190mersu vm89

Kaikki autostereoihin ja oheislaitteisiin liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Heresia
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

190mersu vm89

Viesti Kirjoittaja Heresia »

olis ongelma noitten äänilaitteitten kanssa ku edessä on integroidut kajarit koelaudas ne ei oo ovissa. elikkä autoon tulisi: 6kanavainen vahvistin,sonyn 6x9,jbl 2tie kaijutinsarja,caliberin johtosarja ja caliberin 10" subi.. mitenkäs noi olis järkevin sijoittaa ettei tarvis purkaa koko autoo :D
Tohtori sarvilahti
-----------------
Kari.J
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kari.J »

kyllähän ne kojelaudan kaiuttimet lähtee irti?
-w124 200D- ex
-w202 C 200D- ex
-w201 190E 1.8- ex
-w202 C 200D- ex
-w203 C 200K- ex
-w203 C 200cdi-

-Ei voimaa ilman savua-
-www.nolimit.fi-
MasaMbW124
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja MasaMbW124 »

tarvis saada vähän enempi tietoa, omista taidoistasi asentaa, erillissarjan koosta, kuinkapaljon haluat rikkoo autosi orkkis sisustustaa yms.

järkevintähän olisi sijoittaa subbari eteen, vahvistin eteen, erillissarja eteen(yleensä mieluiten mahdollisimman ylös).
6*9 voisi jättää mun puolesta kokonaan pois ja antaa vahvistimesta niidenkin teho erkkasarjalle jos se vaan sen tehon kestää.

jos nuo kaikki olisi edessä niin ei tarvitsisi niin paljoa purkaa sisustaa johtojen vedon takia, mutta esim subbaria aika hankala saada hyvin eteen, mutta onnistuu kyllä...

mutta mikäli subi ja vahvarit tulossa taakse, niin olisi hyvä vetää johdot eripuolilta autoa (rca ja virta), ja mikäli ne hyvin haluaa niin sisustaa joutuu purkaan aika paljon.
Kynnyslistat, etumatot, takapenkin, peräluukun verhoilut joutuu muistaakseni jokatapauksessa irroittamaan, vaikka asentaisikin vähän "huonommin" nuo kaapelit.

Mutta minä itse kyllä suosittelen, että otat penkit ja lattiamatot kokonaan pois, niin saa hyvin ne johdot. Ja ennenkaikkea siten että ne ei hankaa mihinkään terävään ja sen takia katkea. Sen jälkeen koe kuuntelu ja jos on häiriöitä, niin on mukavampi sitten muuttaa esim johtojen paikkoja/vaihtaa viallinen johto.
Sitten kun on "kaikki kunnossa" niin sisusta takas kasaan vaan :wink:

EDIT:: kyseessä olikin 2tie kaiutinsarja eikä erkkasarja :oops: Mutta eipä tuo kuitenkaan "vastaukseen" mitään vaikuta
W124: 200e '88 tuning/hifi ikuisuusprojekti
W204: 220cdi '07
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

kuusysit ei pääosin mahdu w201 hattuhyllylle laittamatta tuuman koroketta tai telomatta autoa. Eikä takana muutenkaan tarvi olla mitään mahtiämyreitä. Mielummin kunnolliset eteen.

Itellä on nyt Coupessa edessä vahvistimelta DLS 4" erillissarja, hattuhyllyllä Blaupunktin 5,25" (olikohan 6,5) 2-tie suoraan soittimesta täyteääneksi ja takakontissa JBL GTI 10" subi vahvistimelta. Vahvistimena toimii Blaupunkt GTA 480 joista toinen kanava etupäälle ja toinen subbarille. Nämä aijoin alunperin laittaa mun w201, mutta päätinkin toisin. Siksi tuo etupää on nelituumanen ja eikös ne alkuperäishattuhyllyn valmiit kaijutinleikkaukset ole 5,25?
EQA 250 2022 AMG-line? Pajero 2005.
Zalbeer
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja Zalbeer »

Mulle oli joku edellinen omistaja antanu kirvestä tai vastaavaa noille hattuhyllyn paikoille.. Hienosti oli pelti taittunu alaspäin.. Oli jensenin 6x9 ku tuon ostin... Onko ne reiät minkä kokoset orkkiksena?
Zalbeer@hotmail.com
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."

Ei ole mulla autoa ei, mutta siitä viis mä välitän..
vk00
Mersumies
Mersumies

Viesti Kirjoittaja vk00 »

Zalbeer kirjoitti:Mulle oli joku edellinen omistaja antanu kirvestä tai vastaavaa noille hattuhyllyn paikoille.. Hienosti oli pelti taittunu alaspäin.. Oli jensenin 6x9 ku tuon ostin... Onko ne reiät minkä kokoset orkkiksena?
Joo sama homma...katoin eilen että mitähän löytyy hattuhyllyn ritilöitten alta, kun oli jotenki puoliks irti ne orkkis ritilät...no siellähän oli ensiksi taottu jotenki vituilleen kajaripaikat ja sony xplodit 6x9 irrallaan (mutkalla nekin) mangneetin suojaksi oli joku muovi heitetty..ja toinen yllättäen pimeenä...en kauheesti ihmetteli kun oli sen verran solmulla vähän kaikki :D asentaja ollu selvästi tekemässä, vaikka en itekkään nyt kauheen hyvin osaa noita asennuksia, mutta sentään siististi 8)
Merseedespents
Vastaa Viestiin