coupe vm.85-95 ja millä koneella?
coupe vm.85-95 ja millä koneella?
milläs koneella kannattas hommata coupe mersu? kertokaa. tällä hetkellä ois
kiikarissa 300ce 24 tappinen.
kiikarissa 300ce 24 tappinen.
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
-
- Mersumies
- Viestit: 2561
- Liittynyt: Su 25.02.2007 17:39
- Paikkakunta: Espoo
320CE 24V!!!!!!!! Itellä on 300/ 12V enkä tykkää sitten yhtään..Laiska ja kuluttaa niin pirusti. Meillä oli joku aika sitten C280 24V ja sen taloudellisempaa 6-konetta en oo ikänä nähnyt parhaimmillaan 6l/100km Joten siitä syystä ääni moniventtiiliselle!!
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Tuo on kyllä jo täyttä BS:ää, tai sit kaveri ajelee tosi rauhakseen ja koko ajan taloudellisia ajotapoja noudattaen!oldman kirjoitti:300CE24 kulutuksesta, että ~3000km lähes yksinomaan kaupunkiajoa takana, ja keskikulutus <12l/100km. Maantiellä maltillisesti ajaen mennäänkin jo ale 10l/100km.
MB EQC 400 4matic Edition AMG
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
Kyllä kaveri asiaa puhuu, sillä minullakin kaupunkikulutus pätkäajossa n. 12L. Moottoritienopeuksissa reippaasti ohitellen kulutus sama. Rajotusten mukaan maantiellä ajettaessa mennään alle kympin helposti, eikä tarvitsee yhtään pihistellä sitten kun tarvetta teholle on .Tomi S. kirjoitti:Tuo on kyllä jo täyttä BS:ää, tai sit kaveri ajelee tosi rauhakseen ja koko ajan taloudellisia ajotapoja noudattaen!oldman kirjoitti:300CE24 kulutuksesta, että ~3000km lähes yksinomaan kaupunkiajoa takana, ja keskikulutus <12l/100km. Maantiellä maltillisesti ajaen mennäänkin jo ale 10l/100km.
MB 300CE 24V
MB ML320
MB ML320
Jassoo, löytyy kyllä tarkka kirjanpito, mutta en sitä nyt ala tänne kopioimaan. Kyseessä ihan normaalia ajoa, jopa revittelyä toisinaan. Kaverilla samalla koneella kulutus sama. Mutta mitäpä näitä sen paremmin todistelemaan...kunhan ilmoitin, mikäli sattuu ketjun aloittajaa kiinnostamaan. ps. Ja kyseinen autohan on automaattilootalla.Tomi S. kirjoitti:Tuo on kyllä jo täyttä BS:ää...
[url=http://www.matkapuhelininfo.com/keskustelu/index.php]Matkapuhelinfoorumi[/url] arivi
Omien kokemusten mukaan 300-24:n kulutus on todella kaksijakoinen: maantiellä tasaisessa ajoissa kohtuullista 8-9 litraa, mutta pätkäajossa kaupungissa sitten 12-14 litraa. Oikein kun kaasuttelee niin 15 menee rikki helposti.
Toki maantielläkin saa menemään yli kympin jos kokoajan ohittelee ja ajaa nykivästi. Tasaisella vauhdilla ei niinkään ole merkitystä onko se sitten esim. 90 vai 110 km/h.
300-24 moottorin suurin ongelma on heikko alakierrosvääntö jonka vuoksi tulee annettua "happea" aika reilusti että auton saa lähtemään riittävällä tarmolla. Siitä seuraa tietenkin myös kulutuksen nousu.
Tuota alakierrosvääntöä pyrittiin parantamaan M104:n seuraavassa kehitysversiossa joka löytyy 320E/CE/TE (myöhemmin E320) malleista. Omien ajokokemusten perusteella tuo moottori onkin hieman miellyttävämpi tuossa mielessä, kaasua ei tarvitse käyttää yhtä rajusti.
Toki maantielläkin saa menemään yli kympin jos kokoajan ohittelee ja ajaa nykivästi. Tasaisella vauhdilla ei niinkään ole merkitystä onko se sitten esim. 90 vai 110 km/h.
300-24 moottorin suurin ongelma on heikko alakierrosvääntö jonka vuoksi tulee annettua "happea" aika reilusti että auton saa lähtemään riittävällä tarmolla. Siitä seuraa tietenkin myös kulutuksen nousu.
Tuota alakierrosvääntöä pyrittiin parantamaan M104:n seuraavassa kehitysversiossa joka löytyy 320E/CE/TE (myöhemmin E320) malleista. Omien ajokokemusten perusteella tuo moottori onkin hieman miellyttävämpi tuossa mielessä, kaasua ei tarvitse käyttää yhtä rajusti.
ex S203 C270 CDI -02
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
komppaan täysin. Hieman kun rupee antaa kenkää niin kulutus onkin sitten pysyvästi siinä 15l ja yli.Eldorado kirjoitti:Omien kokemusten mukaan 300-24:n kulutus on todella kaksijakoinen: maantiellä tasaisessa ajoissa kohtuullista 8-9 litraa, mutta pätkäajossa kaupungissa sitten 12-14 litraa. Oikein kun kaasuttelee niin 15 menee rikki helposti.
Toki maantielläkin saa menemään yli kympin jos kokoajan ohittelee ja ajaa nykivästi. Tasaisella vauhdilla ei niinkään ole merkitystä onko se sitten esim. 90 vai 110 km/h.
Niin, SEC:t on sitten aina kasikoneella. Tai no voihan olla että on motti vaihdettu.Jukka L. kirjoitti:Niin ja kun puhutaan coupe mersuista niin ei kannata unohtaa silloin SEC:ejä
Taannoin oli myynnissä C126 SEC johon oli laitettu 300D:n tekniikka. Sanokaa mitä sanotte mutta minusta se on raiskaus. No, toisaalta jokainenhan saa tehdä autolleen mitä haluaa ja jos SEC:stä haluaa käyttöauton niin kai se sitten...
ex S203 C270 CDI -02
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91
ex S210 E220 CDI -01
ex S210 E290 TURBODIESEL -97
ex W124 300E-24 -91