miten ois helpoin tapa saaha kyseiseen autoon lisää voimaa, auto on automaattilaatikolla... Eikä voiman lisäys tartteis olla ku max. +50hv. Kertokaapa hyviä paikkoja ja vinkkejä
Onko kellään kokemuksia noista digtuning *virilastuista* aika suolanen hinta niillä ainaki on köyhälle kuluttajalle...
Ilman teknisiä muutoksia, ei mitenkään 50 heppaa lisää. Halvalla ei saa hyvää, joten sekin asia on huomiotava, että jos yrittää oikotietä onneen, se voi alkaa maksaa todella paljon tekniikan porsittua.
SL AMG
S6 TFSI
T6 4motion
K 1600 GT
ex CLK AMG
ex ML 350 CDI
"Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.''
-Jope Ruonansuu-
mjersu kirjoitti:miten ois helpoin tapa saaha kyseiseen autoon lisää voimaa, auto on automaattilaatikolla... Eikä voiman lisäys tartteis olla ku max. +50hv. Kertokaapa hyviä paikkoja ja vinkkejä
Onko kellään kokemuksia noista digtuning *virilastuista* aika suolanen hinta niillä ainaki on köyhälle kuluttajalle...
Mä laitatin Digituning ohjelman ja kyllä sen eron sellvästi huomasi mutta sillähän saa vaan 29hv lisää
mjersu kirjoitti:miten ois helpoin tapa saaha kyseiseen autoon lisää voimaa, auto on automaattilaatikolla... Eikä voiman lisäys tartteis olla ku max. +50hv. Kertokaapa hyviä paikkoja ja vinkkejä
Mä laitatin Digituning ohjelman ja kyllä sen eron sellvästi huomasi mutta sillähän saa vaan 29hv lisää
Mitä mieltä oot, onko hintasa väärti?? mites kulutus ja voiman tunne
Kulutus ei muuttunu suuntaan ei toiseen. Voimaa tuli lisää joten mun mielestä hintansa väärti. Sitten jos reilummin haluaa lisää niin pitää jo alkaa osien vaihtoon tai ainakin modifiointiin.
Antti V:llä taitaa olla siitä enempi tietoa...