Kertokaapa joku viisaapi millä tämän valokuvan saa niin pieneksi että se kelpaa tänne foorumille kun minun mielestäni nämä olevat kuvat ovat
suurempia mitä tämä ohje edellyttää vai valehtelevatko silmät Otin vanhan
kuvan pois ja nyt ei onnistu mitenkään.
Valokuva
Re: Valokuva
Tarvitaan kuvankäsittelyohjelma, jolla kuva pienennetään ennen kuin se "talletetaan" nettiin.
Itse pienennän kuvat paint shop pro nimisellä ohjelmalla, sitten ftp-ohjelmalla siirto kotisivutilaani ja sieltä linkitys tänne.
Toinen vaihtoehto on käyttää sellaista palvelua netissä, johon voi ladata kuvia, ja sieltä sitten niitä saa eri kokoisina, valitettavasti en osaa tästä tavasta kertoa enempää kun en ole kokeillut mitään yleistä järjestelmää/palvelua.
'
Itse pienennän kuvat paint shop pro nimisellä ohjelmalla, sitten ftp-ohjelmalla siirto kotisivutilaani ja sieltä linkitys tänne.
Toinen vaihtoehto on käyttää sellaista palvelua netissä, johon voi ladata kuvia, ja sieltä sitten niitä saa eri kokoisina, valitettavasti en osaa tästä tavasta kertoa enempää kun en ole kokeillut mitään yleistä järjestelmää/palvelua.
'
Lisää tietoa: www.skg.fi
Toisaalta järkevämpää on antaa kuvan olla sen kokoinen ja laittaa pelkkä linkki foorumille. Käyttää esim http://xs.to/ kuvan uppaus palvelua sille.