C124 alapallo
C124 alapallo
Onkohan ne samanlaiset c124 ja w124
MB 308d 91
Projekti:
MB 200 D W123 -81
Exät:
MB 240 D W115 -75
MB 240 D W123 3 kpl
MB 200 W124 -88
MB 200 D W124 -85
MB 200 D W124 -88
Projekti:
MB 200 D W123 -81
Exät:
MB 240 D W115 -75
MB 240 D W123 3 kpl
MB 200 W124 -88
MB 200 D W124 -85
MB 200 D W124 -88
...mutta jos auto ei ole Sportline, käy sedanin ja farkun alapallo myös coupeen. Sama osa. Sportlinessä tosiaan tuo eroavuus vasta.
MB EQC 400 4matic Edition AMG
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
MB 320 CE Sportline (C124)
MB Vito 111cdi (W447)
Ducati Diavel Dark
ex: S205 C63 AMG 2016, W176 A180 cdi AMG Styling 2013, C238 E220d Business AMG 2018, SL500 1994, E63 AMG 2011, E350cdi 2010, E300TDT 1998, 190E 2.3-16 1985, E300TDT 1997, 300CE 1988, 190E 2.5-16 1989
W on neliovinen sedan (Limousine), C on coupe ja S on farkku.Lepisto kirjoitti:Kertokaahan oppipojalle, mitä eroo on w124 ja c124?
Itselläni on 300ce 24v ilmeisesti c124 sitten? :D
Vai tarkoittaako tuo c124 juuri coupea ja sitten w124 joko farkkua tai sedania? :roll:
tomant
Kiihdytin 190E 201.024
1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020

Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Joo ainakin tuohon sportlineen ja vielä 24 tattiseen maksaa alapallon vaihto tai ite alatukivarsi ihan v***sti
Oliko siinä 400-500 ecun luokkaa 1kpl
Näin muistaakseen joku kirjotteli täällä ja siksi en ole kysellyt mistään!!


Oliko siinä 400-500 ecun luokkaa 1kpl

Näin muistaakseen joku kirjotteli täällä ja siksi en ole kysellyt mistään!!
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
siinä onkin, 24 tappisissa tais olla kaikissa kiintee, oli sportline tai ei ?Manu300cea24 kirjoitti:Joo ainakin tuohon sportlineen ja vielä 24 tattiseen maksaa alapallon vaihto tai ite alatukivarsi ihan v***sti![]()
![]()
Oliko siinä 400-500 ecun luokkaa 1kpl![]()
Näin muistaakseen joku kirjotteli täällä ja siksi en ole kysellyt mistään!!
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Niinpä se taisi ollaepk kirjoitti:siinä onkin, 24 tappisissa tais olla kaikissa kiintee, oli sportline tai ei ?Manu300cea24 kirjoitti:Joo ainakin tuohon sportlineen ja vielä 24 tattiseen maksaa alapallon vaihto tai ite alatukivarsi ihan v***sti![]()
![]()
Oliko siinä 400-500 ecun luokkaa 1kpl![]()
Näin muistaakseen joku kirjotteli täällä ja siksi en ole kysellyt mistään!!

C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
Ovatko ne sitten yhtään normipallukkaa kestävämpiä vai saako niitäkin olla vaihtamassa alituiseen?Manu300cea24 kirjoitti:%!:(XX¤#!?miksu.s kirjoitti:Juu, 24 venttiiliseen alapallo (tukivarsi) 200e, sportlineen tuplasti kalliimmat![]()
Kyllä tulee alapallojen vaihdolle hintaakyllä
t.
Risto
E500 – 211.070
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
No ei ole onnex tarvinnut vaihtaa vielä ensimmäistäkään.Roisto kirjoitti:Ovatko ne sitten yhtään normipallukkaa kestävämpiä vai saako niitäkin olla vaihtamassa alituiseen?Manu300cea24 kirjoitti:%!:(XX¤#!?miksu.s kirjoitti:Juu, 24 venttiiliseen alapallo (tukivarsi) 200e, sportlineen tuplasti kalliimmat![]()
Kyllä tulee alapallojen vaihdolle hintaakyllä
t.
Risto
Coupe on mulla ollut vasta pari vuotta ja jos ei tarvittis vaihtaa seuraavaan katastukseenkaan.
En sitä tiedä että kestääkö ne sen pitempään kun muutkaan?
Joutuu varmaan tässä kesän korvilla rasvaamaan alapallot ihan sen takia että pitentäis niitten kestävyyttä.(taitaavat olla kestovoideltuja)
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Voihan se olla, että rakenne on vähän erilainen. Voipi olla, että kiinteällä nivelellä pallosta voidaan tehdä vähän isompi ja... En tosin ole nähnyt tuommoista kiintää ratkaisua, joten vertailu on jänyt tekemättä. Ainakin 4-Matikissa on kuulemma tosi kalliit nivelet mutta kuulemma kestävät paremmin kuin normaalit. Ovat jopa helpot vaihtaa (pulttikiinnitys).Manu300cea24 kirjoitti:No ei ole onnex tarvinnut vaihtaa vielä ensimmäistäkään.
Coupe on mulla ollut vasta pari vuotta ja jos ei tarvittis vaihtaa seuraavaan katastukseenkaan.
En sitä tiedä että kestääkö ne sen pitempään kun muutkaan?

Eli huoltovapaita.Manu300cea24 kirjoitti:Joutuu varmaan tässä kesän korvilla rasvaamaan alapallot ihan sen takia että pitentäis niitten kestävyyttä.(taitaavat olla kestovoideltuja)

t.
Risto
E500 – 211.070