittari näytä mitään.
Ainoat viat joihin olen 722.3 lootassa törmännyt että meno loppuu kokonaan molempiin suuntiin on öljypumppu sökö tai venttiilikoneistossa vaihtoventtiilin päässä oleva muovihahlo rikki.
JarkkoS ehkä voi tietää lisää mahdollisia syitä?
ja mittari ottaa lukemat tomaatista.[/quote]
Piti oikein tarkistaa, niin muuten ottaakin.
Eli silloin kaiken järjen mukaan vika on itse vaihteistossa jos ei nopeusmittari näytä mitään.
Ainoat viat joihin olen 722.3 lootassa törmännyt että meno loppuu kokonaan molempiin suuntiin on öljypumppu sökö tai venttiilikoneistossa vaihtoventtiilin päässä oleva muovihahlo rikki.
JarkkoS ehkä voi tietää lisää mahdollisia syitä?
JariN