Terve.
tuli ostettua uusi käytetty. CLK kaprioletti ja autossa on kiinni tollanen joku mersun oma radio missä on navi soitin. auto on v2002
1. Tekeekö tollasella soittimella ja navikaatio laitteella yleensäkkään mitään.
2 mistä siihen saa uusimpia karttoja ja päivityksiä kartat on vuodelta 2000 tai 01 onko edes olemassa tarkempaa suomen kartastoa.
3. onko joku onnistuneesti vaihtanut kyseisen härvelin parempaan.
- pystyykö oletettavasti takakontin päällä olevaa anteenia hyödyntämään uudemmissa navikaatio soittimissa.
- Radion kanava tiedot näkyy auton ajotietokonessa onko olemassa jotain mersun ohjainta millä saan uudestakin soittimesta tiedot kojetaululle.
- pystyykä monitoimi ratin nappuloita ( + ja - ) hyödyntämään/käyttämään. erillis soittimen kanssa, vai menettääkö nappit merkityksensä.
Olen vähän ajatellut päivittää navikaati ominaisuuksia uuteen pioneerin soittimeen. tupladini kokoinen kylläkin. mutta tiedän jo edellisestä CLK.st että autoon mahtuu mainiosti tupla kokoinen soitin kun poistaa vaan yhden säilytys kupin ja katkaisee yhden väli levyn.
Pari kysymystä Mersun omasta Navi radiosta.
Re: Pari kysymystä Mersun omasta Navi radiosta.
Onko se nykyinen 1 DIN-kokoinen, eli Beckerin tekemä Audio 30 APS ? Jos on niin:
Tekee, siinä soi radio ja CD:t ja oikealla kartta-CD:llä se navigoi sinne minne haluat. Radioiden ja CD:n soundit ei ole viidessä vuodessa havaittavasti parantuneet mutta parhaisiin navigaattorieihin saa nykyään värillisen kartan. Tämä ei soita MP3:sia mutta nehän ei ole mikään äänenlaadun edistysaskel muutenkaan.peetzie kirjoitti: 1. Tekeekö tollasella soittimella ja navikaatio laitteella yleensäkkään mitään.
Sieltä mistä yleensäkin kun muu ei auta (MB varaosana).peetzie kirjoitti: 2 mistä siihen saa uusimpia karttoja ja päivityksiä kartat on vuodelta 2000 tai 01 onko edes olemassa tarkempaa suomen kartastoa.
Määrittele parempi. Minä vaihdoin autossa olleen alkuperäisen kasettinauhurin tällaiseen navigaattoriin, asensin antennin ja olen ollut tyytyväinen. Olisin asentanun MB:n Comandin jos olisi mahtunut. Antennia voi käyttää jos liitin sopii. Ratin näppäimet saa toimimaan muutamissa uudemmissa radioissa mutta näyttöä ei (toimii vain MB:n omissa)peetzie kirjoitti: 3. onko joku onnistuneesti vaihtanut kyseisen härvelin parempaan.
- pystyykö oletettavasti takakontin päällä olevaa anteenia hyödyntämään uudemmissa navikaatio soittimissa.
- Radion kanava tiedot näkyy auton ajotietokonessa onko olemassa jotain mersun ohjainta millä saan uudestakin soittimesta tiedot kojetaululle.
- pystyykä monitoimi ratin nappuloita ( + ja - ) hyödyntämään/käyttämään. erillis soittimen kanssa, vai menettääkö nappit merkityksensä.
Kiitos.
Uskoakseni. kyseessä on juuri toi beckerin tekemä audio 30
soitin on yhden din paikan kokoinen.
Taidan ruveta etsimään jostain command 2.0 soitinta tai jotain uudempaa joka osaa hyödyntää ratin monitoimi säätimiä.
Joo äänen laadultaanhan noi MP3 ei ole CD levyn tasoisia mutta itse kestän hiukan heikomman äänen laadun kun ei tarvitse kantaa mukanaan kymmeniä cd levyjä. eli soittimessa mp3 toiminto on plussaa. ja DVD aihio vielä enemmän.
Uskoakseni. kyseessä on juuri toi beckerin tekemä audio 30
soitin on yhden din paikan kokoinen.
Taidan ruveta etsimään jostain command 2.0 soitinta tai jotain uudempaa joka osaa hyödyntää ratin monitoimi säätimiä.
Joo äänen laadultaanhan noi MP3 ei ole CD levyn tasoisia mutta itse kestän hiukan heikomman äänen laadun kun ei tarvitse kantaa mukanaan kymmeniä cd levyjä. eli soittimessa mp3 toiminto on plussaa. ja DVD aihio vielä enemmän.
CLK230 Final editon Capriolet.
AUDI A4 2.0 sedan Myytävänä Vm 02 Ajettu 66tuhatta
EX. CLK230coupe 98
Ja monta ei mersua.
AUDI A4 2.0 sedan Myytävänä Vm 02 Ajettu 66tuhatta
EX. CLK230coupe 98
Ja monta ei mersua.